Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Halkla İlişkiler Müdürlüğü Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler çalışmaları Basın Yayın Müdürlüğümüze bağlı olarak 2009 yılında kurulan Ak Masa Halkla.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Halkla İlişkiler Müdürlüğü Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler çalışmaları Basın Yayın Müdürlüğümüze bağlı olarak 2009 yılında kurulan Ak Masa Halkla."— Sunum transkripti:

1

2 Halkla İlişkiler Müdürlüğü Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler çalışmaları Basın Yayın Müdürlüğümüze bağlı olarak 2009 yılında kurulan Ak Masa Halkla İlişkiler birimi tarafından yürütülmekteydi. Belediye meclisimizin 04.05.2015 tarih ve 190 sayılı meclis kararı ile 04.05.2015 tarihinde Halkla ilişkiler müdürlüğü kurularak halkla ilişkiler faaliyetlerini yürütme görevi müdürlüğümüze verilmiştir Misyonumuz İlçemizde yaşayan vatandaşlarımızın istek, şikayet, görüş ve önerilerini iletişim imkanlarını kullanarak ve vatandaşımıza her hangi bir ekonomik yük getirmeden ilgili müdürlere iletmek, alınan cevabı başvuru sahibine en kısa sürede geri bildirmek ve sorunların çözümüne katkıda bulunmak. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

3 Vizyonumuz Başkanlığımız hizmetlerini daha hızlı ve şeffaf bir şekilde sunmak, Vatandaşlarımızın başkanlığımıza ulaşımını sağlamak ve vatandaşlarımızın sorunlarını yerel bazda çözmeyi alışkanlık haline getirmek, Vatandaşlarımızla başkanlığımız arasındaki ilişkiyi çift yönlü bir ilişki haline getirmek ve bunu kurumsallaştırmaktır. Halkla İlişkiler Müdürlüğü Personel Sayısı 1 Müdür 1 Alan ve Proje Sorumlusu 1 Tanıtım Medya Sorumlusu 6 Halkla İlişkiler Uzmanı 1 İşaret Dili Tercümanı 1 Gelen,Giden Evrak Sorumlusu 1 Çay ve temizlik görevlisi “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

4 Halkla İlişkiler Müdürlüğü çalışanları; Etkili iletişim, Beden dili ve sözsüz iletişim, Hizmet sunumu, Güzel konuşma-diksiyon konularında halkla ilişkiler eğitimi almıştır. Halkla İlişkiler Müdürlüğü çalışma şekli ; Halkla İlişkiler Müdürlüğü Ön Büro Halkla İlişkiler Müdürlüğü Çağrı Merkezi Halkla İlişkiler Müdürlüğü Çözüm Ekibi Halkla İlişkiler Müdürlüğü Alan Ekibi Halkla İlişkiler Müdürlüğü İş-Kur Bürosu olarak faaliyetlerini yürütmektedir. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

5 Şahsen Başvuru Ak Masa Call Center 444 52 76 (KCRN) 361 06 00 İnternet Yoluyla Başvuru akmasa@kecioren.bel.tr Sosyal Medya ( twitter,facebook ) Bimer ( Başbakanlık İletişim Merkezi) Yoluyla başvuru Cimer ( Cumhurbaşkanlık İletişim Merkezi) Yoluyla başvuru Bilgi Edinme ( Valilik ve Kaymakamlık ) Yoluyla Başvuru Mavi Masa (Ankara Büyükşehir Belediyesi) Yoluyla Başvuru İş-kur Adına Alınan İş Başvuruları Başvuru Yolları; “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

6 Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne 01.01.2015– 17.11.2015 tarihleri arası itibariyle Saysis (belediye şikayet programı),Mavi Masa,Call Center, Moloz kaydı, Halk günü kaydı, E-mail, Bimer (Başbakanlık İletişim Mer.),Cimer (Cumhurbaşkanlık İletişim Mer.) Valilik ve Kaymakamlık yolu ile toplam – 58.790 - adet başvuru alınmıştır. Çeşitli yollarla gelen başvurulan dağılımı aşağıda belirtilmiştir. Saysis ( belediyemizin kullanmış olduğu prog.) 2014 2015 Toplam gelen başvuru 10.129 9.797 Sonuçlanan başvuru 9.744 9.652 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

