KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Çevre ve Orman Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
3 Ekim 2005 GfK TürkiyeCustom ResearchSuper Brands 2005-Türkiye 1 G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g e GfK Custom.
Türkiye İtibar Endeksi
Teknoloji Omnibus Teknoloji kullanıcıları raporu Mart 2007.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
TÜRK TORAKS DERNEĞİ 1.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
KURUMSAL İTİBAR ve KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ BERSAY İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI 23 Temmuz 2004.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi EĞİTİM İHTİYAÇ ANALİZİ SEMİNERİ.
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
Girişimcilik.
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Math in Advertising....
Performans ve performans ölçümü Belediyelerin Performanslarının İzlenmesi ve Değerlendirilmesi Çalıştayı Şubat 2006 Ankara.
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
Ağızdan Ağıza Pazarlama
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
HAFTA I.
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Anket Geliştirme.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Lider yapan pazarlama gerçekleri
AB üyeliğinin GÜNLÜK HAYATIMIZA getireceği son derece ÖNEMLİ ETKİLERİ de olacak.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Proje Çıktıları
Tüketicilerin Lüks Marka Algısı Ölçümü
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
Bölgesel Yatırım Ortamı Değerlendirme Projesi 14 Temmuz, 2015 İstanbul.
Müşterilere Karar Vermelerinde Yardımcı Olmada Pazarlama Araştırması Kullanma Bu bölüme araştırma sürecini ele alarak başlanmaktadır. Daha sonra.
Araştımanın Kapsamı Her ay Türkiye kent / kır genelini temsili nitelikte, toplam 18 ilde gerçekleştirilen OMNIBUS araştırmanın EYLÜL ayı çalışmasında C-LINE.
Mühendislik Ekonomisi
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
AMAÇLAR, ANKET FORMU VE ANKET TASARIMI
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
2 SİSTEM 9 DÜNYADA SİSTEM ülkede, 6500’den fazla tamamlanmış proje.
1 Artist: Andy Farr KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis.
SUNAR… Proje Adı Araştırma Şirketi Araştırma Veren Veri Toplama Firması : Taksi Mobil Uygulaması Araştırması : Xsights Araştırma ve Danışmanlık A.Ş.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Ayşegül ARSLAN.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
MEDYA NEDİR?. MEDYA NEDİR? ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
Reklam Stratejileri Radyo Ve Tv’de Reklam Yapım Teknikleri Dersi Ödevi
GELECEĞİ BİRLİKTE YARATMAK İÇİN BİR ÖNERİMİZ VAR:
Otizm Farkındalık Araştırması
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
SOSYAL MEDYA VE ETKİLERİ. Sosyal Medya Nedir? En basit tabiriyle sosyal medya; Haber, içerik ve bilgi paylaşma, okuma ve keşfetme alışkanlıklarının değişmesidir.
Medya Planlaması ve Stratejisi
Büyük veri ? (big data).
Sunum transkripti:

KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos Kavafis

BELGELERİMİZ & ÜYELİKLERİMİZ

Artist: Andy Farr 3 KENT GÜNLÜĞÜ İLE 2015 YILINDA USTA BAYKUŞ DALINDA BRONZ ÖDÜL KAZANMIŞTIR.

Artist: Andy Farr 4 KENT GÜNLÜĞÜ 2016

NEDİR? Kent Günlüğü®, markalara coğrafik pazarlama iletişimi stratejisine bilgi desteği sağlamak üzere tasarlanmıştır, 2010 yılından bu yana yürütülmektedir. Kentleri medya, marka ve yaşam motivasyonları açısından kapsayan tek kaynak araştırma projesi Kent Günlüğü® il bazında raporlanmaktadır. Proje, 2015 yılından itibaren sadece yerel ve dijital değil, ulusal medya tüketim alışkanlıklarını da sorgulayacak biçimde genişletilmiştir. Kent Günlüğü®, Eylül’15’te TÜAD tarafından düzenlenen yarışmada ‘Usta Baykuş’ dalında Bronz Ödül kazanmıştır.

