AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Evet arkadaşlar şimdi ben size bir kaç metin vereceğim. Size de anladıklarınızı soracağım.
Advertisements

GİRİŞ ETKİNLİĞİ Aşağıdaki sorularla ilgili düşünceleriniz nelerdir? Yağmur niçin yağar? Sıcak havalarda yağmur yağarken, soğuk havalarda kar yağmasının.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
OKULA UYUM OKUL FOBİSİ. Okul Fobisi Değil, Anneden Ayrılma Korkusudur.
ASDEP Kapsamında Aileyle Görüşme Yöntem ve Teknikleri Doç. Dr. Yusuf GENÇ T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ASDEP EĞİTİCİ EĞİTİMİ.
SANAT ESERLERİNİN ÖZELLİKLERİ
Okul Kademelerine Göre Gelişim Özellikleri YRD.DOÇ.DR. MUSTAFA TOPRAK.
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Amaç ve yetenek Developed with the support of the EU Leonardo da Vinci Programme.
E R G E N L İ K ERGENLİK DÖNEMİ FİZİKSEL GELİŞİM
7. BASAMAK İlişki Yönetimi
ÖZÜRLÜLÜĞE YAKLAŞIM. Yanlış: Özürlü kişiler hastadır, tedavi edilip iyileştirilmelidirler. Doğru: Özürlülük hastalık değildir. Özürlü kişiler özürlü olmayan.
AKIL (ZİHİN) HARİTASI.
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
SOSYAL GELİŞİM Öğr. Gör. İdris KARA.
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT III. İBE alanında etkileşimi anlamaya çalışan uzmanlar, özellikle şema ve zihinsel modeller üzerinde yoğunlaşırlar.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ. ZAMAN YÖNETİMİ Zamanı Verimli Kullanmak Ufak zaman kazanımları Hatalı bir şeyi daha kuvvetli yapmanın bir faydası yoktur.
Bedenim ve Ben (Bedenim Değerlidir)
SAYGI Hazırlayanlar : Gönül OTLUOĞLU A. Figen TURHAN
SEMİNER ÇALIŞMASI 23 Haziran 2017
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
DİKSİYON.
HAZIRLAYAN Ayşe ŞEBBOY Psikolojik Danışman Şahin İlköğretim Okulu.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
Aile İçi İletişim İle Çocuğunuzun Sorunlarını Çözebilirsiniz!!!
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
1. RİP Kıyıdan / Plajdan denize doğru olan bir akıntıdır.
SINAV KAYGISI VE BAŞETME YOLLARI
Planlı Yaşamak.
AKRAN BASKISI ve ÇATIŞMA ÇÖZME
Bağımsızlık/Özgürlük
ERGEN AİLE İLİŞKİLERİ.
Slaytı kendi akışında ve sesli izleyiniz.
ÖFKE KONTROLÜ ZORBALIK
HAYIR DEMEK HERŞEYİ ÇÖZERMİ?
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
BİREYSEL MOTİVASYON TEKNİKLERİ
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
Değirmendere Hacı Halit Erkut Anadolu Lisesi
ELİ ÖPÜLESİ CAN ÖĞRETMENLERİM KAÇ ALIŞKANLIĞIMIZ VAR DERSİNİZ?
Meksika'da Inka tapınaklarına çıkmak isteyen Avrupalı bir grup arkeolog,  birkaç yerli rehberle yola koyuluyor. Dağın tepesindeki tapınaklara giden  uzun.
Spiritüellik.
Neden sevilmez.
İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ: BİLİŞSEL BOYUT III
BÖLÜM 1 Kuvvet ve Hareket. BÖLÜM 1 Kuvvet ve Hareket.
Bilinçli Tercih Seminerine
Çocuklarımız İçin Düşünün
TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ 2017.
HAKLARIMI ÖĞRENİYORUM
KABUL DİLİ.
“Hayatın Ortağı Olmak…”
İyi Olma Sanatı Dr. Dráuzio Varella Çeviren: Fatih Erten.
ERGENLİK DÖNEMİ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
VELİ SEMİNERİMİZE HOŞGELDİNİZ
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
İyi Olma Sanatı Dr. Dráuzio Varella Çeviren: Fatih Erten.
BELLEK.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
B) EFEKTİF alan (Duyuşsal Alan)
Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı
NEDEN MANİPÜLASYON.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ETKİLİ İLETİŞİM ve EMPATİ EĞİTİMİ
Öğrenme Psikolojisi Kuramları: Davranışçı Yaklaşım IV
SINAV KAYGISI VE ÇOCUK RUH SAĞLIĞI
Sunum transkripti:

AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN

İÇİNDEKİLER  YARATICI YÖNÜN KEŞFİ  YAŞAMINIZDA OLMAK,SAHİP OLMAK VEYA YAPMAK İSTEDİGİNİZ ŞEYLERİN NELER OLDUGUNA KARAR VERİN  HAK ETTİGİNİZE İNANIN  NEGATİF YAŞAMSAL DÖNGÜLERİNİZİ SAPTAYIN VE KIRIN  HAYAL ETME YETİNİZİ HEDEFİNİZ İÇİN KULLANIN  SORUMLULUK ALIN VE ÖZGÜRLEŞMEYİ HİSSEDİN  HEDEFİNİZE SEVGİYLE BAGLANIN  KENDİNİZE ESNEK OLMA İZNİ VERİN  FARKINDALIGINIZI ARTIRIN SEZGİLERE AÇIK OLUN  KENDİNİZİ TAKTİR EDİN VE ŞÜKRAN DUYUN

