kredi kartı sadakat programı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Satış Noktası Yönetimi
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Elektronik ticarette güvenlik konusunda değerlendirilmesi gereken diğer bir konu da alıcıların elektronik ticaret sitelerinden alışveriş yapmak için vermek.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
Deniz’e Hoşgeldiniz.
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
Restaurant Yönetim Sistemi
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
EV SAHİBİ ÜLKENİN KAZANÇLARI VE KAYIPLARI :
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
1 Güldane Taşdemir İnterpromedya Genel Müdür yılında, Kurumsal ve büyük ölçekli kurumlarda, veri güvenliği, sanallaştırma, iş sürekliliği,
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
Ayhan TÖZERMüberra GÜNGÖR Genişbant İnternet Hizmetlerinin Yeni Ekonomideki Rolü ve Ülkemizdeki Durum Habtekus 2009, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
E- Ticaret Altyapısı.
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
GARANTİ EMEKLİLİK BES ÜRÜNLERİ.
Tedarikçi Firma Sunumu
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
 Hız, kolaylık, fiyat avantajı gibi nedenlerle son yıllarda tercih nedeni haline gelen internetten alışveriş “E-ticaret” sektörünün büyümesinde önemli.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Garanti’de İnovasyon 1. Garanti’nin inovasyon anlayışı ve yaklaşımı
Bilişim Ortağınız.
Dijital Bankasürans 7 Ekim 2015.
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
TEMEL KAVRAMLAR İnternet ve İnternet Bankacılığı
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
FORD SEVENLER EL KALDIRSIN.. BRIEF Ford müşterilerini daha iyi tanımayı ve değerli müşterilerini tespit etmeyi amaçlamıştır. & Müşterilerinin tercih ve.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
KREDİ GARANTİ FONU
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Seminerleri
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
Çin'deki küçük imalatçılar için ticaret platformu oluşturmak amacıyla İngilizce öğretmeni Jack Ma ve 17 kurucu üye tarafından kurulmuştur. Bugün 240 ülkeden.
Kredi Garanti Fonu - KGF
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Merve ÇAKMAK.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
EN KOLAY ONLINE ÖN MUHASEBE PROGRAMI YONCAERP
Küçük ve Orta Ölçekli işletmeler için Online Ön Muhasebe Programı YoncaERP ile Stok, Cari, Fatura, Sipariş, Kasa, Banka, Çek Senet takibini yapın
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Sunum transkripti:

kredi kartı sadakat programı Türkiye’nin en güçlü Garanti Bankasının iştiraki olarak Garanti Ödeme sistemleri altında 2000 yılında lanse ettiğimiz Bonus kart, Türkiye’nin en güçlü kredi kartı sadakat programıdır.

Tüketimde Kartın Payı % Kredi Kartı, bankaların müşteri sadakat programları içinde önemli bir role sahip Türkiye’de 2017 Şubat itibariyle 43 milyondan fazla kredi kartı kullanıcısı var. Kredi kartı pazarında doygunluk oranı artıyor… Türkiye’de hane halkı tüketiminin %44,5’u kart ile yapılıyor. Türkiye, toplam kredi kartı harcamasında İngiltere’den sonra Avrupa’da ikinci sırada yer alıyor. Kredi kartı kullanımının artışı, kayıtlı ekonomi ve vergi gelirlerinin artışına katkıda bulunmaktadır. Tüketimde Kartın Payı % Bugün kredi kartı pazarında geldiğimiz noktaya bakacak olursak: 59 milyona yakın kredi kartı, 43 milyondan fazla kredi kartı kullanıcısı ile Türkiye kredi kartı pazarı oldukça doygun bir Pazar. Kredi kartı pazarının bu kadar dolgun olmasına rağmen, Türkiye’de hanehalkı tüketiminin %44,5’u kart ile yapılıyor. Bu kapsamda halen daha gidilecek yolumuz olduğunu görüyoruz. Kredi kartı kullanımının artması , ülke ekonomisi yönünden; vergi kayıp ve kaçağını, kayıtdışı istihdamı önleme açısından katkıda bulunmaktadır.

