1 Haziran 2016. Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

Nevşehİr Ünİversİtesİ
Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
Taşınır Mal Yönetmeliği Modülü
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI Hazırlayan : Muharrem GÜLER
TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ
TAŞINIR KAYIT KONTROL YETKİLİSİ
CİZRE TİCARET VE SANAYİ ODASI. KURULUŞ  ODAMIZ ANKARA 8.İDARE MAHKEMESİNİN 29/09/1998 TARİH VE 1998/4721 ESAS SAYILI KARARIYLA KURULUŞU GERÇEKLEŞMİŞTİ.
MUHASEBE EĞİTİMİ.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
PATNOS BELEDİYE BAŞKANLIĞI SU VE KANALİSAZYON MÜDÜRLÜĞÜ 2014 YILI FAALİYETLERİ.
Tıbbi Malzeme ve Stok Yönetimi
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı 30.
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
İç Kontrol Sistemi Örnek Uygulamaları ve Üniversitemizde Genel Durum
DHD Ocak 2015.
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
2012PARASAL SINIRLAR (1) 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu (35 inci madde) Parasal Sınırlar ve Oranlar Genel Tebliği a) Yapım işleri.
Yeni Mali Yönetim ve Kontrol Sisteminde İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI VE DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.
Yüksekova 50. Yıl Ortaokulu
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI hacettepe.edu.tr 2008 FAALİYET RAPORU.
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
DHD Mayıs 2015.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA UYUM EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA.
Strateji Geliştirme Başkanlığı BÜTÇEGERÇEKLEŞMELERİ ( İTİBARİYLE) 1.
ÜNİVERSİTE İÇİ SPOR ŞENLİKLERİ İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, İNSAN KAYNAKLARI ve DESTEK HİZMETLERİNDEN SORUMLU ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ 1.
NORM KADRO UYGULAMALARI
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2013 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
HARCAMA.
ŞERAFETTİN AYDEMİR KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI ŞUBE MÜDÜRÜ TEL
Taşınır Mal Yönetmeliği ve Uygulamaları. 2/30  Bir yerden bir yere götürülebilen nesneler olup;  Üretim ve hizmet amacıyla kullanılan her türlü makine,
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
Öğr.gör.özgür ince 4.hafta
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
TESLİM ALMA (TESELLÜM)
KIRGIZİSTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ YAPI İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Mutfak Hizmetleri Yönetimi
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
DHD Ocak 2015.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
5018 sayılı“Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”nda TAŞINIRLAR KAMU KAYNAĞI OLARAK TANIMLANMIŞTIR.
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
Sunum transkripti:

1 Haziran 2016

Sunum Planı  Organizasyon Şeması  Temel Fonksiyonumuz  Personel Sayısı  Görevler 2

Organizasyon Şeması Daire Başkanı Taşınır Mal Müdürlüğü Satınalma Müdürlüğü İdari İşler Müdürlüğü 3

Üniversitemiz birimlerinin ihtiyaç duyduğu her türlü mal ve hizmetin temin edilmesinde alımlara temel teşkil edecek veri tabanının oluşturulması, kalite kriterlerinin belirlenmesi, gerekli ihale dokümanlarının hazırlanması, taşınır kayıt ve kontrol sisteminin düzenlenmesi; yurtiçinden ve yurtdışından temin edilecek mal ve hizmetler için ihale açılması ve gümrük izinlerinin alınması; ulaşım, haberleşme, temizlik gibi hizmetlerin zamanında ve en etkin biçimde yerine getirilmesi. Üniversitedeki tüm destek hizmetleri ile ilgili faaliyetlerin eşgüdüm içinde yürütülmesini sağlamak amacıyla faaliyetlerini planlamak, izlemek ve denetlemek ile birlikte, Üniversitemiz tüm akademik ve idari birimlerinin faaliyet alanları ile ilgili olarak Başkanlığımızdan talep ettikleri istekleri karşılamak. Güvenlik hizmetleri, peyzaj çalışmaları, ulaşım hizmetleri, temizlik hizmetleri ve Üniversitenin tüm organizasyonlarında destek hizmeti vermek; Üniversitenin tüm birimlerinin tüketim ve dayanıklı demirbaş isteklerini ekonomik ve verimli bir şekilde aksatmadan sağlamak ve tüm bu hizmetlerin kontrolünü yaparak üniversitenin gelişimine sürekli ve azami katkıyı sağlamaktır. 4 Temel Fonksiyonumuz

 DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI, ÜÇ MÜDÜRLÜKTE TOPLAM (HİZMET ALIMI YÖNTEMİYLE ÇALIŞTIRILAN PERSONEL DAHİL) 231 PERSONEL İLE HİZMET VERMEKTEDİR.  İdari İşler Müdürlüğü (1 Müdür, 2 Şef, 6 Memur, 3 Danışma Görevlisi, 10 Şoför, 30 Güvenlik Görevlisi, 6 Hizmetli) 58 Personel,  Satınalma Müdürlüğü ( 1 Müdür, 5 Memur) 6 Personel,  Taşınır Mal Müdürlüğü (1 Müdür, 4 Memur) 5 Personel,  Hizmet Alımı (Polis 29+Temizlik ve Çay Ocağı 103+ Peyzaj 30) 162 Personel, Personel Sayısı 5

 Üniversitemiz akademik ve idari birimlerinin ihtiyacı olan mal ve hizmetlerin, ödenekler çerçevesinde satın alma işlerinin yürütülmesi,  Üniversitemizde hurdaya ayrılan, kullanılmaz hale gelen veya kullanımı ekonomik olmayan taşıt ve demirbaşların satış işlemlerinin yapılması,  Yurtdışı alımlarda gümrük muafiyet işlemlerinin yürütülmesi,  Taşınır mal işlemlerinin (her türlü malzemenin giriş-çıkış depolama, zimmet, terkin, devir ve sayım) yürütülmesi,  Araç, gereç ve malzemenin temini ile ilgili hizmetlerinin yürütülmesi,  Genel temizlik ve çay ocakları işletilmesi hizmetlerinin yürütülmesi,  Güvenlik ve çevre kontrolü işlerinin yürütülmesi,  Üniversitemize gelen ziyaretçilerin ilgili kişilerle görüşmelerinin gerçekleştirilmesi,  Üniversite binaları, lojman ve yurtların güvenliği için ilgili emniyet müdürlükleri ile güvenlik antlaşmasının hazırlanması ve bu antlaşmaya uygun olarak güvenlik hizmetlerinin gerçekleştirilmesi ve denetimi, 6 Görevler

 Kurum araçlarının trafik, yasa ve mevzuatına uygun olarak sigorta, muayene, plaka ve kayıt işlemleri ile ilgili faaliyetlerinin yürütülmesi,  Üniversite yeşil alanlarının temizliği ve bakımına ilişkin faaliyetlerin gerçekleştirilmesi,  Üniversite kampus alanlarının çevre düzenlenmesi, ağaçlandırma, yeşillendirme faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,  Ulaşım hizmetlerinin etkin bir şekilde yerine getirilmesi,  Üniversitemizde düzenlenen toplantı, seminer, konferans ve törenlerde ilgili birimlere destek hizmeti verilmesi,  Süreçlerde sürekli olarak iyileştirme önerilerini geliştirmek, kalite kriterlerinin belirlenmesi, planlanması ve sürecin yeni akışının uygulanması, 7 Görevler

YILI TÜKET İ M VE DAYANIKLI TAŞINIR G İ R İ Ş VE DEV İ R-ÇIKIŞ İ ŞLEMLER İ B İ LG İ S İ Düzenlenen Belge 2015 yılı İşlem Sayısı 2015 Yılı Tutarı (Som) 2016 yılı İşlem Sayısı 2016 Yılı Tutarı (Som) İstek Belgesi1015Adet Adet - Tüketim Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Giriş İşlemi 711Adet , Adet ,97 Tüketim Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Devir- Çıkış İşlemi 1.433Adet , Adet ,10 Dayanıklı Taşınır Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Giriş İşlemi 179Adet ,83 76 Adet ,65 Dayanıklı Taşınır Malzemeleri Taşınır İşlem Fişi Devir- Çıkış İşlemi 1.441Adet ,90 72 Adet ,60

YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ İşin Adıİşin BedeliMüteahhit Firma/Kişi 1Servis Sözleşmesi (Günlük)2.000,00 SomViktor SERGEVİÇ 2Fen ve Müh. Binası Mobilya Alımı82.847,00 DolarMobilsoft A.Ş. 3Fen ve Müh. Binası Çeker Ocak Alımı17.100,00 DolarMobilsoft A.Ş. 5Rektörlük Binası Tefriş Malz. Alımı ,00 DolarMobilsoft A.Ş. 6Peyzaj İşçiliği Hizmet Alımı ,00 SomEgemendüü Azamat 7Masaüstü Yayıncılık Cihaz Alımı31.850,00 DolarPoligrafya 8Fen ve Vet. Fak. Sarf Malzeme Alımı17.361,00 DolarBirge Medikal 10Müze Mobilya Alımı ,00 SomÇ.P. ŞARŞANKULOV 12Temizli ve Çay Ocakları İşl. İhalesi ,00 SomOcOO Semanur

YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ Üniversitemiz Akademik ve İdari birimleri tarafından talep edilip Rektörlük onayı olan çeşitli malzeme ve hizmetler yaklaşık ,00 Amerikan Doları bedelle Açık İhale ve doğrudan temin usulüne göre yurt içi ve yurt dışından temin edilmiştir

YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ S.NOİşin Adıİşin Bedeli (Som)Müteahhit Firma/Kişi 1Peyzaj İşçiliği Hizmet Alımı ,00OcOO Ayat Eko 2Temizli ve Çay Ocakları İşl. İhalesi ,00OcOO Egemendüü Azamat

 Üniversitemiz Akademik ve İ dari birimleri tarafından talep edilip Rektörlük onayı olan çeşitli malzeme ve hizmetler yaklaşık ,00 Amerikan Doları bedelle do ğ rudan temin usulüne göre yurt içi ve yurt dışından temin edilmiştir YILI SATINALMA B İ LG İ LER İ

YILI D İ K İ LEN B İ TK İ B İ LG İ S İ (A Ğ AÇ,ÇALI, SARMAŞIK, GÜL, V.B.) Cinsi Geçen Yıllar Toplam ağaç sayısı TOPLAM Ağaç Çalı Sarmaşık530 Gül7.750 TOPLAM (MEVCUT) TOPLAM KURUYAN GENEL TOPLAM Mevsimlik Çiçek Çimlendirilen Alan

14 ARAÇ AKARYAKIT, BAKIM VE ONARIM G İ DERLER İ B İ LG İ S İ Araç Plaka Marka HAZİRAN YILLARI AKARYAKI T TÜKETİM % ORANI YILLARI BAKIM ONARIM GİDERLERİ % ORANI YILLARI KM % ORANI Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Rektör Makam Aracı 3831 BC 2011 Hyundai SantaFe , , ,01 3, Rektör Makam Aracı 4751 BB 2002 Mercedes 320E , , ,66 836,47 75 Rektör Vekili Makam Aracı 1014 BC 2003 Mercedes , , , , Hizmet Aracı 3832 BC 2011 Hyundai Accent , , , ,19 82, Hizmet Aracı 3833 BC 2011 Hyundai Accent , , ,19 441, Minibüs (9 koltuklu) 0096 BC 2007 Mercedes- Benz , , , ,

15 ARAÇ AKARYAKIT, BAKIM VE ONARIM G İ DERLER İ B İ LG İ S İ Araç Plaka Marka HAZİRAN YILLARI AKARYAKI T TÜKETİM % ORANI YILLARI BAKIM ONARIM GİDERLERİ % ORANI YILLARI KM % ORANI Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Akaryakıt (Som) Bakım ve Onarım (Som) Km Hizmet Aracı 4293 BC 2006 Toyota Corolla , , , , Hizmet Aracı 4294 BC Toyota- Avensis (Hizmet Aracı) , , , , Hizmet Aracı 2078 BС Mercedes Vito , , ,26 82,27 3 Kamyonet- Yük Aracı 6933 BA 2001 Gazel , , , ,30 20 Ambulans 6903 BA Mercedes , ,00 Otobüs 7556 BA 1998 Mitsubishi Prenses , , ,25 293, Servis Aracı KGBH Ford Transit , , , , ,24 7 Mutfak Aracı 0059 BC 2013 Kia BONGO , , , ,69 91, , , , ,

16 1.Taşınır mal otomasyon programı 2.Satınalma ve İhale Programı KULLANILAN YAZILIM PROGRAMLARI

TEŞEKKÜRLER. 17