(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
BLG 368 Yöneylem Araştırması Serkan Türkeli. İlk hikayemiz Biri Thales’e sorar: “Sana göre dünyada biricik devamlı olan şey nedir?” –“Ümit” der; “zira.
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
Staj Bilgilendirme 2016 Lütfen Sitemizde Bulunan Staj Açıklamalarını Dikkatlice Okuyunuz!
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
1 DynEd DynEd (Dynamic Education) İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ Sanko Holding A.Ş. tarafından bağışlanmıştır.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU 17. ULUSAL İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE 20. ULUSAL BİLİM OLİMPİYATLARI SINAVLARI NİSAN 2012.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
Weblog! Eğitimde Günlük Uygulaması. İçerik »Weblog »Kavramsal Tanımlama »Sınıflandırma »Eğitimde Weblog Uygulaması »Eğitim Sisteminde Yaygınlaşmamasının.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
Yapılan çalışmanın detaylarını, yöntemlerini, farsa şekil, formül, yazılım algoritması, çalışma biçimleri, çalışma durumları, uygulama alanları, çalışmanın.
BEK Bilgi Formları Değerlendirmesi “Ön Bulgular” BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ KAPANIŞ TOPLANTISI 16 Haziran ANKARA Yrd. Doç.
Öğretmen Merkezli Egitim
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Hüseyin Avni Çöllü Ortaokulu Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Proje Oluşturma ve Yönetimi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖZET KONU DETAYLARI GİRİŞ SONUÇLAR VE ÖNERİLER
Öğretimin Uyarlanması
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Final Raporunda olması gerekenler
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
Tez Veri Girişi Ulusal Tez Merkezine, Tez Döneminde olan ve Danışmanı ile Tez konusunu belirleyip, Enstitümüzün onayından geçen tüm öğrenciler giriş yapmak.
Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK
TEST GELİŞTİRME.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Konu Başlıkları Staj başvurusunda izlenecek yol
2017 – 2018 Eğitim – Öğretim Yılı Mühendislik Fakültesi STAJ BİLGİLENDİRMESİ STAJ İŞLEMLERİ Burada açıklanan işlemler her staj türü (şantiye, büro, serbest.
UZEM KULLANIM KILAVUZU
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
İSTASYON YÖNTEMİ.
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Geliştirme Genel Müdürlüğü
2017 – 2018 Eğitim – Öğretim Yılı Mühendislik Fakültesi STAJ BİLGİLENDİRMESİ STAJ İŞLEMLERİ Burada açıklanan işlemler her staj türü (şantiye, büro, serbest.
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Her ülkenin sistemi ne olursa olsun, eğitim politikasının en üst seviyede amacı, bireyi topluma yararlı hale getirmektir. BİREYİ TOPLUMA YARRLI HALE GETİRME;
Ölçme, Değerlendirme ve Durum Belirleme - devam
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II OKUL ÇALIŞMALARI İÇERİĞİ

❶ EDS462/OMB504 Dönem Planını hazırlama ❷ Günlük bir ders planını / etkinliğini hazırlama çalışması yapma

❸ “Ders Anlatımı” Uygulamaları yapmak (düz anlatım, lab ❸ “Ders Anlatımı” Uygulamaları yapmak (düz anlatım, lab. Uygulaması, sunum, tartışma, grup çalışması…vb şeklinde farklı öğretim tekniklerinden konu ve öğrenci için en uygun olan kullanılarak yapılabilir) [Çalışmanın değerlendirmesi önce sınıf öğretmeni tarafından ADAY ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME FORMUNA yapılacak..

❸ ..daha sonra bu form üzerinde sınıf öğretmeni, aday öğretmen ve koordinatör öğretmen tarafından yapılacak çoklu değerlendirmeler sonucuna göre, uygulama, gerekli görüldüğü takdirde “düzeltme önerileri dikkate alınarak” öğrenci tarafından tekrarlanabilecektir.]

Diğer Uygulamalar ❹ Öğrenciye soru sorma-cevap alma & Öğrenciden soru alma ve bunları cevaplama çalışması yapma ❺ Bir derste kullanılacak öğretim stratejisi & yöntemini hazırlama, sınıf öğretmeni ile tartışarak buna son şeklini verme, bunun uygulamasına katılma & sonuçları değerlendirme çalışması

Diğer Uygulamalar ❻ Okulun veya alanınıza uygun Bölümün bazı aktivitelerine/etkinliklerine katılım & katkı çalışması yapma ❼Öğretimde kitap, teksir-fotokopi, bilgisayar, resim, model, simülasyon,…vb gibi yardımcı ders araç-gereçlerinden ve teknolojilerinden yararlanma vasıtalarını kullanım çalışması yapma

Diğer Uygulamalar ❽Test hazırlama, bu testi kullanma ve test sonuçlarını analiz etme çalışması yapma: (çalışmanın en az herhangi 2 aşaması aday öğretmen tarafından, max 1’i sınıf öğretmeni tarafından yapılabilir.)

Final çalışma ❾Öğretmenin mesleği öğrenme düzeyini ölçmek için yardımcı bir araç kullanımı çalışması. Bu etkinlikte yardımcı araç olarak ADAY ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME FORMU kullanılacaktır.

Final çalışma ❾Formu, hem aday öğretmenin bizzat kendisi (özdeğerlendirme amaçlı) dolduracak; hemde sınıf öğretmeni tarafından aday öğretmenin performans değerlendirmesi için ayrıca doldurulacaktır.

Final çalışma ❾ Sınıf öğretmeninin dolduracağı form, kapalı ve imzalı bir zarf içinde -veya elektronik posta ile koordinatör öğretmene ulaşacak şekilde- ve bunlardan en az birinin elektronik ortamdaki portfolyo dosyası içinde olacak şekilde dönem sonunda teslim edilecektir.

Ders Öğretmeni Eser ÇEKER (M.Sc., M.Ed.)