Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bölüm koordinatörünün gidilecek kuruma bildirmesi için gerekli olan bilgiler bölüm koordinatörüne ulaştırılır. Ad , Soyad Doğum tarihi Fakülte Bölüm Gideceği.
Advertisements

EZPro Q-Label.
BİR PROJE NASIL BULUNUR?
NurNet.Org 3. Siteye Nasıl Yazı Eklenir
A TEMASI OKUL HEYECANIM
Gerçek Dünyanın Sanal Yansıması
KUPA TURU NİSAN/MAYIS/HAZİRAN GENEL BAKIŞ Saat/Tarih: Kupa Turu 20 Nisan hafta sonu Kayseri'de başlayacak. Cumartesi ve Pazar günleri meydanda olması.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
YARINLARA DESTEK... Bu projenin amacı nedir? Bu projenin hedef kitlesi çocuklar olup asıl amacı UNICEF ile işbirliği yaparak, üniversitemize onlara ait.
BT SINIFLARINDA DYNED KURULUMU
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
ODTÜ KUZEY KIBRIS KAMPUSU ÖĞRENCİ GELİŞİM VE PSİKOLOJİK DANIŞMA MERKEZİ (ÖGPDM)
SINIRLARIMIZ Kazanım: *Fiziksel, sözel ve duygusal tacizle karşılaştığında nereden yardım alabileceğini belirtir. 10 sınıf 40 nolu kazanım etkinliği.
TÜRKÇE / Parçada Anlam PARÇADA ANLAM Ana Düşünce Yardımcı Düşünce.
Sevgili dostlar, Geçtiğimiz günlerde Amasya, Kastamonu civarına bir gezi yaptık. Sonbaharın gelmiş olmasını umuyorduk, ancak beklediğimiz gibi olmadı.
REHBER ÖĞRENCİ PROJESİ
BİLİŞİM SUÇLARI ve ALINACAK TEDBİRLER
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
KÜLTÜREL BİRİKİM Kazanım: Kültürel birikimin kişiliğine ve kariyerine katkılarını belirtir. 12. Sınıf 27 nolu kazanım etkinliği.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
E-POSTALARIN OUTLOOK 2010 PROGRAMINA KURULUMU
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ TRAFİK TOPLULUĞU Hacettepe Üniversitesi Trafik Topluluğu 2013 yılında tekrar canlandırılmıştır. Logomuz: 2.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
WEB 2.0’nin tanıtılması Yrd.Doç.Dr.Nuray GEDİK ÜNAL ATACAN.
Modül 5 FACEBOOK.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
Doğru Tercih Nasıl Yapılır?
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sınıfımızın Yeni İletişim Noktası
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
GELENBEVİ ÇALIŞIYOR ÇALIŞIYORGELENBEVİ. Öğrencilerin farklı yaşam alanlarında edindikleri deneyimlerle kişilik gelişimini çok yönlü bir şekilde desteklenmiş.

BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Sevgililer Günü – Proje Önerileri
Jack Daniel’s Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Gemius Aralık raporundan alınmıştır PV: imp / ay UV: kişi.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
BİZ KİMİZ ? Önce Uçuş Emniyeti ve Güvenlik bilinci ile Havadan Görüntüleme, Havadan Tanıtım ve Reklam vb. hizmetlerini.
BİLİŞİM SUÇLARI ve ALINACAK TEDBİRLER
17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Erasmus+ ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
17.30 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
Erasmus+ ÖĞRENCİ HAREKETLİLİĞİ
HEDEF KİTLE Sabahları koşu ve yürüyüş parkurlarında spor yapan kadın ve erkekler. *Sabahları Bebek sahilinde taytlı şişme mont ve Nike Airmax’lı.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
17.00 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
17.00 Kokteyl (Öğrenci İşleri Girişi)
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.

Sunum transkripti:

Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri Doğuş Üniversitesi’nde kampüs yaşamının, kültürünün ve kampüs içi görüntülerinin paylaşımını sağlamak amacıyla fotoğraf yarışması düzenlenir. Öğrenciler 1 hafta boyunca kampüs içerisinde çektikleri fotoğrafları Instagram üzerinden #dogushaftanınfotoğrafı hashtagiyle paylaşırlar. Fotoğraçılık Kulübü tarafından her cuma günü en iyi fotoğraf seçilir ve Doğuş’un sosyal medya hesaplarından kazananın fotoğrafı paylaşılır. Haftanın birincisi Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet ve okul montunu kazanır.

Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri Kampüs içerisinde öğrencilerin yoğun olduğu alana yerleştirilen dijital ekran veya perde üzerinde #Dogushaftanınfotoğrafı hashtagiyle paylaşılan fotoğraflar döner. Alana gözü yormayan branding yapılır, CTA yazılır.  CTA: Kampüsün en güzel fotoğrafını çek, #Doğuşhaftanınfotoğrafı hashtagiyle Instagram’dan paylaş, bahar şenliğine bilet ve okul montunu kazanma şansı yakala! 

Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri- 2 Öğrencilerin olmadığı bir hafta sonu kampüsün belli noktalarına zarflar gizlenir. Zarfların içinde bilgi soruları vardır. Zarfın gizlendiği yerin etrafındaki duvarlara ve yerlere sticker olarak küçük mesajlar (belki buralarda gizli bir zarf vardır? - Seni mutlu edecek bir zarf çok yakınında olabilir, araştırmaya devam! - Etrafına bir bak istersen! :) - Oralarda bir zarf mı var acaba? gibi mesajlar) yapıştırılır. Doğuş Üniversitesi’nin sosyal medya hesaplarından «Kampüsümüze gizli zarflar sakladık. Duvarlardaki ve yerlerdeki mesajları takip ederek onları bulabilir ve Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet kazanabilirsiniz. Bol şans! :) » postu girilir.

Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri- 2  Öğrenciler mesajların yönlendirmesiyle zarfları bulurlar. Zarfın içinde soru ve CTA cümlesi bulunur. “Sorunun fotoğrafını çek, cevabını #DogusSoruları etiketi ile Twitter üzerinden paylaş, 2016 Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet kazan!”  Öğrenci Twitter üzerinden etiketi kullanarak cevabını paylaşır. Doğuş Üniversitesi, resmi Twitter hesabından öğrenciye DM yoluyla ulaşarak bilet kazandığını ve kampüsteki standtan biletini teslim alabileceğini belirten mesaj atılır.