EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşletmede Beceri Eğitimi 2010 – 2011
Advertisements

Abdurrahman Özalp-CDCS,
T Dağılımı ve t testi.
MÜRACAAT VE EĞİTİM SÜRECİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 17.EKİM.2009
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
SORULAR-3.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
YANLIŞLARIN BAŞARIYA OLUMSUZ ETKİSİ. Okul Zümre Öğretmenleri ve Yöneticileri ile yapılan tüm toplantılarda Yanlış işaretlenen her sorunun başarıyı nasıl.
GRUP TUSUBASA GRUP TUSUBASA GRUP TUSUBASA.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Sınav Rehberliği Konusunda
8.Sınıf teog neden önemli?
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI YÖK’nin tarihli sayılı yönetmeliği ile açıldı ve eğitim yılında faaliyete.
SINAVIM VE KAYGIM Kazanım: Sınav kaygısının akademik başarıya etkisini açıklar. 9. Sınıf 7 nolu kazanım etkinliği Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi.
1 Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü KURUM BİLGİLERİ.
DÖRTYOL GEVHER NESİBE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ NİSAN, 2015
KAHTA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
BİYOLOJİYİ KEŞFETMEYE HAZIR MISINIZ?
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK BAŞARI DURUMU Sınava Giren Öğrenci Sayısı Barajı Geçen Öğrenci Sayısı Tercih yapan Öğrenci Sayısı Tercihine Yerleşen.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ CANİK BAŞARI ÜNİVERSİTESİ
ARSA DAĞILIMI Esenyurt 1 Parsel m2 Esenyurt 2 parsel m2 Esenyurt 3 parsel m2 Esenyurt TOPLAM m2 OKUL ALANI
Sınav ve Sınav Kaygısı Gökan ARSLAN Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
BİYOLOJİNİN ALT BİLİM DALLARI
Bilişim Teknolojileri için İşletme İstatistiği
Temel Bilimler Dr. Ayşegül AYTEKİN
SBS. FEN LİSELERİ ANADOLU ÖĞRETMEN LİSELERİ ANADOLU LİSELERİ ANADOLU TEKNİK VE MESLEK LİSELERİ ANADOLU SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ANADOLU OTELCİLİK.
İLK İNCELEME Açıklamaya ONAY verilmezse işleme devam edilemez!!!
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
SINAV UYGULAMA SÜREÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Engelli Öğrenciler 2 Ortalama % 7 engelli aday mevcut, Ortak Sınav ve AÖL öğrenci mevcut, Tek kişilik.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
Toplam : 713 Bölümlere Göre Yapılan Toplam Ders Sayısı.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
DİYARBAKIR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ GENEL BİLGİLER
Dr. Ahmet Haki Türkdemir Ankara 112 İl Ambulans Servisi
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
Acil Yardım ve Afet Yöneticileri Derneği
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 30 Kasım 2016 Ayşegül AYTEKİN.
Yükseköğretime Geçiş Sınavı
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF SÖNMEZ.
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 8 Mayıs 2017 DÖNEM II
Hastalıklar ve Hastaneler
GAZİ ÜNİVERSİTESİ VAKFI ÖZEL ORTAOKULU
Sınav Şablonu Sınavı Başlat Çoktan Seçmeli Sınav Soruları.
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI9
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinik Stajı
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
STANDART PUANLAR * Z Puanı * T Puanı.
Y ÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI
CASUS YAZILIMLAR ADI:SAKIP SOYADI:GÜL NO:74 SINIF:11/ATP.
HÜTF TIP-BİLİM DOKTORU (MD-PhD) BÜTÜNLEŞİK PROGRAMI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 3 Mayıs 2018 DÖNEM II
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
SULTANGAZİ EĞİTİME DESTEK AKADEMİSİ Başarıya Sessiz SEDA’sız Kalmayın
Sunum transkripti:

2015 - 2016 EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ SINAVA GİREN ÖĞRENCİ SAYISI 180 İPTAL EDİLEN SORU TOPLAMI S. NO TEORİK DERSLER DERS BAŞLAMA NOSU DERS BİTİŞ NOSU SORULARIN DERSLERE DAĞILIMI İPTAL EDİLEN SORULARIN DERSLERE DAĞILIMI BAŞARI DURUMU ( % ) DOĞRU BAŞARI DURUMU ( % ) YANLIŞ 1 Fizyoloji 32 81,99653 18,00347 2 Tıbbi Biyokimya 33 54 22 72,82828 27,17172 3 Histoloji-Embriyoloji 55 68 14 80,71429 19,28571 4 Anatomi 69 80 12 61,01852 38,98148 TEORİK TOPLAM 74,13940 25,86060 6 Histoloji-Embriyoloji (Pratik) 96,89815 3,10185 7 Anatomi (Pratik) 8 67,18403 32,81597 Tıbbi Beceri (Pratik) 90,76389 9,23611 TEORİK VE PRATİK (GENEL ORTALAMA) 82,24637 17,75363