One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

Bilgisayar Ağları ve İnternet
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
AKILLI FAKS.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
e-YÖNET: Mobil Kurumsal Yönetim Platformu
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
WEB SERVİCE İDRİS YÜRÜK MAHMUT KAYA.
CWIZ CALL CENTER.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Bilgi Sistemleri Dairesi Başkanlığı ORBİS Altyapı Projesi Faaliyetler
‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
Çevik Kurumlar Oluşturabilmek İçin Bulutta İş Uygulamaları Kutlay E. Şimşek Genel Müdür İstanbul, 12 Şubat 2013.
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
YENİ STAR ÇÖZÜMÜ Yazıcıları Artık Daha Akıllı “Fark yaratan inovasyon”
10 IP TERCİH ETMEK İÇİN NEDEN! NEDEN IP SİSTEMLER?
INTERNET TABANLI HASTA KAYDI PAYLAŞIMI VE TELEKONSÜLTASYON PLATFORMU
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Bilgi Yönetimi İnternete Dayalı Önlisans Programı TBD 21. Türkiye Bilişim Kurultayı, 6 Ekim 2004, Ankara Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi.
Proxy-DNS Nedir?.
Merhaba ben Abdullah Alp ASLAN Globax Firması Yöneticisiyim
Windows Server 2008’e Genel Bakış Microsoft Windows Server 2008, bilgi teknolojileri (BT) uzmanlarının altyapıları üzerindeki kontrollerini maksimum seviyeye.
.NET Teknolojileri .NET mimarisi VB.NET, C.NET, C#.NET
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Türkiye Internet Güvenliği Riskleri: Özgür Danışman Güvenlik ve Mesajlaşma Hizmetleri Yöneticisi Rizikometre 2005 Sonuçları VOIP Riskleri
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
Proje Konusu: KOÇ BRYCE
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
BULUT BİLİŞİM İKRAM DARA BİLEM
Akademik Bilişim Muğla Üniversitesi
.   Kurumuza tedavi olmak için gelen yardıma ihtiyacı olan engelli vatandaşlarımızın tedavi süresince destek ve yardımcı olmak  Yatarak tedavi olan.
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Use this title slide only with an image SAP İNOVASYON FORUM Eski Köye Yeni Adet Barış Güneş – Kıvanç Oktaş.
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Mobil İletişimin Gelişimi
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Akıllı İstemcileri Geliştirmek ve Dağıtmak
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız intercomp.com.tr.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
OpenScape 4000 V7 Kurumsal Çözümler Her Zaman Fark Yaratır Ocak 2014 OpenScape Office.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Bekir Sami NALBANTOĞLU
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR UYGULAMALARI Yrd. Doç. Dr. Halil Ersoy.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
WEB TABANLI DESTEK.
DATA CENTER.
VBT Bilgi Teknolojileri
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
Dünyanın bilgisine açılan pencere...
SİSTEMİN AMACI Yönetim sistemlerinin kurulmasında, uygulanmasında ve sürdürülmesinde çok önemli sıkıntılar ve kayıplar yaşanmaktadır. isgsis bu sıkıntıları.
Araç Takip ve Güzergah Planlama Sistemi
EN KOLAY ONLINE ÖN MUHASEBE PROGRAMI YONCAERP
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Intercomp.com.tr İşinizi büyütmenin en hızlı yolu | Bilişimde doğru çözüm ortağınız.
Dünyanın bilgisine açılan pencere...
Nokta Üniversite Otomasyon Sistemi
.NET Teknolojileri .NET mimarisi VB.NET, C.NET, C#.NET
Sunum transkripti:

One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.

Gündem Neden Video ? Beklenti ve İhtiyaçlar Video Çağrı Merkezi Son Kullanıcı Çalışan İşletmeler ve Kurumlar Video Çağrı Merkezi Endüstri Uygulamaları Özellikleri Mimari Yapı Çağrı Akışı Agenda © 2009 Avaya Inc. All rights reserved.

Neden Video İletişimi ? Değişen son kullanıcı beklenti ve ihtiyaçlarına etkin çözüm Sesli ve Yazılı iletişime alternatif – Yüz Yüze iletişim Kullanımı kolay ve etkin Yeni İş İmkanı ve ekonomiye katkı Geniş kitlelere erişim ve uzaktan destek

Beklenti ve İhtiyaçlar Müşterileriniz ne talep ediyor? Alternatif erişim imkanı Beklemeden tek nokta sorun çözümü Etkin bilgi paylaşımı Kaliteli İletişim © 2009 Avaya Inc. All rights reserved.

Beklenti ve İhtiyaçlar Çalışanlarınız ne talep ediyor? Alternatif iletişim imkanı Verimli çalışmak Toplantılar için daha az seyahat etmek Rahat çalışma ortamı Daha az zaman kaybı ile çalışmak © 2009 Avaya Inc. All rights reserved.

