 GELİŞMESİNE VE UYUMUNA YARDIMCI OLABİLMEK  EĞİTİM ORTAMINDAN YARARLANMASINI SAĞLAMAK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
Advertisements

UYUMSUZ ÇOCUKLARIN TANINMASI VE TEŞHİSİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE OKULA UYUM
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ Okul Psikolojik Danışmanı Gökan ARSLAN.
Bireyi Tanıma Teknikleri
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
ANTRENMAN Bedensel ve psikolojik gücün, teknik ve taktik becerilerin, fizyolojik ve psikolojik yüklenmelerle düzeltilmesi ve en üst düzeye getirilmesi.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖZEL EĞİTİM SEMİNERİ Özkan YAVUZ NARMAN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
Program Tasarım Modelleri
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
KAYGI NEDİR?. SINAV KAYGISI NEDİR? KORKU YOĞUN KAYGI BAŞARININ DÜŞMESİ ENDİŞE.
1. ÜNİTE ÖZEL EĞİTİM SÜRECİ.
Bireyi Tanıma Teknikleri I
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME ASSESSMENT Ders 1: Tarihsel, Felsefi ve Yasal Boyutları Prof. Dr. Tevhide Kargın.
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
Bireyi Tanıma Teknikleri I
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
SAHİ-DER YETİMLERİ MUHAFAZA VE İNSANİ YARDIM DERNEĞİ
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI YÖNETİCİ KLAVUZU
Kişisel-Sosyal Rehberlik
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
Eğitsel Rehberlik Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
PSİKOLOJİK TESTLER.
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA SINIFLARININ ETKİLİ YÖNETİMİ
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÖZEL ANTALYA ENVAR İLKÖĞRETİM OKULU
Bilinçli Tercih Seminerine
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Psikolojik Ölçmelerin Felsefi ve Tarihi Temelleri
Zeka Dr. Ege Akgün.
Diğer Teknikler II Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
TEST DIŞI TEKNİKLER.
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖĞRENME STİLLERİ.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Bireyi tanıma ve teknikleri
Pedagojİk Formasyon Sertifika programI ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta V Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
SAĞLIK PSİKOLOJİSİNE GİRİŞ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Ergenlikte Psikososyal Sorunlar
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
MADDE VE YAPISI TEST.
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
TEST.
Sunum transkripti:

 GELİŞMESİNE VE UYUMUNA YARDIMCI OLABİLMEK  EĞİTİM ORTAMINDAN YARARLANMASINI SAĞLAMAK

 BEDEN YAPISI  BEDEN SAĞLIĞI

 GENEL VE ÖZEL YETENEKLER  İLGİLERİ  BİLGİ BECERİ DÜZEYİ  TUTUM VE DEĞERLERİ  TECİH VE BEKLENTİLERİ  BENLİK TASARIMI  DUYGUSAL VE SOSYAL UYUMU

 AİLENİN YAPISI  AİLENİN TUTUM, ANLAYIŞ VE BEKLENTİLERİ  AİLENİN KÜLTÜREL VE EKONOMİK DURUMU  ÇEVRESEL OLANAKLAR

 ASIL AMAÇ BİREYİN KENDİSİNİ TANIMASINA YARDIMCI OLMAK  HİZMET TÜM ÖĞRENCİLERE YÖNELİK OLMALI  TAKIM HALİNDE ÇALIŞARAK VERİ TOPLAMAK  TOPLANAN BİLGİLERİN GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİLİĞİNE DİKKAT ETMEK  GİZLİ OLMAYAN VERİLERDEN ÖĞRETMENLERİN, VELİLERİN VE OKUL YÖNETİMİNİN YARARLANMASINI SAĞLAMAK  TANIMA HİZMETİNDE ÖĞRENCİLERİ BÜTÜN YÖNLERİYLE TANIMAK İLKE EDİLMELİDİR

 BİREYİN KENDİSİNE BAŞVURMAK  BİREYİN BAŞKALARI TARAFINDAN İNCELENMESİ  TEST DURUMU İÇİNDE UYARICILAR KARŞISINDAKİ TEPKİLERİ SAPTAMA YOLU

 TEST DIŞI TEKNİKLER  TESTLER

TEST DIŞI TEKNİKLER GÖZLEM DERECELEME ÖLÇEKLERİ KONTROL (GÖZLEM) LİSTESİ OLAY KAYDI BİREYİN KENDİSİ HAKKINDA BİLGİ VERMESİ SOSYOMETRİOTOBİYOGRAFİ SORUŞTURMA GÖRÜŞMEANKET

TEST TEKNİKLERİ YETENEK GENEL YETENEKÖZEL YETENEKFARKLI YETENEK KİŞİLİK PROJEKTİF İLGİ ENVANTRELERİ UYUM ENVANTERLERİ TUTUM VE DEĞER KİŞİLİK ENVANTRELERİ ZEKA STANFORD- BİNET DİĞER (TKT, LEİTER, CATTEL) WİSC-R