YARATICI YÖNÜN KEŞFİ A.HER ŞEY BİR BÜTÜNDÜR : Başarı ve benzeri konuların tam olması için bu bütünlük önemlidir. ÖRNEK :Çok güzel bir yemek düşünün her şey tam olmalı tuzu,karabiberi,baharatları,ısısı ve içindeki her şey ölçülü ve tam olmalı. B.BİLİNÇ-BİLİNÇALTI-ORTAK BİLİNÇ : Bilinçli zihnimiz; bilerek farkında olarak yaşadığımız zihin kısmını,tarif eder. İşlem kapasitesi,son derece sınırlıdır. Çünkü fark edebildiğimiz şeyler o an odaklana bildiklerimizle sınırlıdır.

Bilinçaltı; otomatik düşünce duygu ve davranışlarımızın kaynağıdır. Tüm anılarımız orada depolanır. Ortak bilinç ; tüm insanlığın istek ve niyetleriyle yaydığı enerjinin buluştuğu ortak düşünce havuzunu temsil eder. C.KORKULARDAN SIYRILMAK : Potansiyelimiz önündeki en Büyük korkularımız veya sonunda bizi korkularımıza taşıyacak olan çekincelerimizdir.Oysa insan oğlu doğarken tek bir korku ile dünyaya gelir oda düşme korkusudur.Daha sonra her türlü korkuyla karşılaşırız.Hiç bir çocuk kendi içinde korkuyu barındırmaz büyüdükçe yaşayarak bilinçaltında şekillenir.

YAŞAMINIZDA OLMAK,SAHİP OLMAK VEYA YAPMAK İSTEDİGİNİZ ŞEYLERİN NELER OLDUGUNA KARAR VERİN Sosyal insan olmalısınız,çevrenizi genişletmelisiniz Başkalarıyla değil kendinizle yarışmalısınız. Her gün birkaç dakika hedeflerinizi yapacaklarınızı düşünmelisiniz. Ailenize zaman ayırarak problemlerini çözüp ilişkilerinizi sıkı yapın. İki gününüz birbirine eşit olmasın yanlış olduğunu gördüğünüz her adım ileriye atılmış başka adım olarak görüp ders almasını bilmelisiniz.

HAK ETTİGİNİZE İNANIN Yaşamınızda deneyimlediğiniz her şey adeta zihninizin bir yansıması gibi. Düşünüyorsunuz içinizde bu düşünceyi kabul eden onaylayan bir tarafınız var sonra bu düşünceye inanıyorsunuz duygularınızı da katıyorsunuz en sonunda kendi yarattığınız dünyanın içinde kah mutlu kah mutsuz daha iyisiniz olabileceği ihtimalini hiç düşünmeden yaşayıp gidiyorsunuz hep hakkettiğinizi düşündüğünüz kadarına razısınız burada önemli olan gerçekten ne istediğiniz ve en iyi hak ettiğinizi duyduğunuz inancınızdır.

NEGATİF YAŞAMSAL DÖNGÜLERİNİZİ SAPTAYIN VE KIRIN Genç adam ilişkilerinde yaşadığı hayal kırıklıklarından dolayı şikayetçiydi hayatında sürekli birileri olmakta ve bu kişiler bir sebepten dolayı ondan uzaklaşıyorlardı bunun sebebini bir türlü bulamıyordu ve artık bunun kendisinin kaderi olduğuna inanıyordu olaylar insanların hayatında aynı koşulları oluşturmakta ancak insanların olaylara verdiği tepkiler kaderlerini oluşturmaktaydı bunun için ; hayatınızdaki her şeye kendi içinde bir döngü halinde sürekli tekrar eder bunları fark etmeyen kişi onları yaşamak zorundadır bunları fark edip değiştirirseniz yaşamınızda değişir.

HAYAL ETME YETİNİZİ HEDEFİNİZ İÇİN KULLANIN

SORUMLULUK ALIN VE ÖZGÜRLEŞMEYİ HİSSEDİN Bir çok kişi için sorumluluk almak farklı anlamlandırılabilir. Bazıları için sorumluluk almak andan keyif almaktan uzaklaşmaktır. Bazıları için ise sorumluluk almak başkalarının sorumluluklarını üstlenmekle eş değerdir. Herkes çevresindeki kişiler için sorumluluk alma ihtiyacı hisseder. Oysa sorumluluk alma bilinci gerçek özgürlüğün anahtarıdır yani hedefiyle yapması gerekenleri zamanında ve tümüyle yapmasıdır

HEDEFİNİZE SEVGİYLE BAGLANIN

KENDİNİZE ESNEK OLMA İZNİ VERİN Bir sistemi idare eden parça en esnek olandır. Bu sistem mekanik bir sistem olabileceği gibi aile,firma arkadaş topluluğu gibi sosyal sistemlerde olabilir. Bireylerin hedeflerine ulaşmak için takındıkları tavrın işlevselliği ne kadar esnek olmayı başardıklarıyla yakından İlgilidir.

FARKINDALIGINIZI ARTIRIN SEZGİLERE AÇIK OLUN Yaşamda tesadüf diye bir şey yoktur

KENDİNİZİ TAKTİR EDİN VE ŞÜKRAN DUYUN