TAKVİM TASARIMI?.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Advertisements

ÜNİVERSİTE WEB SAYFALARINDA YER ALMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Sanat ve Tasarım Bölümü
FERİHA UYAR KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİNE HOŞGELDİNİZ
Web Tasarım Maliyeti Bir web sitesine sahip olmak için üç tür ödeme yapılır. 1. Web sitesinin ismi (domain name) için yapılan ödeme. 2. Web sitesinin barındırılması.
Web Tasarımı Temelleri ve Teknikleri
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
Techno IK Modülleri Aday Yönetimi Personel Sağlık Yönetimi
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
BÖLMELER ( İNCE YAPI ) L.EMRE BAŞAR.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
ZAMANI ÖĞRENELİM.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Kan Bağış Web Uygulaması
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
VERİTABANI ve YÖNETİMİ
ADIM ADIM BAŞARIYA Yeni Distribütör Oryantasyonu
Kurumsal Proje Yönetimi Geçiş Süreci. Üst Yönetimin Tam Desteğinin Sağlanması Şirket genelinde Proje Yönetimi gereksinimleri konusunda üst yönetimin inancı.
BİTİRME TASARIM VE YILİÇİ PROJELERİ SUNUM STANDARTLARI
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
Bölüm 5 Satış Süreci.
Brifing ve Sunum Hazırlama Teknikleri
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Emrah KÜÇÜK Mete MAZLUM
Öğretİmİn PlanlarI.
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
CEIT 101 Teorik Emrah Soykan - Konu 6 -. Kapasitelerine ve Büyüklüklerine Göre Bilgisayar Türleri Makro Bilgisayarlar ( Mainframe - Ana Bilgisayar ) Mini.
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
ZAMANI ÖĞRENELİM.
Bölümün Amacı Bu bölüm, bilişim teknolojisinin evrimini incelemektedir. Bölüm, örgütsel işlemlere uygulanan bilişim teknolojisi sistemlerine göz atarak.
Pazarlama İletişimi Araçları
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
GÖRSEL TASARIM.
ÇOKLU ORTAM TASARIMI İLKELERİ
Karsan Otomotiv’de Yalın Üretim ve 5S Uygulaması
Zamanı Ölçmenin Önemi (Zaman Ölçüleri)
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
İLAN NEDİR?.
Ayşegül ARSLAN.
Eğitimde Materyal tasarımı Ve Hazırlama ilkeleri.
YONT221 KAMU YÖNETİMİ DÜŞÜNCESİNİ GELİŞİMİ VE DEVLETİN ETKİNLEŞTİRİLMESİ YÖNETİŞİM.
Tablet Menü.
Fazilet Hazal Burmabıyık
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
DUVARLAR Kiriş döşeme gibi üst yapı elemanlarından gelen yükleri temele nakleden, binalarda mekanları birbirinden ayıran (bölen), mekanları çevreleyen.
Süreç Yönetimi.
Beton 2017 Sunum Şablonu Sunucu Adı Soyadı Sunucu Kurumu
Tablet Menü.
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
2010 Aylık Takvim Bu şablonu, duvar takvimi olarak kullanmak için yazdırabilir veya kendi sununuza eklemek için herhangi bir ayın sayfasını kopyalayabilirsiniz.
Tedarik Zincirinde Karar Aşamaları
Tedarik Zincirinde Karar Aşamaları
9- Rekabet Koşulları Açısında İşletme Tipleri- Piyasa çeşitleri
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
HALKLA İLİŞKİLER.
AFİŞ NEDİR? AFİŞ HAZIRLARKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ? ELİF KARAGÖZ 10/M.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Rezervasyon ve Masa Yönetimi Yazılımı Tablizt
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sunum transkripti:

TAKVİM TASARIMI?

TAKVİM Takvim zamanı günlere, aylara, yıllara bölme metodudur.

