Tutundurmanın Satışa Etkisi Hazırlayan: B. Türker PALAMUTÇUOĞLU 152600001
Sunum Planı Tutundurma Satış Tutundurmanın Satışa Etkisi Sonuç Tutundurma Kavramı Tutundurmanın Boyutları Tutundurmaya Etki Eden Faktörler Tudundurmanın Etkileri Satış Talep ve Satış Kavramı Satışın Boyutları (Satış Türleri) Satış Düzeyini Etkileyen Faktörler Satış Düzeyinin Etkileri Tutundurmanın Satışa Etkisi Sonuç Kaynakça
Tutundurma Kavramı Burada Tanım verilecek
Tutundurmanın Boyutları Burada Tutundurmayı oluşturan bileşenler, tutundurma türleri, tutundurma yöntemleri yer alacak
Tutundurmaya Etki Eden Faktörler Bu bölümde tutundurmaya etki eden politikalar, bütçe sınırlamaları gibi faktörler yer almalı.
Tudundurmanın Etkileri Bu bölümde tutundurmanın satışı arttırması, marka imajını ve ürünlerin imajını etkilemesi, kar düzeyini arttırması gibi sonuçlar yazılmalıdır.
Talep ve Satış Kavramı Bu bölümde talep ve satış kavramları tanımlanmalıdır.
Satışın Boyutları (Satış Türleri) Bu bölümde satış türleri olmalı.
Satış Düzeyini Etkileyen Faktörler Bu bölümde satış düzeyini arttıran veya azaltan faktörler yer almalı.
Satış Düzeyinin Etkileri Bu bölümde satış düzeyinin gelire ve kâra, bilançoya etkileri olmalı.
Tutundurmanın Satışa Etkisi Bu bölümde tutundurmanın satışa etkisini inceleyen çalışmaların sonuçları yer almalıdır. Server, 2012 tutundurmanın satışı arttırdığını belirlemiştir. Benjamin, 2003 tutundurmanın satışı olumlu etkilediğini belirtmiştir.
Sonuç Bu bölümde elde edilen sonuç bir ya da iki kelime ile özetlenir. Tutundurma satışı olumlu yönde etkiler.
Kaynakça Server, B. (2002). bildiri adı. Kongrenin adı (sayfa). Yer:Yayıncı. Palamut, B.T. (2010). makale adı. Dergi Adı, Cilt (sayı), sayfa. Palamut, B.T. (2015). Bölüm adı. Kitap Yazarı içinde, Kitap Adı (sayfa). Yer:Yayınevi. Palamut, B.T. (2015). Kitap Adı. Yer:Yayınevi.
Dinlediğiniz için teşekkür ederim.