Beklenti ve İhtiyaçlar İşletmeler /Kurumlar ne talep ediyor? İşletme Sahipleri Servis Sağlayıcılar Devlet Kurumları Sürdürülebilir Karlılık Sürdürülebilir Güven Marka yaratma Artan pazar payı ve Firma değeri Müşteri sadakati Operasyonel esneklik kazanmak Optimum altyapı yatırımı ve İşletme Maliyeti Yatırımı korumak Yeni İş Uygulamalarına entegrasyon Yeni bağlantı alternatifleri sunmak Yeni teknolojileri kullanarak yaygın kitlelere erişmek (e- devlet) Bürokratik engelleri azaltmak Vatandaş ile Sürdürülebilir Güven Sosyal Sorumluk Projelerine yatırım © 2009 Avaya Inc. All rights reserved. © 2009 Avaya Inc. All rights reserved. © 2009 Avaya Inc. All rights reserved. 6 6

Çözüm: Video Çağrı Merkezi Solution: Avaya One Touch Video.

Endüstri Kullanım Alanları Uzaktan danışma veya rapor kontrolü Sağlıklı Yaşam Desteği Sağlık Yardım Masası Satış / Destek Doküman paylaşımı Satış Desteği Doktorların ilaç temsilcileri ile görüşmesi İlaç kullanımı hakkında bilgilendirme ve yönlendirme İlaç Yüz-Yüze bankacılık Hesap İnceleme Bankacılık Video destekli kurulum Video destekli arıza tespiti ve yönlendirme Parakende

Örnek Uygulamalar Uzaktan Tedavi Engelli ve yaşlılara uzaktan destek İşitme engellilerle görüşme Video Yardım masası Video Bankacılık Hizmetleri

Video Çağrı Merkezi Farklı Sistemlerden Kolay erişim Kiosk Tablet Internet Tablet Akıllı Telefon

İnternet’e açık ortamlardan Erişim Çağrı Merkezi kaynakları ile uyumlu Video ve/veya Sesli Görüşme İçerik paylaşımı Chat desteği

Video Çağrı Merkezi Yetenekleri

Video Çağrı Merkezi Yetenekleri Arama Başlatma Tek tuşla bağlantı Web tabanlı Kullanıcı erişimi için özel yazılım gereksinimi yok Video ve mikrofon bağlantı testi Band-genişliği ve görüşme kalitesi kontrolü Ses Seviye Kontrol Kuyrukta beklerken bilgilendirme (video kaydı) CANLI GÖRÜŞE BAĞLANTISI

Video Çağrı Merkezi Yetenekleri Çağrı Karşılama Kolay Kullanım İnternet üzerinden yüz-yüze iletişim Müşteri Bilgileri Görüntüleme Akıllı Yönlendirme – Tek Kontakta çözüm Avaya One Touch Video Müşteri Temsilcisi CHAT Müşteri

Video Çağrı Merkezi Sistem Yetenekleri Tek yönlü veya çift yönlü video/sesli görüşme Chat görüşme İçerik paylaşımı Desktop Uygulama, video, resim paylaşımı Müşteri Bilgileri ekran paylaşımı İşlem takibi Görüşme Geçmişi Self-service Chat görüşme Video görüşme İçerik Paylaşımı

Video Çağrı Merkezi Mimari Yapısı ve Çağrı Akışı

Video Çağrı Merkezi Mimari Yapı Erişim DMZ Çağrı Merkezi HTTP Web Sunucu Avaya Aura® Communication Manager SIP RTMP Flash Video Gateway SIP Avaya Aura® Session Manager H.323 Firewall SIP Session Border Controller Video Media Audio, SIP Video Softphone Son Kullanıcı Softphone

Flash plug-in kontrolü «Lütfen Flash Plug-in Yükleyin» Video Çağrı Merkezi Çağrı Başlatma Akışı DMZ Web Sunucu Http: video bağlantı talebi Flash plug-in kontrolü «Lütfen Flash Plug-in Yükleyin» Sayfa; arayan bilgisi, ve band genişiliği parametreleri ile video Gateway’e yönlendirilir. Yes No Bağlantı parametreleri, bağlantı başlatma talebi ile birlikte Video Gateway Sunucusuna yönlendirilir. Talep güvenli port üzerinden Video Sunucuya iletilir. Kullanıcı bilgisayarı ile Güvenli bağlantı kurulur Video Gateway  

MT bilgisayarına Video Agent Java Applet yüklenir. Video Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Çağrı Karşılama Akışı one-X® Agent Session ve Video Gateway Çağrı Numarası ACD Çağrı Bilgisi (UUI) içerisinde taşınır. Gelen Arama one-X Agent Softphone Video Gateway Sunucusu HTTP talep If using one-X Agent, screen pop is configured from incoming UUI to connect back to specific Avaya One Touch Video controlling specific session for this call. Müşteri Bilgisayarı Video Görüşme Ekran Paylaşımı Chat Mesajlaşma ekranları MT bilgisayarına Video Agent Java Applet yüklenir. Flash Uygulama Session