PROMOSYON OLARAK TAKVİM Günümüz ticari hayatında firmaların kendilerini müşterilerine tanıtma ihtiyacı nedeniyle bir çok promosyon materyali reklam amacıyla kullanılıyor.

PROMOSYON OLARAK TAKVİM Böylece, hem firmaların yaptıkları işin özelliklerini aktaracak, hem uzun süre müşterilerinin elinin altında bulunacak, hem de müşterilerin işine yarayacak bir reklam/promosyon materyali olarak takvim ortaya çıktı.

TAKVİM ÇEŞİTLERİ Kullanım amaçlarına göre en yaygın takvim çeşitleri şunlardır: Gemici Takvimi Masa Takvimi Duvar Takvimi

GEMİCİ TAKVİMİ Bir önceki ay, içinde bulunulan ay ve sonraki ayı göstermek üzere tasarlanmış takvimdir. Denizcilik şirketleri tarafından kullanır.

GEMİCİ TAKVİMİ Geminin kalkış tarihi, varış tarihi vs. hesaplanırken geçmiş ay, içinde bulunulacak ay ve gelecek ay aynı anda görülmesi lazımdır. Denizcilik şirketlerinin ofislerinde asılı bu takvim üzerinde planlama yapılır.

GEMİCİ TAKVİMİ Ayrıca bir çok sektörde, ödeme planlaması veya ürün teslimat tarihleri planlaması gibi amaçlarla da çokça kullanılır. Bu yüzden promosyon sektöründe en çok tercih edilen takvim çeşididir.

MASA TAKVİMİ Adından da anlaşılacağı üzerine ofis ya da evlerde bulunan masaların üzerinde kullanılmaya göre tasarlanmış takvimlere masa takvimleri denir.

MASA TAKVİMİ Bunların en önemli özellikleri çift taraflı olmalarıdır. Takvim, hem masada oturan hem de karşı tarafta oturan kişiler tarafından görülebileceği gibi, masanın karşı tarafında oturanın firmanın reklâmını görmesi de sağlanabilir.

MASA TAKVİMİ Spiral uygulaması ağırlıklı olarak kullanılır. Spiral, birden çok sayfayı bir arada tutmak ve çift yönlü kullanımı kolaylaştırmak için kullanılan ciltleme yöntemidir. Bunun yanında diğer ciltleme yöntemleri de kullanılabilir.

DUVAR TAKVİMİ Duvar takvimleri, kullanım yerleri olarak duvarların kullanıldığı takvim çeşitleridir. Masa takvimi olsun, duvar takvimi olsun her biri isteğe bağlı olarak günlük, aylık, üçer aylık ve yıllık olarak tasarlanır.

TAKVİM TASARIMINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN NOKTALAR Takvim, kurum ya da kişiler adına ürün ve hizmetlerin sergilenip hedef kitlelere ulaştırılmasında etkin rol oynayan basılı reklam araçlarından biridir.

Bu nedenle yapılacak takvim tasarımında kurumu ya da kişileri yansıtmasına özen gösterilmelidir. Takvimin bir promosyon aracı olarak da kullanıldığı unutulmamalıdır

Takvim tasarım aşamasında öncelikle takvimi oluşturacak elemanlara dikkat etmeliyiz. Bunlar; hafta sayısı, gün sayısı, tatil günleri, ait olduğu ay, ait olduğu yıl ve gün adlarıdır. Tasarımda tüm bu elemanları uygun şekilde yerleştirmeliyiz.

Takvim üzerinde kurumsal bilgiler, iletişim bilgileri, isteğe bağlı olarak kurumla ilgili fotoğraflar yer almalıdır. Takvim tasarımında görsel, fotoğraf ya da vektör de kullanılabilir.

Takvim çalışmasında kuruma uygun renkler seçilmelidir. Takvim çalışmasında kullanılacak yazı fontları çok önemlidir. Fontlar okunabilir, anlaşılabilir olmalıdır.