AVATAR OLUŞTURMA.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KÖMÜR TEKNOLOJİLERİ PROJE PAZARI ÇALIŞTAYI 16 Temmuz 2012 – Ankara Kuruluş Ad - Soyad E-posta.
Advertisements

KAZANIMLAR 1. Farklı ölçeklerde çizilmiş haritalardan yararlanarak ölçek değiştiğinde haritanın değişen özellikleri hakkında çıkarımlarda bulunur.
KATMANLAR (LAYER), RENKLER, ÇİZGİLER
BATIKENT İLKYERLEŞİM ANAOKULU
AÇILAR VE AÇI ÇEŞİTLERİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ MİCROSOFT WORD
BİRLİKTE PROJE YAPALIM
KELİME İŞLEMCİLER.
Hiperkitap Kullanıcı Kılavuzu. Kütüphane web sayfanızda yer alan arama kutusunu kullanarak istediğiniz bir aramayı gerçekleştiriniz. Örneğin; fizik. Fizik.
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
11 1.
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İKİNCİ ÖĞRETİM İKİNCİ SINIF
Konu: Dünya Kağıt Üzerinde
ARAYÜZ Yenilikleri – ProQuest Search Widget. The ProQuest Search Widget ProQuest Arayüzü özelliklerine; masaüstüne ve kurumunuzun WEB sitesinde istenilen.
Site Türleri ve Yapıları
9. SINIF TARİH DERSİ PROJE ÖDEVİ
AVATAR JAKE SULLY.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 2 Nisan 2009 Çarşamba Matematik Sana göre 12’nin solundaki sayıdan 18’in solundaki sayıyı çıkarırsak.
İlk Öyküm.
GİRİŞ GÖREV İŞLEM KAYNAK DEĞERLENDİRME SONUÇ Ağ Araştırması.
Mitat Zorlu 1 Adı ve Soyadı: ……….……………………………. 5 Ekim 2009 Pazartesi Aşağıdaki şemalarda kaç onluk var? Onluk sayısını altlarına yazalım. Örnekteki gibi.
Tasarım Aşamaları.
BAĞLANTI (KÖPRÜ) OLUŞTURMA
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
 Beyin emeğinin yerine geçen akıllı âletler üretilmeye başlandı. Elektronik teknolojisinin hızlı gelişimi ve lâboratuar ortamından günlük yaşantıya.
HAZIRLAYANLAR Baran EKSİK Hayrettin GÜNGÖZ Konu: Windows 7 Altında Disk Yönetimi.
Hazırlayan: Çağlar KÜPELİ
WordPress ile iTEC Öğretmen Bloğu
Bizde Hyde Park vardı da biz mi konuşmadık diyen Martılar’ın yeri MARTILAR’A FORUM KULLANMA DERSLERİ Ders 2. Kullanıcı adım var, şifreyi de biliyorum
STiL ŞABLONU (CSS) TEMELLERİ
ÇOKGENLER EŞLİK VE BENZERLİK.
TOP SEKTİRME UYGULAMASI
TOP SEKTİRME UYGULAMASI-2
TÜRKÇE DRAMA ÖRNEĞİ.
9. Sınıf Dil ve Anlatım 2-6HAZİRAN.
Hazırlık Çalışmaları İLETİŞİM Hazırlık Çalışmaları.
Oyun Mekanikleri & Elementleri
=>CÜMLEDE ANLAM<=
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Bulut Bilişim (Google Drive Örneği)
Wordpress Eğitimi 2.
Okul Öncesi ve İlkokullarda Meb Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Yönergesi gereği Çocuk Kulüpleri açılacaktır.
TÜRKÇE / Sözcükte Anlam
Frank Lloyd WRIGHT Ulas YILDIRIM (TOBB ETU-Sanat ve tasarım)
NOT TUTMANIN PÜF NOKTALARI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM ATÖLYE ÇALIŞMASI Katılımcı Öğretmenlerce Tasarlanmış Ders İşleniş Senaryoları #izmirBTogretmenleriAtolyede | İzmir İl.
WORD WORD UYGULAMA.
KELİME KUMBARAM.
Sizce bir pipet eriyebilir mi ???
İLERİ SAYISAL SİSTEM TASARIMI VE SENTEZLEME 10. Hafta: Qsys
Çalışma Yaprağı.
‘KUĞULAR’ masalını dinleyiniz. Empati kurunuz. Masal kahramanlarının yerine kendinizi koyunuz. Hangi duygular içerisinde olduğunuzu belirtiniz.
ETwinning Avrupa okullar için topluluk Öğretmenler için Avrupa’da işbirlikçi projeler geliştirebilecekleri ve fikir paylaşabilecekleri, güvenli ve ücretsiz.
Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken.
ALIŞVERİŞ YAPARAK PARALARIMIZI ÖĞRENİYORUZ
KÜÇÜK SANATÇILAR ÖYKÜ YAZIYOR
Algoritmalar II Ders 8 Açgözlü Algoritmalar.
9.SINIF MANTIK ÖZEL ÇAKABEY OKULLARI
CEIT Hafta.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
KARACAOĞLAN.
Bilişim Teknolojileri Dersi
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Bilişim Teknolojileri 8. sınıf
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
NEO EDU 4.0 Endüstri 4.0-Eğitim 4.0 ilişkisini kurduk!
DOĞADAKİ GÜRLÜK ÖZELLİKLERİ VE RİTİM
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
Bulut Bilişim (Google Drive Örneği)
Sunum transkripti:

AVATAR OLUŞTURMA

1. Aşama Öğrenciler Bilişim Teknolojileri Dersinde “Build Your Wild Self” uygulamasını kullanarak kendi özgün avatarlarını oluşturdular.Oluşturulan bu avatarların çıktısı alınarak öğrencilere dağıtıldı. Her öğrenci avatarlarından yola çıkarak “İşte Benim Karaterim” adlı çalışmayı yaptı.

AVATAR ÖRNEKLERİ

2. AŞAMA ‘‘İŞTE BENİM KARAKTERİM’’ Oluşturulan karakterin profil özellikleri öğrenciler tarafından yazıldı.

3. Aşama Öğrencilere farklı büyüklüklerde yırtılmış graft kağıtları dağıtıldı. Kağıtları ellerinde buruşturup top yapmaları istendi ve ardından top halindeki kağıtlar açtırıldı. “ Sizce bu kağıt ile ne yapacağız? ” sorusu soruldu. Cevaplar mı? Sararmış yaprak, çöl, yaşlı birinin yüzü, dalgalı deniz, dağ, harita, hazine haritası …

4. Aşama HAZİNE HARİTASI OLUŞTURMA Öğrencilere bir önceki hafta oluşturdukları avatarların (masal kahramanlarının) bu etkinlikte hazine aramaya çıkacağı yönergesi verildi. 1. Adımda, dört farklı noktaya istedikleri mekanları çizdiler. 2. Adımda, macerayı başlatacak ilk cümleyi yazdılar ve karakterlerini çizip yapıştırdılar.

3. Adımda, kahramanlarını çizdikleri ikinci mekana getirdiler 3. Adımda, kahramanlarını çizdikleri ikinci mekana getirdiler. Kahramanın bu mekana nasıl geldiğini bir cümleyle ifade ettiler. 4. Adımda, kahramanlarını üçüncü mekana getirdiler ve burada bir arkadaşı ile karşılaştırdılar. Yine aynı mekanda onları bekleyen bir sorun yaratıp onu çözerek bir sonraki mekana ilerlettiler. 5. Adımda hazineye ulaştılar.

TÜRKÇE ZÜMRESİ