KAPSAM & ÖRNEKLEM KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Neden?Nerede?Ne ile?Kime?Nasıl? KENTLER KENTTE YAŞAM MOTİVASYONLARI HEDEF KİTLE PROFİLİ o Demografi o Kentsel Motivasyonlar o Değerler/Eğilimler MEDIAMAP/ TAKTİK MEDYA PLANLAMA: o Yerel TV-Gazete-Radyo o Yerel İçerikli İnternet Siteleri o Açıkhava (8 alt kırılımda) o Sinema o Sosyal Medya o (Varsa) Temas Noktası Olarak Bayii KATEGORİ/MARKA KONUMLANDIRMA EK SORULAR o Güvende Hissetme o Gurur Duyma o Çevre Duyarlılığı o Dayanışma o Renkli Sosyal Yaşam o Bölgesel Ekonomi Algısı Alternatif 1:15 Kent, görüşmeci Alternatif 1:18 Kent, görüşmeci Alternatif 1:20 Kent, görüşmeci

NE İŞE YARAR? S ektör ve il bazında rakiplerle karşılaştırmalı marka farkındalık, deneme ve tüketim düzeyi, sahiplik, duygusal bağ ölçümü. K entsel değer kodlarının belirlenmesi K ent sakinleri profil analizleri Mecra performans ölçümü P azarlama iletişimi ihtiyacının bazında il önceliklendirme İ llerde pazarlama hedefi önerme. E tkin hedef kitle belirleme. E tkin erişim kanallarını belirleme. K entsel eğilimin pazarlama planına yansıması. Kent Günlüğü Neden?Nerede?Kime?Ne ile?Nasıl? Ölçüm Değerlendirme Aksiyon Coğrafik pazarlama iletişim planlarına yol gösterir.

KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARITEMEL RAPOR Araştırmaya ek soru kabul edilmektedir.

KENT GÜNLÜĞÜ RAPORLARI KATEGORİ RAPORU

Artist: Andy Farr 10 ÖRNEK SONUÇLAR

KENT DEĞERİ (G ÜVENDE HISSETME )

12 BÖLGESEL EKONOMİYE GÜVEN+/GELİR + BÖLGESEL EKONOMİYE GÜVEN- /GELİR + BÖLGESEL EKONOMİYE GÜVEN+ /GELİR -

BRAND A DENEME VE TÜKETİM

14 Abonelik + Deneme + Abonelik - Deneme + Abonelik - Deneme - Abonelik + Deneme - BRAND A Brandcity Map

HEDEF KİTLE PROFİLİ K İli Brand A Tüketicileri o o C2 o Düşük Gelir o vb. K İLİ BRAND A TÜKETİCİLERİ

YEREL MEDYA ERİŞİM & ETKİNLİK İl: K Hedef Kitle: K ili BRAND A tüketicileri 16

YEREL TV Yerel TV erişimi 26% Ortalama Yerel TV izleme süresi; 1,2 saat (*) Uydudan yayın yapan kanallar

INTERNET & İLLER

K İLİ INTERNET KULLANIMI Ortalama İnternet kullanım süresi: 3,0 saat

Artist: Andy Farr 20 PROJE YÖNETİMİ

BİLGİ TOPLAMA YÖNTEMİ Araştırmada tüketiciler ile CATI (computer aided telephone interview) yöntemi kullanılarak görüşülecektir. Araştırmanın soru formu maksimum 30 dakikalık bir görüşmeyi hedefleyecektir. Saha çalışması pazarlama ve sosyal araştırmalarda uzmanlaşmış bir saha şirketi ile gerçekleştirilecektir.

KONTROL SÜRECİ Kantitatif araştırmalarda «kaliteli saha» anlayışını iş yapma biçiminin olmazsa olmazı olarak gören şirketlerimiz saha kontrol sürecine özel bir önem vermektedir. Şirketlerimiz anketör eğitimi sırasında her anketörü gözlemleyip, eğitim sırasında yaptığı pilot görüşmeyi dinledikten ve yetkinliğini onayladıktan sonra o anketörü projeye dahil etmektedir. Saha kontrollerimiz iki aşamalı olarak gerçekleştirilmektedir. Yüz yüze yapılan görüşmelerde her bir anketörün gerçekleştirdiği anketin minimum %33’ünü telefon ile kontrol edilmektedir. Bu ön koşulun bir uzantısı olarak araştırmalarda geçerli bir cep telefonu, sabit telefon ya da iş telefonu bulunmayan hiçbir anket kabul edilmemektedir. CATI anketlerindeki kontrol oranımız da %10’dur.

KENT GÜNLÜĞÜ - REFERANSLARIMIZ

Artist: Andy Farr 25 PROJE YATIRIMI

Teklif

Daha fazla bilgi için (216) (212) Artist: Andy Farr 27