Akıllı alışveriş ve fırsatlara duyarlılık hızla artıyor. Bonus Lansmanı ve bugün… 2000 2017 67 milyon Nüfus 79,8 milyon Nüfus %7 Garanti Pazar Payı %20,49 Garanti Pazar Payı 13 Milyon Toplam Kredi Kartı 59 Milyon Toplam Kredi Kartı Bonus lanse edilmeden önce, pazarda yoğun olarak firmaların, kendi mağazalarında puan biriktirip harcayabilecekleri kartlar hakimdi. (Boyner, YKM kart, Metro Card). Kredi kartı sadece ödeme aracı olarak kullanılıyordu. Türkiye’nin ilk çipli kredi kartı olan Bonus, firma bazında ödül kazandırmak yerine, harcadıkça «puan» kazandıran ve bu «puan» lar ile bedava alışveriş yapan bir model üzerine kuruldu. Bugün geldiğimiz noktada ise akıllı alışveriş ve fırsatlara duyarlılık hızla artıyor. Müşteriler daha fazla bilgiye, daha hızlı ulaşmaya ihtiyaç duyuyor. Yeni teknolojilerle, cep telefonuyla güvenli ve hızlı ödeme yapmayı istiyor. Bunun sonucu olarak da gelişen teknoloji ile beraber kredi kartı sadakat programları mobil uygulamalara taşındı, mobil oyuncular ve teknoloji firmaları da oyuna dahil oldu. Türkiye’nin ilk çipli kredi kartı olan Bonus, harcadıkça "bonus" kazandıran ve bu bonuslar ile bedava alışveriş yapan bir sadakat modeli üzerine kuruldu. Akıllı alışveriş ve fırsatlara duyarlılık hızla artıyor. Gelişen teknoloji ile beraber kredi kartı sadakat programları mobil uygulamalara taşındı, mobil oyuncular ve teknoloji firmaları da oyuna dahil oldu.

Akıllı alışveriş ve fırsatlara duyarlılık hızla artıyor. Bonus Lansmanı ve bugün… 2000 2017 67 milyon Nüfus 79,8 milyon Nüfus %7 Garanti Pazar Payı %20,49 Garanti Pazar Payı 13 Milyon Toplam Kredi Kartı 59 Milyon Toplam Kredi Kartı Türkiye’nin ilk çipli kredi kartı olan Bonus, harcadıkça "bonus" kazandıran ve bu bonuslar ile bedava alışveriş yapan bir sadakat modeli üzerine kuruldu. Akıllı alışveriş ve fırsatlara duyarlılık hızla artıyor. Gelişen teknoloji ile beraber kredi kartı sadakat programları mobil uygulamalara taşındı, mobil oyuncular ve teknoloji firmaları da oyuna dahil oldu.

285 binden fazla bir tanesi Bonus… Rakamlarla Bonus Garanti portföyünde 6,9 milyon Bonus kart bulunuyor. Diğer banka işbirlikleri ile beraber pazarda toplam 13 milyondan fazla Bonus logolu kart bulunuyor. 285 binden fazla Bonus Üye İşyeri Ağı Türkiye’de ilk bankalar arası kart platformu Bonus, 10 banka ile ‘marka ortaklığı’ yapmaktadır. Türkiye’de her 4 kredi kartından bir tanesi Bonus… Bonus’un bugün geldiği noktada bazı rakamlar vererek bunun nedenlerini açıklayayım. Türkiye’de ilk bankalar arası kart platformu Bonus, 10 banka ile marka ortaklığı yapmaktadır. Bonus’un öncelikli tercih edilme sebebi; marka değeri ve POS altyapısı ve genişliğidir.

Bonus, En Beğenilen Kredi Kartı Markası Avrupa’da Sosyal Medyada En Beğenilen Kredi Kartı Bonus… Ipsos’un 2007’den beri yaptığı «Türkiye’nin En Sevilen Markaları» araştırmasının kredi kartı kategorisinde Bonus her sene ilk sırada yer alıyor.

Bonus Sadakat Programı Nasıl Çalışır? Bonus Üye İşyerleri Tek Ödül Havuzu Garanti Bankası Harcamalardan “bonus” kazanılır. Kolay anlaşılabilir ödül sistemi (1 bonus=1 TL ) Bonuslar tek bir havuzda toplanır ve bu havuzdan kullanılır. Bonuslar üye işyerlerindeki POS’lar üzerinden görüntülenebilir ve kullanılabilir. Bonus Üye İşyerleri ile beraber kampanyalar ve müşteri ilişki yönetimi sağlanır. İş Yeri Bonus Katkısı Banka Bonus Katkısı Alışveriş Bonus Kullanımı 1 bonus = 1 TL

Bonus Sadakat Programı Temel Faydaları Müşteri Üye İşyeri Bonus sadakat programı hem müşterilere hem de üye işyerlerine birçok fayda sunmaktadır.

