YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
BULUT BİLİŞİM GÜVENLİK VE KULLANIM STANDARDI M. Raşit ÖZDAŞ Huzeyfe ÖNAL Zümrüt MÜFTÜOĞLU Ekim 2013.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK SÜREÇ YÖNETİMİ RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK İbrahim GÜMÜŞ 1 radardanismanlik.com.tr SÜREÇ YÖNETİMİ.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici
Kaizen.com KAIZEN TM Institute Etkin Sağlık Hizmet Yönetimi için Çözüm Ortağınız Hedefler ve Örnekler.
İşletme Yönetimi Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü.
Pazarlama Çevresi.
Bölüm 8: Tedarik Zinciri Yönetimi ve Sanal Pazar Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme Güz.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Wal-Mart Stores Inc. Sam Walton tarafından kurulmuş dünya çapında şubeleri olan bir Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir. Amerika Birleşik.
Pazarlama İlkeleri.
Tedarik Zinciri Yönetimi
Bölüm 4 İşletme Analizi © Ülgen&Mirze 2004.
Tedarik Zincirinde Satın Alma ve Örgütsel İlişkiler
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
10.OLİGOPOL PİYASASI.
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
PROF. DR. ORHAN TORKUL ARŞ. GÖR. M. RAŞİT CESUR
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Ürün veya Hizmet Satışı
ECON 321 ULUSLARARASI İKTİSAT
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
ÜRETİM YÖNETİMİ.
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
İŞLETME TÜRLERİ BÖLÜM 3.
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri
11.OLİGOPOL PİYASASI.
PAZARLAMADA FİYATLAMA
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ve OKUL YÖNETİMİ
YATIRIM HARCAMALARI.
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Bölüm 4 İşletme Analizi © Ülgen&Mirze 2004.
Tedarik Zinciri Yönetimi:
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Lojistik ve Lojistik Operasyonlar
Örgütlerde STRATEJİK PLANLAMA
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Bilgi Teknolojileri Hafta 01
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bölüm 1 Giriş. Bölüm 1 Giriş Teknolojik Yeniliğin Önemi Teknolojik yenilik günümüzde birçok endüstrideki rekabet başarısının en önemli tek itici gücüdür.
Sanal ve Şebeke Örgütleri
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P

TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ Üretim Planlama & Çizelgeleme Talep Yönetimi TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ GS= zd L Stok Yönetimi zmax/min = c1x1+c2x2+….+cnxn an1x1 + an2x2+ …...+annxn £ bn Depo Yönetimi & Optimizasyonu Lojistik Süreç Yönetimi

“Ne Üretirsek Satarız” “Müşterinin İstediğini Satabiliriz.” MODERN PAZARLAMA 15-20 Yıl Önce Bugün Üretime Dayalı Ekonomi Tüketime Dayalı Ekonomi “Ne Üretirsek Satarız” “Müşterinin İstediğini Satabiliriz.”

BUGÜNÜN MÜŞTERİLERİ Daha bilgili, Fiyatlar konusunda hasas, Zamanları kısıtlı, Kolaylık arayan, Farklı ürünlerin aslında benzer olduklarının farkında, “No Name” firma ürünlerine yatkın, Hizmet beklentileri yüksek, Daha az sadık.

Pazarlama , ürünün bütün yaşamı boyunca devam eder. Yeni müşteriler bulmaya çalışmak, ürünün çekiciliğini ve başarımını artırmak, ürün satış sonuçlarından dersler çıkarmak ve tekrarlanan satışları yönetme süreçlerini kapsar.

SCM başarısı için Gerekli Özellikler Problem Çözebilme / Proaktiflik Analitik Düşünme İletişim Yeniliğe Açıklık

STRATEJİ.. M.Porter Herhangi bir işte nasıl rekabet edileceğini anlatan geniş bir formül. Rekabet stratejisi farklı olmanın ta kendisidir ve kendine has değerler yaratmak için bilinçli olarak farklı davranmaya başlamaktan ibarettir. STRATEJİ YÖNETİMİ

Stratejik Düşünebilme Neredeyiz , durumumuz ne ? Nereye Gitmek İstiyoruz ? Oraya Nasıl Ulaşacağız ? STRATEJİ(k) YÖNETİM

Strateji(k) Yönetimi

Strateji(k) Planlama ” Stratejistler, strateji konularından ve işleyişinden ayrı olabilir. Üst yöneticiler, odalarından çıkmadan strateji geliştirebilirler.” ‘Gerçek stratejistler, veriye ulaşmak için ellerini taşın altına sokarlar ve gerçek stratejiler de nadir görünen ayrıntılardan çıkarılırlar. Strateji geliştiren kişiler, kendilerini günlük detaylardan soyutlamamalıdırlar. Bu sayede, günlük işleyişten stratejik mesajlar damıtabilirler.’ Sonuçta, BÜYÜK RESİM KÜÇÜK DARBELERLE YARATILIR.

Peki ya iyi yönetilemezse ... TANIMLAMA ÖLÇME ANALİZ Peki ya iyi yönetilemezse ... MODELLEME LİVE - START Y A L I N

KPI = Key Performance Indicator Lojistik Yönetiminde Dikkat Edilmesi Gereken KPI lar. Maliyetlerin(Taşıma, Depolama, Stokta Taşıma, vbg.) Düşürülmesi Zamanında Teslim Oranının En Büyüklenmesi Temin Süresinin(Lead Time) Azaltılması Esnekliğin Artırılması, Seçenek Çözüm Sayılarının Artırılması KPI = Key Performance Indicator

KPI = Key Performance Indicator Lojistik= Pratik ve kullanışlı bir bakış açısı KPI = Key Performance Indicator Lojistik = Doğru x (ürün + miktar + zaman + yer + maliyet…)

Nakliyeci – müşteri sistem entegrasyonu FMCG ‘de İzlenebilirlik Nakliye Malların dolaşımı KPI = Key Performance Indicator Şeffaflık Nakliyeci – müşteri sistem entegrasyonu Optimizasyon FMCG ‘de İzlenebilirlik

Depolama Malların stoklanması Sistemler arası entegrasyon KPI = Key Performance Indicator Sistemler arası entegrasyon WM Optimum Stok Yönetimi RFID