Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğretmenlik Uygulaması
Advertisements

Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
BLG 368 Yöneylem Araştırması Serkan Türkeli. İlk hikayemiz Biri Thales’e sorar: “Sana göre dünyada biricik devamlı olan şey nedir?” –“Ümit” der; “zira.
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
 1 – 5 Yaş Grubu  6 Yaş Anaokulu  7 – 16 Yaş İlk öğretim  Lise Eğitimi İSVEÇ EĞİTİM SİSTEMİ.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
ETKİLİ ÖĞRETİM İÇİN YÖNTEM VE TEKNİKLER
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
TEOG YAKLA Ş IRKEN 7. SINIF TEOG B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
Fen tutum. Fen eğitimi ve fene karşı tutum ile ilgili araştırmalar incelendiğinde öğrencilerin, öğretmen adaylarının ve öğretmenlerin fene karşı tutumları,
Weblog! Eğitimde Günlük Uygulaması. İçerik »Weblog »Kavramsal Tanımlama »Sınıflandırma »Eğitimde Weblog Uygulaması »Eğitim Sisteminde Yaygınlaşmamasının.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Öğretmen Merkezli Egitim
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Hüseyin Avni Çöllü Ortaokulu Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
Açı Lisesi.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimin Uyarlanması
HIGH SCOPE.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
ESER ELEMENT ANALİZ METOTLARI
ARAŞTIRMA METOTLARI ÖDEV:
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
KİM 275 Analitik Kimya Laboratuvarı (Kimya Mühendisliği)
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
TEOG SINAVI.
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Kaynak Gösterme Teknikleri
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
UZEM KULLANIM KILAVUZU
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
Fiz 113 Fizik I Laboratuarı Yrd. Doç. Dr. Haydar ARSLAN
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Intel® Öğretmen Programı Çevrimiçi Temel Kursu
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Geliştirme Genel Müdürlüğü
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
ARAŞTIRMANIN YAZILMASI II: BİÇİMSEL KOŞULLAR
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması» Eser Çeker

EDS 462/OMB504 Öğretmenlik Uygulaması Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı Demircioğlu ANI Yayıncılık

Öğretmenlik Uygulaması Dersi ile ilgili tüm * Duyurular * Ders Notları * Kaynaklar * Tartışma ve Ödev çalışmaları için http://okuldeneyimi.wikispaces.com sitesi ve YDÜ UZEM’de «Öğretmenlik Uygulaması» EDS462 dersi sayfaları kullanılacaktır.

Öğretmenlik Uygulaması EDS 462/OMB504 Öğretmenlik Uygulaması

Dersin içeriği Staj okulundaki her hafta, bir «günlük plan» hazırlama, hazırlanan ve onaylanan planı sınıf öğretmeninin kontrolünde uygulama, daha sonra uygulamanın staj okulundaki öğretmen, üni.öğretim elemanı ve aday öğretmen tarafından değerlendirilmesi, bu değerlendirmeler doğrultusunda gerekiyorsa düzeltmelerin yapılması ve uygulamanın bazı bölümleri veya tamamının tekrarlanması, portfolyo hazırlama.

Kullanılacak ders kitabı «Aday Öğretmenler İçin: Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması» Editör: Yrd.Doç.Dr.İsmail Hakkı Demircioğlu. ANI Yayıncılık (Kitapta sorumlu olunacak esas bölüm: BÖLÜM 3, Sayfa 69 – Sayfa 100)

Öğrenciden istenenler Okul uygulamaları ile ilgili Günlük Plan hazırlaması Hazırlanan günlük planın staj okulunda uygulanması Yapılan uygulamanın Okuldaki uygulama öğretmeni tarafından değerlendirilmesi Uygulamayı yapan öğrencinin kendisi tarafından değerlendirilmesi Üniversitedeki Uyg. Öğretim Elemanı tarafından değerlendirilmesi Yapılan tüm bu değerlendirmelerin ışığında, planda ve uygulamada gerekli düzeltmelerin yapılması (ve gerekliyse uygulamanın tekrar edilmesi) Öğrencinin, zaman içinde yaptığı çalışmalarını sistemli olarak bir araya getirerek bir ürün dosyası (portfolyo) hazırlaması ve bunun dönem sonunda sunması.

Okul uygulamaları (staj), haftada en az bir tam gün (veya haftada 2 yarım gün) şeklinde yapılabilecektir. “Ders anlatımı” uygulamalarının toplamı en az 10 saat olmalıdır. Bu süre, şartlar elverdiği takdirde, daha da artırılabilir. Hedeflenen diğer tüm etkinlikleri kapsayacak şekilde olmak kaydıyla (ders anlatımı haricindeki), diğer sınıf içi-sınıf dışı etkinliklerin toplamı da en az 20 saat olmalıdır. Okuldaki tüm uygulama saatleri toplamı 30 saati tamamlamalıdır.

YDÜ Üniversitesi AEF’deki EDS462/OMB504 (Öğretmenlik Uygulaması) dersiyle ilgili çalışmalar, Çarşamba günleri saat 15:10-18:00 arasında Lab3 ‘de yapılacaktır… Ders Öğretmeni : Eser ÇEKER