7 *Call Center 2015 Toplam gelen telefon 43.811 *Mavi Masa ( Alo 153 Büyükşehir )2015 Toplam gelen başvuru2.857 Sonuçlanan başvuru2.857 *E-mail yoluyla alınan başvurular2015 Toplam gelen başvuru 296 Sonuçlanan başvuru 296 *Alan çalışması2015 Toplam yapılan ev ziyareti 184 *Kaymakamlık2015 Toplam gelen başvuru 29 Sonuçlanan başvuru 29 *Bilgi Edinme ( Valilik )2015 Toplam gelen başvuru 615 Sonuçlanan başvuru 615 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

8 *Cimer (Cumhurbaşkanlık ilet. mer.) yoluyla gelen başvurular 2015 Toplam gelen başvuru 14 Sonuçlanan başvuru 14 *Bimer (Başbakanlık ilet. mer.), valilik ve kaymakamlık yoluyla gelen başvurular 2015 Toplam gelen başvuru 664 Sonuçlanan başvuru 658 *Alınan halk günü kaydı2015 Toplam alınan kayıt sayısı 190 *Alınan moloz kaydı 2015 Toplam alınan kayıt sayısı 333 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

9 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 / 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular) Tarih/Saat: 09-12-2015 09:34 MÜDÜRLÜK ADI 01-01-2015 İLE 09-12-2015 ARASI TOPLAM GELENCEVAPLANANKALAN AK MASA ŞEFLİK14201408121435 BASIN VE YAYIN MÜDÜRLÜĞÜ5507 BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ1110111 ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ17961767291796 DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ2203 EMLAK İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ2820841 ETÜT PROJE MÜDÜRLÜĞÜ2016420 EVLENDİRME MEMURLUĞU8718 FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ26192550692727 İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ33231517345 İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ5505 İŞLETME İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ7774379 KEÇİÖREN BELEDİYESİ - GIDA TÜKETİM LTD.ŞİRKETİ1101 KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ8279384 MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ1321248137 ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ1310314 PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ83381023833 SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ32151743 TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ5885853588 ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ129314 YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ1101 ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ16281598301649

10 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:01 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ2621255071 * İstinat Duvarı Yapım isteği25 0 * Bordür Yapım İsteği1091 * Tretvuar Yapım İsteği550 * Merdiven Yapım İsteği85805 * Park Yapım İsteği41392 * Korkuluk Yapim İsteği642 * Personel Şikayeti10 0 * Otopark Yapim İsteği550 * Çevre Düzenlenmesi2392363 * Boya Badana Yapılması431 * İnşaat Malzemesi Talebi550 * Kanalizasyonla İşleri İsteği18 0 * Hız Kesici İsteği33 0 * Yol Açılması İsteği1901873 * Kaldırım Yapılması İsteği2862797 * Asfalt Yapılması İsteği1433139241 * Gecekondu İle İlgili İstekler48 0 * Su İstekleri440 * Büyükşehir Belediyesi Şikayetleri440 * Yama İsteği54522 * Moloz Alım İsteği1161124 T O P L A M2621255071

11 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:16 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ33231517 * Betonarme Şikayetleri990 * Projeye Aykırılık1071034 * Kanal Sorunu giderilmesi541 * Balkon Sorunu Giderilmesi440 * Projeye Aykırılık31301 * Otopark Sorunu330 * Ruhsat Ve İskan sorunları32311 * İstinat Duvarı15141 * Bahçe Duvarı550 * Personel Şikayeti770 * Müteahhid sorunları32311 * Arsa Yeri Sorunları59518 * Boş Arazi Durumu19 0 * Bina Asansör Sorunları440 T O P L A M33231517

12 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:22 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ1629159831 * Kaldırım Şikayetleri49481 * Çöp Şikayetleri26 0 * Korsan Şikayetleri440 * Gürültü Şikayetleri58 0 * Logar Şikayetleri550 * Komşu Şikayetleri3763715 * Pazar Yeri Şikayeti62611 * Park Şikayetleri35 0 * Yıkama Şikayetleri330 * Komşu Gürültü Şikayteleri47 0 * Esnaf Şikayetleri68566619 * Park da Uygunsuz Davranışlar Şikayeti660 * Personel Şikayeti15141 * Ağaç Kesim Şikayeti550 * Kaldırım Üstü Araç Şikayeti48471 * Hurda Araç Şikayeti43421 * İnşaat Şikayetleri1271252 * Evde Hayvan Besleme Şikayetleri13 0 * Harfiyat Şikayeti22 0 T O P L A M1629159831

