ÖZEL FENERBAHÇE KOLEJİ MÜNAZARA KULÜBÜ İsmet DİŞLİ Özlem ERGÜN GÜLMEZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYEDE VETERAN MASA TENİSİNİN GELİŞİMİ
Advertisements

AMPUTE FUTBOLUN KURULUŞU
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
METİN OKTAY.
İstanbul Alt Yapı Ligleri Sorunları
Adı:Aziz Soyadı:Çelik No:44 Sınıf: 6/B
Allen Iverson.
Demeç Herhangi bir konuya ilişkin olarak yetkili bir kişinin basın ve yayın organlarına yaptığı açıklamalardır. Çelik’e göre (1998, s.81) demeç, önemli.
TÜFAD BURSA ŞUBESİ FAALİYETLERİMİZ 2011.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
18 Şubat 2013 Pazartesi 2. Sınıflar Aqua Florya Akvaryum Gezisi
Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi I
‘’Yasamak ve Yasatmak için Bilim ’’
GRUPLA TARTIŞMA TEKNİKLERİ ELİF ŞİRİNGÜL EPO TEZSİZ YÜKSEK LİSANS ÇAĞDAŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI Yard. Doç. Dr. GÜZİDE ÖNER.
OKUL RUH SAĞLIĞI PROJELERİ YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİNE HOŞ GELDİNİZ 01 MART 2011.
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ PSİKOLOJİ KULÜBÜ
BÖLGE ROTARY.
PISA (Programme for International Student Assessment)
TÜRKÇE / Parçada Anlam PARÇADA ANLAM Ana Düşünce Yardımcı Düşünce.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ PATEN SPORLARI TOPLULUĞU
TÜBİTAK Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışmaları Programı
Atatürk’ün Hayatı 1881’de Selanik’te doğdu.
Genel Öğretim Yöntemleri [Tartışma (discussion) yöntemi]
TARTIŞMA TÜRLERİ Münazara
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ OKÇULUK TOPLULUĞU
SİYASİ ALANDA YAPILAN İNKİLAPLAR
Türkiye Psikoloji Öğrencileri Çalışma Grubu
DERS:BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN: YUSUF ZİYA KINACI
Panel Ve Tartışma.
İTALYAN LİSESİ MÜNAZARA KULÜBÜ
MICHAEL JORDAN Muhammet Can 5\B 430 Hazırlayan: Sınıfı: Numarası:
Öğretim yöntemlerinden Balık Kılçığı Tekniği
Türkiye’de sporun başlangıcı ve gelişimi
PANEL.
Münazara.
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
Bunu bir çok kimse bilmeyebilir:
HAZIRLIYAN NEHİRCAN AKAR 5/G.
AçIk oturum MÜRÜVVET KILINÇ.
AD:ERCAN SOYAD:ERBAY SINIF:5-A NO:239
Cepheden Cepheye Mustafa Kemal
SANAT EĞİTİMİ.
Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi Atatürk Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 1.Sıcak Mutfak dalında, Türkiye Birinciliği 2.Soğuk Mutfak dalında, Türkiye Birinciliği 3. Otelcilik Bölümü Okulları İzmir.
TARTIŞMA *Tartışma Türleri.
ŞAHİNBEY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ REHBER ÖĞRETMEN SEDA SEZER
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
Sultan Abdülhamit Han Orta Okulu Okulumuz çok sayıda başarıya imza atmış,bir sürü kampanya yapmıştır.Örneğin: Okulumuz çok sayıda başarıya imza atmış,bir.
Deniz Lisesi Komutanlığı. -Yarışmaya 43 proje ile iştirak edilmiş, -İstanbul Asya Bölgesi çapında 7 proje sergilenmeye değer görülmüş, 3 dalda (Biyoloji,
Türkiye Atlı Cirit Ligi
Yurtiçi Faaliyetleri & Altyapı Organizasyonları Departmanı İstanbul 2016.
4 Dilde Münazara Öğrencilerin;
TÜRKİYEDE VETERAN MASA TENİSİNİN GELİŞİMİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
TARTIŞMA Farklı görüşlerde kişilerin bir araya gelerek bir konuyu çözümlemek, kendi görüşlerini açıklamak ve kanıtlamak, karşı tarafın zayıf yanlarını.
ÖZGÜVEN DUYGUSU VE BENLİK KAVRAMI
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
CUMHURBAŞKANALRIMIZ TÜRKİYE TÜRKİYE.
Dans Eğitmeni, TDSF A Klasman Dans Sporcusu
Eğitim Bilimleri Fakültesi
SEZONUNDA TEKİRDAĞ SATRANCI.
TARTIŞMA TÜRLERİ ~Panel~
HİDAYET TÜRKOĞLU KİMDİR.
HAKAN GÜRSU HAYATI. Doğumu: 1959, İstanbul Endüstriyel Tasarımcı, doktoralı öğretim üyesi 1959 yılında İstanbul'da doğan Hakan Gürsu, 1984 yılında Orta.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK  Mustafa Kemal Atatürk, 1881’de Selanik’te dünyaya geldi. Annesinin adı  Zübeyde Hanım, babasının adı ise  Ali Rıza Efendi’dir. İlkokulu,
Türkiye Atlı Cirit Ligi
GRUP TARTIŞMASI YÖNTEMİ
Sunum transkripti:

