TKY PROGRAMINI UYGULAMA TKY FELSEFESİ TKY UYGULAMASINDAKİ TEMEL İLKELER TKY.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
OGYE Okul Gelişim Yönetimi Ekibi
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
YÖNETİM VE ORGANİZASYON
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Yönetim, Yönetişim ve Liderlik Management, Governance, Leadership
KRİZ YÖNETİMİ ÖDEVİ HAZIRLAYANLAR: MURAT KOÇ
Güçlü Kişilik Özellikleri Üstün Yönetsel Beceriler
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
Tartışma Hastane (sağlık kurumları) yönetimi niçin ayrı bir yönetim disiplini olarak gelişmiştir ?
TS EN ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURMA VE BELGELENDİRME
24 Kalite yönetimi.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ & İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ
İş Dünyasında Yeni Yaklaşımlar Copyright S.K.Mirze1.
MODERN YÖNETİM VE ORGANİZASYON
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
12. Stratejik yönetim.
İnovatif İnsan Kaynağı Dr. A. Kemal Tuğcu PERYÖN Etik Kurulu Başkanı İSTANBUL SANAYİ ODASI – 6. SANAYİ KONGRESİ 26 – 27 Kasim 2007.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
KÜÇÜK İŞLETMELERDE PAZARLAMA İŞLEVİ VE YENİ PAZARLAMA YÖNTEMLERİ
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
Pazarlama Yönetimi Süreci
Performans ölçme ve değerlendirme güz
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ULUSAL MESLEKİ YETERLİLİK SİSTEMİ (UMYS) TR1-LEO Saruhanlı Almış Şentürk ATL, TL, METEM - MESTEKYEN Projesi Ulusal ve uluslararası meslek.
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
İş Sağlığı ve Güvenliği
E ğ itimde Kalite nedir? *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ögrencilerin ihtiyaçlarıdır. *Kalite, amaçlara uygunluktur.
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
YÖNETİM SÜRECİ VE ÖZELLİKLERİ
Toplam Kalite Yönetimi
DAVRANIŞ BİLİMLERİNİN ETKİLENDİĞİ ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ Nihat BÜLBÜL Bilişim Teknolojileri Öğretmeni.
Kalite İyileştirmede Ekip Çalışması
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
1. İnsan kaynakları yönetimine giriş
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
KALİTE İYİLEŞTİRMEDE EKİP ÇALIŞMASI
STRATEJİK PLANLAMA.
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
TKY UYGULAMASI.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
YER TEMİZLEME MAKİNASI
Ayrıca toplam kalite yönetimi (TKY);  sorun belirleme ve çözme,  maliyetleri düşürme,  sürekli kalite geliştirme,  teslimatı hızlandırma,  yeni ürün/hizmet.
Sunum transkripti:

TKY PROGRAMINI UYGULAMA TKY FELSEFESİ TKY UYGULAMASINDAKİ TEMEL İLKELER TKY

TKY;  müşteri odaklılığı temel alan,  sürekli gelişme ve yenlik düşüncesine dayanan  ekip çalışması ve çalışanların katılımını öngören  insana saygı, güven ve onurlandırmayı esas alan  işin görüldüğü yere ve kişilere yetki ve sorumluluk veren sürekli öğrenme sürecidir. TKY felsefesi; mümkün olan en düşük maliyet ile müşteri memnuniyeti ile firma değerini maksimize etmeye çalışmaktır.

TKY için firma içindeki bütün süreçlerin sürekli olarak iyileştirilmesi ve çalışanların katılımı yani yetkilendirilmesi ve demokratik bir örgüt yapısının oluşturulması ile başarılır.

TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 1. TEPE YÖNETİM TAAHHÜDÜNÜN ORTAYA KONULMASI 2. TKY YÖNLENRİME KOMİTESİ YA DA KONSEYİNİN ÖRGÜTLENMESİ 3. TKY YÖNLENDİRME KOMİTESİ ÜYELERİNİN ATANMASI 4. TKY YÖNLENDİRME KOMİTESİ/KOMİSYONU SEKRETERLİĞİ VE TKY TANITIM DAİRESİ OLARAK TKY OFİSİNİN ÖRGÜTLENMESİ

TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 5. TKY OFİSİ YÖNETİCİ VE MENSUPLARININ GÖREVLENDİRMESİ 6. POLİTİKA VE PROGRAM OLUŞTURMA 7. BAŞKA YERLERDEKİ TKY’Yİ İNCELEME 8. AYRINTILI TKY PROGRAMI TKY KONUSUNDA KİLİT PERSONELİN EĞİTİMİ 11. EĞİTİM MATERYALİNİ HAZIRLAMA 12. ARA KADEME YÖNETİCİLERİ EĞİTME 13. ZAYIF VE GÜÇLÜ YANLARI BELİRLEME

TKY’NİN UYGULANMASINDA İZLENMESİ GEREKEN 18 ADIM 14. KK ÖYKÜSÜ VE İSTATİSTİKSEL YÖNETİM 15. KATILIM ÇEMBERİ KURMA 16. İŞLEVLER KESİTİNDE YÖNETİM HAZIRLIĞI 17. TASLAK İÇİN YÖNLENDİRME KOMİTESİ’NDEN ONAY ALMA 18. AÇILMIŞ HEDEFLERİ HAYATA GEÇİRME

TKY UYGULAMALARINDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULMASI GEREKEN TEMEL İLKELER MÜŞTESİ ODAKLILIK VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İÇ MÜŞTERİLERİN MEMNUNİYETİ VE İÇ MÜŞTERİYE ODAKLILIK ÇALIŞAN TÜM PERSONELİN EĞİTİLMESİ EN İYİ UYGULAMAYI YAPAN FİRMALAR İLE BAŞARILI RAKİPLERİ ÖRNEK ALARAK KIYASLAMA (BENCHMARKİNG) TEDARİKÇİLERİN DENETİMİ VE ONLARLA İŞBİRLİĞİ YAPMA

TKY UYGULAMALARINDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULMASI GEREKEN TEMEL İLKELER HATA YAPMAMAK VE HATALARI ÖNLEYİCİ BİÇİNDE DAVRANMAK GRUP ÇALIŞMASINA GEREKEN ÖNEMİ VERMEK İSTATİSTİKİ ANALİZLERE ÖNEM VERME VE ONLARDAN YARARLANMA REKABET ÜSTÜNLÜĞÜ İÇİN SÜREKLİ GELİŞME TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN FELSEFESİ TKY UYGULAMA MODELLERİ (ŞELALE- BULAŞTIRMA) BAŞARILI TKY UYGULAMALARI

Sınavlarınızda başarıları