“”éHayata İz Bırakan Kadınlar…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Strateji Tasarımı İlker acar.
İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Sanat ve Tasarım Bölümü
Namık Kemal Üniversitesi Öğrenci Topluluklarına Nasıl Üye Olabilirim?
Sosyal Medya.
Kafe!ndirim.com (!herhangi) bir Web2.0 projesi Berk Tatlıses.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
Sabancı Üniversitesi Yelken ve Denizcilik Kulübü
BUL DEĞİŞTİR. ÖRNEK 8 WEB Sitesinden Örnek 9’u İndiriyoruz
6 Hafta 6Yazılı İletişim IIBLUES. 6 2 Faaliyet Raporu Nedir? Faaliyet raporu kuruluşun mevcut ve potansiyel iş ortaklarını ve menfaat sahiplerini bilgilendirmek.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI. SİVAS 1901 yılında kurulmuştur. Yaklaşık 4000 aktif üyesi bulunmaktadır. 24 meslek grubundan 62 meclis üyesi ve 20 personeli.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Mayıs 2012.
Web Sitesi Hazırlama.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
R. ŞİRKETİN TARİHÇESİ 1948 ‘de Sedat SİMAVİ tarafından kurulmuştur. 1 Mayıs 1948’de yayınlanmaya başlamıştır. 1953’de Sedat SİMAVİ’nin vefatı üzerine.
Aşağıdaki kabakları iki arkadaş kendi aralarında paylaştıklarında her birine kaçar tane düşer ? 8 : 2 = 4.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GENÇ MÜHENDİSLER TOPLULUĞU
Lezzet, Sağlık ve Güven..
E- Ticaret Altyapısı.
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Yrd.Doç Dr. YILMAZ GÖKŞEN
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Yükseköğretim Sisteminin Uluslararasılaşması Çerçevesinde Türk Üniversitelerinin Uluslararası Öğrenciler İçin Çekim Merkezi Haline Getirilmesi Araştırma.
İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Girişimcilik.
İşletme Çevreleri, Büyüme, Küçülme ve Analizler
Konut Pazarlamasında Bir «İLK». Projelerinizi Yatırımcılarla Buluşturuyoruz.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Bolu İzzet Baysal Halk Eğitimi Merkezi ve A.S.O. GİRİŞİMCİLİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
YAŞAMA DAİR VAKIF. Yaşama Dair Vakıf Yaşama Dair Vakıf (YADA), 'bilgi' ile 'toplum' arasında köprü olma vizyonu ile 2005 yılında kuruldu. YADA, toplumsal.
ÇALIŞTAY Türkiye'de Sayısal Okuryazarlığın Artırılması ve Sonuçları Aydın Kolat CeBİT Sinerji.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Ben bir Yazarım Her öğretmen bir yazardır TPE-M ve TPE-M Sınıflarında Marka Tescili yapılmıştır.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Tarihçesi; 1990 yılında Akgiray Ailesi tarafından kurulan Bimeks, 2007 ve 2008 yıllarında CNBC–E Business, Interpro Bilişim 500 tarafından Türkiye’nin.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
 HİSSE PAYLARI   Yönetim Kurulu Başkanı :Ali Yıldırım KOÇ( …..) YÖNETİM KURULU.
Pazarlama Yatırımlarının Verimliliğinin Sektörel Bazda İncelenmesi: BIST Örneği Arş. Gör. Dr. Betül Çal Giresun Üniversitesi.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Girişimcilik Destekleri
TREE OF DREAMS.
KALORİ BANK YEDİĞİNİ BİL.
Strateji ve Öncelikler
P U UTINKO Herkes için kitap….
İŞLETMENİN TARİHÇESİ, AMAÇLARI , SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK
GENÇLERDE UYUM.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
TOPLUMSAL DUYARLILIK PROJESİ
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
Medya Planlaması ve Stratejisi
Kullanma İhtiyaç duymadığınız çizgileri ve metinleri silin
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

“”éHayata İz Bırakan Kadınlar… VİŞNELİ KADINLAR “”éHayata İz Bırakan Kadınlar…

HİKAYEMİZ Türk kadınlarının değil ama Fransız kadınların arasında çokça yaygın olan kadınların regl dönemini temsil edip kadınlar arasında bir “parola “ işlevi gören adet döneminde olan kadına verilen isimdir.

Biz nasıl Vişneli Kadın olduk ? “Vişneli Kadın bizim destekçimiz olmayı değil de biz olmayı seçti.”

-Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti -Sosyal Medya Yayınları PEKİ KİM BU VİŞNELİ KADINLAR ? Kemal Sakallı -Müşteri Hizmetleri ve Memnuniyeti -Şirket Bağlantıları Berk Sürücü -Pazarlama -Ürün Tespitleri Berra Ayşe Sile KURUCU ÜYE -Sosyal Medya Yayınları -Kutu Tasarımı Melek İrem Zengin -Kaynak Araştırmaları -Kutu İçerik Geliştirmeleri Sıla Aydemir KURUCU ÜYE -Kutu Tasarımı -İçerik Temini

Hedef Kitle İş yoğunluğundan zaman bulamayan kadınlar Ürünü hediye olarak temin etmek isteyen alıcılar

SOSYAL MEDYADA VİŞNELİ KADIN

ÜRÜN MÜ, HİZMET Mİ? İKİSİ DE !

ÇÖZÜM ÖNERİSİ Çeşitli sebeplerden ötürü özel günlerinde ihtiyaç duydukları malzemeleri temin edemeyen, özellikle 12/25 yaş aralıklarındaki kadınlara,zevklerine ve gereksinimlerine göre özelleştirilmiş şekilde ürün temin etmek.

ÜRÜN/HİZMET FİNANSAL TABLO

ÜRÜN/HİZMET MAALİYET

RAKİPLERİMİZDEN FARKIMIZ NE ? Kargoloma sistemimizi ileride bir “uygulama” üzerinden yürütmeyi amaçlıyoruz.

İHTİYAÇ LİSTESİ Ürün Tedarikçileriyle İletişim Yazılım Mühendisi Reklam Kampanyaları Sponsorlar

MARKALAŞMA; Bizim bu yoldaki amacımız her zaman iyi bir hizmet sunabilmektir. ”Vişneli Kadınlar” Projesi gönüllülük esaslı bir topluluk mantığında ilerlemektedir.Bu sebepten dolayı ilk amacımız gönüllülerimiz ve destekçilerimiz ile Türkiye’de büyümek ve daha sonrasında bir Dünya Markası olabilmektir.

WEB, SOSYAL MEDYA ÇALIŞMALARI @visnelikadinlar www.visnelikadin.com Müşteri Temsilcisi: 05437213617

WEB, SOSYAL MEDYA ÇALIŞMALARI @visnelikadıncom Vişneli Kadın Visneelikadıncom@gmail.com

DESTEK Öncelikle biz gençlere inan ve bu projeyi hazırlayan TÜRKONFED’e ardından bize yön gösterici ve proje boyunca yanımızda olan Cansu AYDEMİR ve Enes ÖVÜNÇ’e çok teşekkür ederiz.