Bir asistanın, asistanlık dönemimdeki bilgilerinin sistem üzerinden takibinin yapılmasını sağlamak.
1. Asistan Bilgilerin Kayıt Edilmesi(Kimlik Bilgisi, Mezun Olduğu üniversite ….) 2. Asistanların 1. Altı aylık çalışmalarının değerlendirilmesi işlemleri, 3. Asistanların 2. Altı aylık çalışmalarının değerlendirilmesi işlemleri, 4. Asistanların Seminer çalışmalarının değerlendirilmesi işlemleri,
5. Asistanların Literatür çalışmalarının değerlendirilmesi işlemleri, 6. Aldığı derslerin değerlendirmesi işlemleri, 7. Rotasyon değerlendirme işlemleri. 8. Kurs, konferans, kongre, sempozyum ve panel katılım bilgilerinin kayıt edilmesi,
9. Yayın bilgilerinin kayıt edilmesi, 10. Bildiri ve poster bilgilerinin kayıt edilmesi, 11. Aldığı ödül bilgilerinin kayıt edilmesi, 12. Asistanlarla ilgili raporların sistem üzerinden alınması.
1. Web tabanlı bir uygulamadır. 2. İnternet olan her yerden sisteme erişmek mümkündür. 3. Her kullanıcı yetkili olduğu işlemleri yapabilir. 4. Kullanımı kolaydır.
5. Sistemin dört ana kullanıcısı vardır. Asistanlar, Öğretim Üyeleri, Mezuniyet sonrası kurul çalışanları, Anabilim Dalı sekreterleri
Sistemin genel mimari yapısı Şekil 1’de verilmiştir. İstemci tarafında herhangi bir web tarayıcıdan oluşmakta ve platformdan bağımsızdır. Sunucu tarafında ise web server sunucu ve ilişkisel veritabanı sunucusu bulunmaktadır. Asistan Bilgi Sistemi sayfaları Microsoft Visual Studio 2010 editörü ile dinamik sorgulama dili ASPX kullanılarak hazırlanmıştır. Güvenlik açısında gerekli tedbirler alınmıştır. Şekil 1. Sisteme Genel Bakış.
1. Asistanlar 2. Öğretim Üyeleri 3. Mezuniyet sonrası kurul çalışanları 4. Anabilim Dalı sekreterleri
1. Seminer değerlendirme işlemleri için kayıt yaratma, 2. Literatür değerlendirme işlemleri için kayıt yaratma 3. Aldığı derslerin değerlendirmesi işlemleri için kayıt yaratma, 4. Rotasyon değerlendirme işlemleri için kayıt yaratma, 5. Kurs, konferans, kongre, sempozyum ve panel katılım bilgilerinin kayıt edilmesi, 6. Yayın bilgilerinin kayıt edilmesi, 7. Bildiri ve poster bilgilerinin kayıt edilmesi, 8. Aldığı ödül bilgilerinin kayıt edilmesi,
1. Asistan bilgilerinin sisteme girilmesi, 2. Asistanların 1. Altı aylık çalışmalarının değerlendirilmesi için kayıt yaratma, 3. Asistanların 2. Altı aylık çalışmalarının değerlendirilmesi için kayıt yaratma, 4. Genel tanımlama işlemlerinin yapılması( Anabilim Dalı, Öğretim üyesi ….) 5. Kayıtlara veri girişleri için öğretim üyelerine maillerinin gönderilmesi, 6. Asistanlara ve öğretim üyelerine bilgilendirme hizmetlerinin verilmesi
1. Anabilim Dalı Başkanı ve Tez Danışmanı’nın yapacağı işlemler 1. Anabilim dalına bağlı asistanları değerlendirmek için veri giriş yapmak, 2. Değerlendirme işlemi yapılan kayıtları onaylamak. 2. Öğretim Üyesi İşlemleri 1. Anabilim dalına bağlı asistanları değerlendirmek için veri giriş yapmak,
1. “Tıpta Uzmanlık Öğrencisi Yeterlilik Formu “ gibi raporların çıktılarını alıp Anabilim dalı başkanına imzalatmak.
Her kullanıcıya ait bir kullanıcı adı ve Şifre bilgisi vardır. Kullanıcı adı ve şifre bilgileri girilerek sisteme bağlanılır. Sisteme bağlandıktan sonra yetkiniz dahilindeki işlemleri yapabilirsiniz.
Web Adresi: Bağlan linkine tıkladığınızda aşağıdaki ekran görüntüsü açılacak.
Tanımlı kullanıcılar listesinde adınızı ve mail adresinizin doğru olup olmadığını kontrol edin. Eğer bir hata varsa Mezuniyet Sonrası Kurul birimi ile iletişime geçiniz. Şifrenizi almak için alanına sistemde kayıtlı mail adresinizi yazıp gönder butonuna tıklayın. Kullanıcı Adı ve şifreniz mail adresinize gelecektir. Kullanıcı Adı ve Şifre bilgilerinizi girerek sisteme bağlanabilirsiniz
Eğer yukardaki video çalışmazsa aşağıdaki linke bağlanabilirsiniz.
Eğer yukardaki video çalışmazsa aşağıdaki linke bağlanabilirsiniz.
Eğer yukardaki video çalışmazsa aşağıdaki linke bağlanabilirsiniz.
Eğer yukardaki video çalışmazsa aşağıdaki linke bağlanabilirsiniz.
Programın kullanımı ile ilgili sorularınızı Mezuniyet Sonrası Kurul biriminde görevli Meral KARACA'ya veya Özgün FIRLAYİŞ'a sorabilirsiniz. Tel: 1621 Tarayıcı Olarak GOOGLE CHROME kullanmanız önerilir.
Teşekkürler..