İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme 2015-2016 Güz.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi Kurma Yükümlülüğü.
Advertisements

DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
KAPASİTE PLANLAMA VE KAPASİTE KULLANIMI
KULLANILABİLİRLİK.  ‘Bir kapıyı açmasını öğrenemeyen insan bu dünyada ne diye yaşar bilmem ki…’ Aziz Nesin ‘ İSTANBUL’UN HALLERİ’
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
5 Uzun-vadeli Sadakat İlişkilerinin Yaratılması 1.
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
Spor tesis işletmesi-2.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Bilişim Teknolojilerinde Proje Yönetimi 1 Proje Yönetimi Temel Bilgiler - 1.
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
DENETİM DÖRDÜNCÜ BÖLÜM DENETİM SÜRECİ VE DENETİM PLANLAMASI.
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
MUHASEBE VE FİNANSMAN ALANI 1-TANIMI VE KAPSAMI işletmelerin kuruluşu, faaliyetlerine ait belgelerin tasnifi, kayıt işlemleri, dosyalama ve arşivleme işlemleri,
Finansal Planlama Stratejik Planlanlama O Misyon? O Kurumsal Faaliyet Alanı? O Kurumsal Amaç Bildirimi? O Kurumsal Stratejiler? O Faaliyet.
Müşterinin Sesi ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi Altı Sigma
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
NETWORK YÖNETIMI Ş. Bü ş ra Güngör NETWORK YÖNETIMI NEDIR? Network, sunucu, yazıcı, bilgisayar ve modem gibi veri ileti ş im araçlarının güncel.
ELEKTRONİK TİCARET Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK.
2014 Değerlendirme 25 Şubat 2015.
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
ERP YAZILIMLARI ERKAN KARATAŞ
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
YA ZİNCİR KIRILIRSA ??? P.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
EMRE ŞİMŞEK E-Anket.
ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
Ürün veya Hizmet Satışı
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
Proje Risk Yönetimi YRD. DOÇ. DR. KENAN GENÇOL.
FI – Finansal Muhasebe Genel Sunumu
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Post Modern Dönem Uygulamaları
Ürün ve Hizmetler İçin Kapasite Planlaması
7. ÜRETİMDE KALİTE KONTROLÜ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Oteller İçin İş Zekâsı Çözümü
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sanal ve Şebeke Örgütleri
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Erişilebilirlik Dairesi Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Süreç ve Kalite Geliştirme Teknikleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKKEP KEP İK.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Hastane Bilgi Sistemi Hastane bilgi sistemi hastanenin idari ve tıbbi bilgilerinin yönetimini kolaylaştırmak ve sağlık hizmetlerinin kalitesini yükseltmek.
Bellek içi raporlama sistemleri için denormalizasyon uygulaması
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Bilgi Yönetimi Performans Ölçme ve Değerlendirme Güz

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Organization Technology Process 2

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Business Process Reengineering Tüm işletme süreçlerinin gözden geçirilmesi –İş tanımları –Yönetim sistemleri –Organizasyon yapısı –Varsayımlar ve inanışlar 3

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Temel amaç: –Eski iş yapma şekillerinin ortadan kaldırılması ile iş süreçlerinde radikal bir değişiklik yaratmak –Maliyet, kalite, hizmet, teslimat süreleri gibi konularda dramatik artışlar sağlamak 4

İş Süreçlerinin Yeniden Yapılandırılması Hangi süreçlerin yeniden yapılandırılması gerektiğini seçerken; –Problemli süreçler –Darboğazlar –Birimler arası süreçler (cross-functional) –Temel süreçler (core processes) –Müşteri hizmetleri –Katma değeri yüksek süreçler –Yeni süreçler ve hizmetler 5

BILGI YÖNETIMI 6

Bilgi Yönetimi Önemli noktalar: Etkili iletişim Verimli raporlama sistemi Güvenilir Veri koruma Süreç kontrolü Standart formlar 7

Geleneksel sistemde en sık karşılaşılan problemler –Tamamlanmamış veriler –Veri transferi sırasında hatalar –Düzensiz kaydetme –Arşivleme problemleri –Eksik formlar 8

Bilgi Yönetimi 9

10

Bilgi Yönetimi 11

Bilgi Yönetimi Bilgi teknolojilerinin faydaları Hataların azalması Sistemler arası entegrasyon Finansal yönetim Ulaşım kolaylığı Veri kaydetme ve analiz Detaylı rapor kayıtları Veri giriş kolaylığı 12

Bilgi Yönetimi EDI – electronic data interchange Elektronik Veri Değişimi ERP – enterprise resource planning Kurumsal Kaynak Planlaması RFID Radyo Frekanslı Kimlik Tanımlama SCM/SCP Tedarik Zinciri Yönetimi/Planlaması Yazılımı 13