Bonus Sadakat Programının Müşterilerine Sunduğu Temel Faydalar Aynı anda çok sayıda markanın sunduğu fırsat ve kampanyalardan Bonus sayesinde tek kart ile faydalanma Aynı anda çok sayıda markanın sunduğu fırsat ve kampanyalardan Bonus sayesinde tek kart ile faydalanma Türkiye’nin en geniş üye işyeri ağında taksit kampanyaları, harcadıkça bonus kazanma, kazanılan bonusları bedava alışveriş yapma fırsatı Türkiye’nin en geniş üye işyeri ağında taksit kampanyaları, harcadıkça bonus kazanma, kazanılan bonusları bedava alışveriş yapma fırsatı İlk çok markalı kredi kartı olarak aynı anda çok sayıda markanın sunduğu fayda ve kampanyalardan tek kart ile faydalanabilme Türkiye’nin en geniş üye işyeri ağında taksit kampanyaları, harcadıkça bonus kazanma, kazanılan bonusları bedava alışveriş yapma fırsatı Kolay anlaşılabilir ödül sistemi (1 bonus=1 TL ) Her ihtiyaca yönelik farklı Bonus kart seçenekleri BonusFlaş mobil uygulaması ve müşteri analitiği ile her müşterinin alışkanlıklarına ve harcamalarına özel hizmet ve kampanyaların sunulması

Her Müşteri İhtiyacına Yönelik Geniş Bonus Portföyü Genç Kitle (18-26 yaş arası) İlk 3 köşeli kart tasarımı Bonus American Express Kart Çevreci Bonus, WWF işbirliği Tüm müşterimizin ihtiyacına özel , farklı Bonus kart seçenekleri sunuyoruz. Örneğin daha fazla bonus puan kazanacağınız ve daha üst segment olan Bonus Gold ve Bonus Platinum kartlarımız, 18 – 26 yaş arasındaki gençleri hedeflediğimiz Bonus Genç kartımız, harcamaların belirli bir tutarını doğal hayata destek olmak için WWF'e aktaran doğa dostu Çevreci Bonus kartı, harcadıkça altın kazandıran Altın Bonus, üzerindeki aynası ile kadınlara yönelik olan Aynalı Bonus, 4 futbol takımının kredi kartı olan Trabzonspor, fenerbahçe, Beşiktaş ve Galatasaray Bonus kartlar. Altın Biriktiren Kart Kadınlara yönelik, üzerinde ayna olan kart 4 futbol takımın kredi kartı

3 milyondan fazla download Dünyanın en çok kullanılan cüzdanı

Harcamaların kontrolü Her müşteriye özel hizmet ve kampanyalar Müşteriye özel Kolaylık sağlar Harcamaların kontrolü Alışveriş alışkanlıklarına göre müşteriye özel kampanya sıralaması ve kişiye özel teklifler Müşterilerin bulunduğu lokasyona özel kampanya ve fırsatlar Katılım sağlanan kampanyalarda, yapılan harcamaların ve kazanılan ödüllerin takibi Kartlarını alışverişe ve internet harcamalarına açıp kapama opsiyonu Kart şifresi belirleme, ödeme haftası değiştirme Kart bilgileri ve limit görüntüleme Kart borcu ödeme Harcama Kontrolü: Belirlenen harcama tutarı aşıldığında, müşterilere bildirim gönderilmesi

Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Her müşteriye özel hizmet ve kampanyalar Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman Doğru müşteri Doğru kanal Doğru teklif Doğru zaman

Bonus Flaş Uygulama Örnekleri Her müşteriye özel hizmet ve kampanyalar Bonus Flaş Uygulama Örnekleri Doğru müşteri Lokasyon bazlı tekliflerle, müşterilere bulundukları bölge etrafındaki firma kampanyalarının sunulması Yaptıkları harcama sonrasında müşterilere işlem taksitlendirme gibi ödeme kolaylığı sağlayan tekliflerin sunulması Daha önce vergi ödemesi yaptığını bildiğimiz müşterilere ilgilenecekleri Vergi kampanyasının duyurulması Doğru kanal Doğru teklif BonusFlaş kullanımı ile birlikte sistemde oldukça fazla data birikiyor. Elimizdeki veriyi kullanarak doğru müşteriye, doğru zamanda, doğru kanaldan doğru teklifi sunmayı hedefliyoruz. Doğru zaman

Bonus Sadakat Programının Üye İşyerlerine Sunduğu Temel Faydalar Müşteri Üye İşyeri

