Handwerkskammer koblenz ( koblenz Esnaf ve sanatkarlar odasi)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sustainable Developement & International Perspective in School Bu proje T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı (
Advertisements

EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK İŞBAŞI EĞİTİM ve GİRİŞİMCİLİK EĞİTİM PROGRAMI TÜRKİYE İŞ KURUMU.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
 1 – 5 Yaş Grubu  6 Yaş Anaokulu  7 – 16 Yaş İlk öğretim  Lise Eğitimi İSVEÇ EĞİTİM SİSTEMİ.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
SIGHT School Self-Evaluation: Shared Reflection and Action TÜRKİYE MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ Türkiye eğitim sistemi Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı tarafından.
Yönetim biçimi Cumhuriyet olan Türkiye Cumhuriyeti, Mustafa Kemal önderliğinde 1923'te kurulmuştur. Resmî dili Türkçe‘dir. Demokratik, laik, sosyal bir.
Learning to learn network for low skilled senior learners FARKLI ÖĞRENME STİLLERİ! Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi stilimle öğrenme. Developed.
Learning to learn network for low skilled senior learners Hayat Boyu Öğrenme Toplumu Learning to Learn Training 21. Yüz Yılda Öğrenme Developed with the.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
ULUBATLI HASAN PRIMARY SCHOOL (ULUBATLI HASAN İLKÖĞRETİM OKULU) BERGAMA, İZMİR TURKEY.
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
TOPLUM İÇERİSİNDE TIP EĞİTİMİ (Topluma Dayalı Tıp Eğitimi – TDTE) Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 171.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Ankara’da orta öğretim çağ nüfusu ’dir öğrencimiz orta okullarımızın 8. sınıfından muzun oldu. 9. sınıf.
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
TARIM ALANI. Okulumuz serası Çukurova Kalkınma ajansı projesi kapsamında 2013 yılında yapılmıştır. Seralarımız toplam 1.5 dönüm olmak üzere iki seradan.
F İ NLAND İ YA EG İ T İ M S İ STEM İ Dünyanın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahip Finlandiya’da özel okul yok, öğrenciler günde 4 saat ders yapıyor,
Saç Bakımı ve Güzellik Hizmetleri Bölümü
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
İNGİLTERE.
Kişisel-Sosyal Rehberlik
TERCİH VE YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ 2017
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
Mutfak Hizmetleri Yönetimi
Neden Mesleki ve Teknik Eğitim Okulları?
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
TEOG SINAVI.
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Beden Eğitimi ve Spor Tarihi
BİLECİK MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ TANITIM SUNUMU
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
FINLAND EDUCATION SYSTEM I am talking about the Finnish education system today.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
We are pleased to welcome you to the opening ceremony of
İSTASYON YÖNTEMİ.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
DİL SINIFLARINDA ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ’Nİ ARTTIRMAK
ÖĞRENME STİLLERİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Cemalettin Işık, Tuğrul Kar
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
Gerçek Yaşama Dayalı Durum Belirleme
Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu BAŞARI TESTLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Imagine that you are a teacher and you are taking your 20 students to England for the summer school.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Öğrenci ve Öğretim Elemanının Uzaktan Eğitime Bakış Açısı
Sunum transkripti:

Handwerkskammer koblenz ( koblenz Esnaf ve sanatkarlar odasi)

koblenz Esnaf ve sanatkarlar odasi nın eğitim merkezi

Ağırlama ve gıda bölümünde pasta yapımını öğrenen öğrenciler öğrencilerin kullandıkları temrinlik malzemelerin ( un, şeker, süs malzemeleri vs.) masraflarını, öğrencileri eğitime gönderen işletmeler karşılamakta.

İnşaat bölümünde okuyan öğrenciler ilk dönemlerinde sıva yapmayı öğreniyorlar

İkinci dönemde tuğla ile duvar örmeyi öğreniyorlar

Eğitim merkezinin en önemli alanlarından birisi de çatı ustalığı

Marangozluk eğitiminin ilk yılında zımpara yapma çivi çakma gibi temel işler öğreniyorlar

Çatı ustaları yüzyıllardır aynı geleneksel kıyafeti giyiyor Çatı ustaları yüzyıllardır aynı geleneksel kıyafeti giyiyor. Bir çırağın eskiden usta olabilmesi için tek başına evinden uzakta en az 3 yıl çalışması ve ustalığını kanıtlaması gerekliymiş. Bu süreden önce evine dönerse ustalığı kabul görmezmiş.

Otomotiv elektroniği alanında eğtim alan öğrenciler

Otomatik kumanda atelyeleri

Cisim dayanımlarının ölçüldüğü ve kalite testlerinin yapıldı atelyeler

Dual sistem eğitim veren lisede dİş teknisyenliği ve optik teknisenliği alanı öğrencileri öğrenciler hafta 3 veya 4 gün işletmelerde çalışıyorlar. kalan 1 veya 2 günde de okullarında teorik ve pratik eğitim alıyorlar

Gıda üzerine eğitim alan öğrenciler Çeşitli soslar ile yemekleri tatlandırmayı ve pişirmeyi öğreniyorlar

Danimarka ispanya finlandiya almanya ve türkiye katılımcıları

Forklift kızakları üreten fabrika gezisi

Üretim alanları

Alman sanayisinde türk markası

Koblenz de her yıl yapılan botanik fuarı küçük yaşlardaki çocukların da el becerileri gelişmesi için yapılan el işçiliği faaliyetleri

Eğitim değerlendirmeleri

Eğitim değerlendirmeleri

İzmit mesleki ve teknik anadolu lisesi tanıtımı Our school has been teaching since 1945. In our school there are 750 students in the industrial Vocational high school and 250 students distance learning high school and 300 students in technical high school. These students are going companies for  training 40  days. And there are 80 teachers are working in the Internships. Thé business skills training are 24 hours, three days a week so it takes 36 weeks. In this programme there are 750 students in 400 companies and 120 teachers are engaged with it. Teachers go companies every week and get extra money. In addition to that our school has got Fiat, Tüpraş  (Petrolium company ) and Mercedes Benz company and Ford company labarotuaries. 11 grade students can choose one of the department with the teachers. And this is a chance for the students after day graduate from our school.  They can find jobs easily with The related departments. Okulumuz 1945 yılında eğitim öğretime başlamıştır. Okulumuzda son sınıf olarak, Endüstri meslek lisesinde 500, Açık lisede250, Teknik lisede de 300 öğrenci öğrenim görmektedir. Teknik lise öğrencilerimiz, yaz sezonunda işletmelerde 40 iş günü staj yapmaktadır. Staj çalışmalarda yaklaşık 80 öğretmen görev almaktadır. İşletmede beceri eğitimi ise haftada üç gün toplam 24 saattir. 36 hafta sürer. İşletmede beceri eğitimi 400 işletmede 750 öğrenci ve bu öğrencileri kontrol eden 120 öğretmenle yapılmaktadır. Öğretmenler her hafta işletmelere giderek kontroller yaparlar. Öğretmenler Bu kontroller için ücret almaktadırlar. . Ayrıca, okulumuz ile FIAT, Tupraş ve Mercedes Benz Türk şirketleriyle protokoller yapıldı. Bu şirketler okulumuza özel atelyeler yaptı. Bu atelyelere seçilen öğrenciler 11. Sınıfta da haftada bir gün FIAT ve MERCEDES yetkili servislerine gitmektedirler. Fıat firması okulumuza iki adet otomobil ve Mercedes firması da bir adet kamyon bağışlamıştır. Böylece öğrencilerimiz araç üzerinde uygulama yapma imkanı bulmaktadırlar.