Tutundurmanın Satışa Etkisi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Powerpoint Sunum İlkeleri
Advertisements

Powerpoint Sunum İlkeleri
Yeni Arayüz OvidSP Kullanım Kılavuzu
Bu veri tabanı üzerinden size veri tabanlarında nasıl arama yapılacağı gösterilecektir. Kolay gelsin İlk olarak basit arama seçeneği ile başlayalım.
REKLAMCILIK Hafta 5.
ÇALIŞMA GRUBU: DERS KİTAPLARI TURİZM ÖĞRENCİLERİ KURULTAYI.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
HAZIRLAYAN Hakan YİĞİT.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Kaynak Gösterme Teknikleri
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
Ders Kitapları Hazırlayan: Yrd. Doç Dr. Mustafa Akdağ Ders Kitapları.
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
HAFTA I.
Okul Müdürlerinin Öğretim Liderliği Davranışları ile Öğretmen Öz Yeterliliği ve Kolektif Öğretmen Yeterliliği Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Temel.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ DERS NOTLARI
Küresel Kriz Sonrası Türkiye’de Finansal Sistem “Bankacılık Sektörü” Ekrem Keskin Mayıs 2010.
Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır Robert A
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
BİLİŞİM SİSTEMLERİNE GİRİŞ DERS 1(B)
XII.BÖLÜM DURUMSAL FAKTÖRLER
Veri Tabanı-Dergi İletişimi Ve Ortak Yazım Dili, Dergi Formatının Ele Alınması TÜBİTAK-ULAKBİMTVBBVT I. EDİTÖRLER ÇALIŞTAYI A. Nuray DEMİRKOL 2 Kasım 2007.
FATİH PROJESİ BİLEŞENLERİ
SİNBAD KAYNAK BİLGİSİ Derleyen: Ekrem Aytar
Araştırma Önerisi ve Araştırma Raporu
YARD.DOÇ.DR.HAYRİ BARAÇLI
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
Dersin Öğretim Üyesi: Prof.Dr. Canan ÇETİN
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
ANLATIMA HAZIRLIK.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
ARAŞTIRMALARDA KAYNAK GÖSTERME TEKNİKLERİ
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
TEZ İ YAYIMLAMAK VEYA YAYIMLAMAMAK! Doç. Dr. Levent DEN İ Z, Marmara Üniversitesi, Atatürk E ğ itim Fakültesi,
ANLATIMA HAZIRLIK.
KAMUDA İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARI DERNEĞİ BİLİM KURULU (KİGUDER)
Editörlü ve Çok Yazarlı Eserlerin Kataloglanması Hazırlayan; Arş. Gör. Tolga Çakmak.
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
KAYNAK GÖSTERİMİ Başkalarına ait ve özgün olan fikirlerin alındıkları kaynakların gösterilmesi gerekir. Bilimsel araştırmalarda kaynak gösterme, bilim.
KAPAK.
Konu 3 Kalite kontrolünün amaçları
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAPIYORUZ
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
Nuran E. KORKMAZ A.Ü.İ.F./Güz Dönemi 8. Hafta
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI
5. İŞLETMENİN GELİRLERİ.
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
Örnek Uygulama Öğr. Gör. Yasin ÇİÇEK.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kaynak Gösterme Teknikleri
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Ankara Üniversitesi Akademik Performans Çalışması:
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Sunum transkripti:

Tutundurmanın Satışa Etkisi Hazırlayan: B. Türker PALAMUTÇUOĞLU 152600001

Sunum Planı Tutundurma Satış Tutundurmanın Satışa Etkisi Sonuç Tutundurma Kavramı Tutundurmanın Boyutları Tutundurmaya Etki Eden Faktörler Tudundurmanın Etkileri Satış Talep ve Satış Kavramı Satışın Boyutları (Satış Türleri) Satış Düzeyini Etkileyen Faktörler Satış Düzeyinin Etkileri Tutundurmanın Satışa Etkisi Sonuç Kaynakça

Tutundurma Kavramı Burada Tanım verilecek

Tutundurmanın Boyutları Burada Tutundurmayı oluşturan bileşenler, tutundurma türleri, tutundurma yöntemleri yer alacak

Tutundurmaya Etki Eden Faktörler Bu bölümde tutundurmaya etki eden politikalar, bütçe sınırlamaları gibi faktörler yer almalı.

Tudundurmanın Etkileri Bu bölümde tutundurmanın satışı arttırması, marka imajını ve ürünlerin imajını etkilemesi, kar düzeyini arttırması gibi sonuçlar yazılmalıdır.

Talep ve Satış Kavramı Bu bölümde talep ve satış kavramları tanımlanmalıdır.

Satışın Boyutları (Satış Türleri) Bu bölümde satış türleri olmalı.

Satış Düzeyini Etkileyen Faktörler Bu bölümde satış düzeyini arttıran veya azaltan faktörler yer almalı.

Satış Düzeyinin Etkileri Bu bölümde satış düzeyinin gelire ve kâra, bilançoya etkileri olmalı.

Tutundurmanın Satışa Etkisi Bu bölümde tutundurmanın satışa etkisini inceleyen çalışmaların sonuçları yer almalıdır. Server, 2012 tutundurmanın satışı arttırdığını belirlemiştir. Benjamin, 2003 tutundurmanın satışı olumlu etkilediğini belirtmiştir.

Sonuç Bu bölümde elde edilen sonuç bir ya da iki kelime ile özetlenir. Tutundurma satışı olumlu yönde etkiler.

Kaynakça Server, B. (2002). bildiri adı. Kongrenin adı (sayfa). Yer:Yayıncı. Palamut, B.T. (2010). makale adı. Dergi Adı, Cilt (sayı), sayfa. Palamut, B.T. (2015). Bölüm adı. Kitap Yazarı içinde, Kitap Adı (sayfa). Yer:Yayınevi. Palamut, B.T. (2015). Kitap Adı. Yer:Yayınevi.

Dinlediğiniz için teşekkür ederim.