Bonus Sadakat Programı Temel Faydaları 2000 yılı öncesinde işyerleri müşterilerine sundukları taksit, senet gibi uygulamalar ile tüm riski üzerlerinde tutuyordu. Bonus, üye işyerlerinde Garanti POS’ları üzerinden sunduğu taksit fırsatları, alışveriş yaptıkça bonus kazanımı ve kazanılan bonusların bu işyerlerinde bedava alıverişlerde kullanılması üzerine kurulu sadakat sistemi ile erişebilirliği arttırdı. 2000 yılı öncesinde işyerleri kendi uygulamaları ile müşterilerine taksit , senet gibi uygulamalar yapıp, tüm riski kendileri alıyordu. Bonus’ta üye işyerlerine sunduğumuz sadakat sistemi kazan-kazan modeli üzerine kurulu. Üye işyerlerinde Garanti POS’ları üzerinden sunduğumuz taksit fırsatları, alışveriş yaptıkça bonus kazanımı ve kazanılan bonusların bu işyerlerinde bedava alıverişlerde kullanılması ile hem işyerlerinin üzerinde olan riski üzerimize aldık hem de erişebilirliği arttırdık. Bu dünyadaki diğer sadakat programlarından farklı olarak işyerleri ile bu derecede entegre olup fayda sunan çok fazla sistem yok. Bugün yeni teknolojiler ile geldiğimiz son noktada yeni oluşturduğumuz «Garantili İşler» platformu ile üye işyerlerimiz ve kobilere kendi sadakat programlarını oluşturabilecekleri bir platform sunuyoruz. Bonus, tüm riski üzerine alarak, müşterilerine üye işyerlerinde Garanti POS’ları üzerinden sunduğu taksit fırsatları, alışveriş yaptıkça bonus kazanımı ve kazanılan bonusların bu işyerlerinde bedava alıveriş erişebilirliği arttırdı.

"Garantili İşler" ile artık Bonus üye işyerleri kendi sadakat uygulamalarını yapabiliyorlar. Garantili İşler web platformu ile kobi ve bireysel üye işyerleri POS işlemlerini çok daha yakından takip edip, kendi POS kampanyalarını yapabiliyor. Mevcut işyerlerinin ciro ve sadakatinin artırılması ve yeni işyeri kazanımı amaçlanmaktadır. Garantili İşler web platformu ile Kobi ve Bireysel segmentte yer alan Üye İşyerlerimiz, POS işlemlerini çok daha yakından takip edecek ve kendi POS kampanya tanımlarını yapabilecekler. Garantili İşler Üzerinden Bonus üye işyerlerimiz Garanti POS’larına ait detaylı finansal, demografik ve analiz raporlarına ulaşabilir. Finansal raporlarda detaylı ciro analizleri , hangi karttan ne kadar ciro geçmiş, ne kadar oranda taksit yapılmış gibi bilgileri görüntülerken, müşteri ve rekabet analizlerinde Üye İşyerinden alışveriş yapan kart sahiplerinin cinsiyet, meslek, eğitim durumu, yaş, medeni durum bilgilerini içeren analiz raporları, Üye İşyerinden geçen ticari kartlar için sektör dağılımları, Üye İşyerinin yeni, sadık ve kaybedilen müşterilerinin analiz raporu ile ve benzer sektörde hizmet veren diğer işletmelerin işlem adet ve tutar ortalamalarına kıyasla üye işyerinin kendi ortalamalarının karşılaştırması sunulur. Buradaki amaç, üye işyerlerinin müşterilerini daha yakından tanımasını sağlamak ve böylece kendilerine hedef kitle belirleme imkanı yaratmaktır.

"Garantili İşler" ile artık Bonus üye işyerleri kendi sadakat uygulamalarını yapabiliyorlar. Raporlamalar İşyerinden Geçen Ciro Raporları Müşteri ve Rekabet Analizi Kampanyalar Kampanya Tanımlama ve Duyurumu Kampanya İzleme Kampanya Bilgilendirme Garantili İşler web platformu üzerinden Üye İşyeri, Garanti Kredi Kartları için bonus veya indirim kazandıran kampanya tanımlayabilir. Böylelikle, satışlarını artırma ve cirosunu büyütme imkanı yakalar. 3 farklı kampanya şekli mevcuttur: •Standart Kampanya: Bonus ya da indirim oranı ve kampanya minimum işlem tutarı önceden belirlenmiş ve üye işyeri tarafından değiştirilemeyen kampanyalardır. •Doğum Günü Kampanyası: Garanti kart sahibi müşterilerinin doğum günü aylarına özel bonus veya indirim kurgusunda tanımlanabilen kampanyalardır. •Kendi Kampanyanı Tanımlama: Bonus ya da indirim oranı, kampanya minimum işlem tutarı, kazanma koşulu üye işyeri tarafından tanımlanan kampanyalardır. Tanımlanan kampanyalar için Garanti Bankası tarafından kredi kartı sahiplerine SMS gönderimi yapılır. Bunun yanı sıra, kampanyayı tanıtan afişlerin platform üzerinden basımına imkan verilir, böylece işyeri isterse kampanya afişini basarak dükkanına asabilir. Üye işyerleri, hem kampanya dönemi boyunca ve dönem bitiminde, kampanya sonuçlarını izleyebilir. Ek olarak, platform üzerinden tanımladığı kampanyaların yanı sıra, GÖSAŞ tarafından kendi işyeri veya sektörüne tanımlanan kampanyaları da buradan takip edebilir. Başvurular POS Eğitim, Rulo ve Banka Kurulum Talebi E-Ekstre Tanımlama ve Güncelleme Sanal POS, Ticari Kart