13 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:30 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ5885853 * Cadde ve Sokak Temizliği3313301 * Çöplerin Alımı82811 * Geri Dönüşüm Kutusu İsteği550 * Cadde ve Sokakların Sulama İsteği24 0 * Personel Şikayeti16 0 * Çöp Kamyonu İle İlgili Şikayetler880 * Boş Arazilerin Temizlenmesi İsteği47461 * Cami Temizliği İsteği330 * Çöp Konteynır İsteği64 0 * Kaldırım Yıkama İsteği550 * Sokak Süpürme İsteği330 T O P L A M5885853

14 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:38 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ83581421 * Çevre Düzenleme isteği94922 * Ağaç kesme ve budama İsteği1751732 * Ağaçlandırma ve Yeşillendirme İsteği38 0 * Parkların Bakım İsteği33532411 * Yeşil Alan Sulama İsteği990 * Park Aydınlatma İsteği56542 * Personel Şikayeti41401 * Park da uygunsuz hareketler34322 * Bank Talebi25 0 * Spor Aleti Talebi16151 * Kaldırımdaki Otların Biçilmesi770 * Şelale Suyunun Değiştirilmesi550 T O P L A M83581421

15 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü T.C. KEÇİÖREN BELEDİYESİ Faaliyet Dağılım Raporu ( 01-01-2015 09-12-2015 Tarihleri Arası Başvurular ) Tarih/Saat: 09-12-2015 10:41 Müdürlük Adı GelenCevaplanan Gelenlerden Devam Eden Adet ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ1796176729 * İlaç Talebi98971 * Muayene Talebi770 * Personel Şikayeti11 0 * Sokak hayvanları ile ilgili şikayet1411138328 * Çevre ilaçlama isteği269 0 T O P L A M1796176729

16 Şikayet ve istek başvurularının yanı sıra İşkur kayıtları alınarak vatandaşlarımız vasıflarının uyduğu işlere yönlendirilmiştir. Bu bağlamda alınan iş başvuruları ve yönlendirme sonuçları aşağıda belirtilmiştir; Alınan İş-kur başvuruları 2015 Toplam alınan iş başvurusu: 3.320 İşe yönlendirilen başvuru toplamı: 3.320 İşe başlayan kişi sayısı: 232 Not: Müdürlüğümüze iş başvurusu yapan kişilerin geneli belediye bünyesinde çalışmak istediğinden İş-kur’daki işlere yerleştirilenlerin sayısı genel başvuru sayısına oranla daha az kalmıştır. Vatandaşlarımızın iyi ve kötü günlerinde yanlarında olmayı önemseyen sayın başkanımızın talimatı ile ilçemizde vefat etmiş kişilerin ailelerine başsağlığı, yeni çocuğu olan ailelere de başkanımızın hayırlı olsun dilekleri iletilmiştir. Bu doğrultuda 2015 yılında Toplam aranan : 1239 Ulaşılan : 772 Ulaşılamayan : 469 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

17 Müdürlüğümüz belediyemizin düzenlemiş olduğu programlara ilçemizdeki mülki amirleri,mahalle muhtarlarını, dernek başkanlarını, dernek üyelerini ve ilçe teşkilatımızı telefon yoluyla arayarak programların katılım işlemlerini yürütmektedir. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

18 Müdürlüğümüzün halkla ilişkiler ve tanıtım çalışmaları şu şekildedir; Keçiören Tanıtım Gezileri Mahalle Taramaları Esnaf Ziyaretleri Alan Çalışması İstihdam Çalışmaları Belirli Gün ve Hafta Ziyaretleri Mobil Alan Çalışması Diğer Halkla İlişkiler Faaliyetleri. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

19 KEÇİÖREN TANITIM GEZİLERİ: 2015 yılında Keçiören tanıtım gezileri ile 1.884 vatandaşımıza Keçiören tanıtım gezisi düzenledik. Keçiören Tanıtım Gezileriyle belediye başkanımız Sn. Mustafa Ak döneminde yapılan proje ve tesislerin vatandaşlarımız tarafından bilinmesinde ve başkanımızın çalışmalarının Keçiören kamuoyunda geniş yankı bulmasında etkin rol oynadık. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