ÖZEL FENERBAHÇE KOLEJİ MÜNAZARA KULÜBÜ İsmet DİŞLİ Özlem ERGÜN GÜLMEZ

MÜNAZARA NEDİR? İki karşıt düşüncenin, iki grup arasında, bir jüri önünde tartışıldığı konuşmalardır.  Münazarada her kişinin 7- 8 dakikalık konuşma süresi vardır.  Gruplardan birisi işlenecek konuyu hükümet, diğeri ise muhalefet adına savunmalıdır. Münazara sayesinde konuşma yeteneğiniz gelişir ve yorum beceriniz artar. Böylece farklı konular üzerinde fikir üretme ve kendi fikrinizi savunma yetisi kazanırsınız.  Münazara için genellikle ikişer ya da üçer kişilik takımlar kurulmalıdır.

MÜNAZARANIN AMACI  Münazarada, savunulan düşünceyi kanıtlama ve tartışmadan ga­lip çıkma amacı güdülür.  Münazarada taraflar kendi fikirlerini ispatlamak ve karşı tarafın fikirlerini çürütmek için çalışırlar.

MÜNAZARANIN KATKILARI  Münazara; öğrencilerin özgüveni yüksek, çağdaş, kendini toplum önünde doğru şekilde ifade edebilen, geleceğin lideri olabilecek bireyler olarak yetişmesini sağlar.  Aktif olarak münazara yapmak, öğrencilerin bilgi birikimlerinin arttırılmasına ve kişilik gelişimine katkıda bulunur.

KULÜBÜMÜZÜN BAŞARILARI  Kulübümüz faaliyetlerine eğitim- öğretim yılında başladı ve ilk faaliyet yılında İstanbul ve Türkiye şampiyonalarında çeyrek final oynadı.

 sezonunda “İstanbul şampiyonu” ve ardından Türkiye Münazara Ligi’nde “Türkiye şampiyonu” oldu. İstanbul şampiyonasında en iyi birinci konuşmacı ve en iyi sekizinci konuşmacı kulübümüzden çıktı. KULÜBÜMÜZÜN BAŞARILARI

 Tuzla Ulusal Turnuvası’nda yarı final oynadık. En iyi ikinci ve dördüncü konuşmacılar yine kulübümüzden çıktı. KULÜBÜMÜZÜN BAŞARILARI

 sezonu Türkiye Münazara Ligi Türkiye şampiyonu olduk. KULÜBÜMÜZÜN BAŞARILARI

 sezonunda TML(Türkiye Münazara Ligi) şampiyonluğu, Tevitöl-Özyeğin Üniversitesi münazara yarışması birinciliği ve İstek Kemal Atatürk münazara yarışması birinciliğini elde ettik.

KULÜBÜMÜZÜN BAŞARILARI  sezonunda ODTÜ’nün düzenlediği münazara yarışmasında öğrencilerimizden Kenan Baltaoğlu, Türkiye dördüncüsü oldu.

TEŞEKKÜR EDERİM…