20 MAHALLE TARAMALARI: 2015 yılında Başkan yardımcılarımızın, müdürlerimizin ve teşkilat üyelerimizin katılımıyla mahallelerimizde mahalle taramaları gerçekleştirdik. Mahalle taramaları ile mahallelerin sorunlarının yerinde görülmesinde ve vatandaşlarımızla belediye ve teşkilat yetkililerimizin buluşmasında etkin rol oynadık. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

21 ESNAF ZİYARETLERİ: Müdürlüğümüz alan ekibi olarak ilçemizdeki küçük esnafları ziyaret ederek başkanımızın selamını iletip,belediyemizin çalışmalarını anlatıyoruz. Bu çalışma ile 2015 yılında berber dükkanlarını ve taksi duraklarını ziyaret ettik.Bu proje esnasında bir çok berber ve taksi durağında belediye başkanımızın rakiplerinin propagandasını yapan, belediyemizi asılsız şeylerle karalayan art niyetli bir çok müşteri ve esnafımız ile karşılaştık,doğrularımızla yalanlarını yerinde çürüterek Keçiören kamuoyunu yönlendirmeye yönelik yapılan kara propagandanın önlenmesinde etkin rol oynadık. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

22 ALAN ÇALIŞMALARI: Müdürlüğümüz bünyesindeki alan ekibi müdürlüğümüze çeşitli yollardan başvuran vatandaşlarımızı evlerinde ziyaret ederek geri dönüşümü çok olumlu olan bir halkla ilişkiler çalışmasına imza atmaktadır. Bu proje ile hem sorunlar yerinde görülüp çözüme ulaştırılmakta hem de vatandaşlarımızla etkili bir iletişim içerisine girilmektedir. Bu proje kapsamında 2015 yılında 184 vatandaşımız evinde ziyaret edilerek belediye başkanımızın projeleri ve belediye çalışmalarımız hakkında vatandaşlarımız bilgilendirilmiştir. Keçiören’de olumlu bir kamuoyu oluşturulmasında bu proje etkin rol oynamıştır. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

23 ALAN EKİBİ MOBİL PROJE: Alan ekibi alandaki ev ve esnaf ziyaretlerinde vatandaşlarımızdan bir çok başvuru ve istek almaktadır. İnternet bağlantılı tablet ile vatandaşlarımızın istek ve şikayetleri anında saysis sistemine girilmektedir. Sisteme giriş yapıldıktan sonra başvuru yapıldığı bilgisi ve başvuru numarası anında vatandaşımızın cep telefonuna mesaj olarak gitmektedir. Alan ekibinin bir ilk olan bu projesi vatandaşlarımız tarafından takdirle karşılanmakta ve belediyemize karşı vatandaşlarımızda güven duygusu oluşturmaktadır. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

24 İSTİHDAM ÇALIŞMALARI; Kurulduğu 2009 yılından bu yana her zaman ilklere imza atan Ak Masa’nın insan kaynakları havuzunda 29.000’e yakın vatandaşımızın cv’si bulunmaktadır. Müdürlüğümüz doğru işe doğru insan felsefesinden yola çıkarak firmalar ve iş arayanları en doğru şekliyle buluşturmayı hedeflemektedir. Müdürlüğümüz hem iş arayan vatandaşlarımıza hem personel arayan firmalara hizmet vererek işsizlere iş, firmalara da insan kaynakları hizmeti vermektedir. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

25 BELİRLİ GÜN VE HAFTALARDA YAPILAN ZİYARETLER Belirli gün ve haftalar düzenli olarak takip edilerek önemli günler sayın başkanımız adına müdürlüğümüz tarafından kutlanmıştır. 2015 yılında dünya tıp bayramında ilçemizdeki bütün sağlık ocakları ve öğretmenler gününde de ilçemizdeki emekli öğretmenlerden bazıları ve Keçiören Eğitimciler Derneği başkanımız adına ziyaret edilerek tıp bayramı ve öğretmenler günü başkanımız adına kutlanarak, başkanımızın hediyeleri takdim edilmiştir. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

26 DİĞER HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ ŞEHİTLİK ZİYARETİ: Türkiye Gaziler Vakfı ve müdürlüğümüz işbirliğinde Keçiören’de ikamet eden şehit yakınları ve gaziler ramazan bayramı arefe gününde Cebeci Askeri Şehitliğinde şehitlerimizin kabrini ziyaret etti. “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

27 DERSİMİZ KEÇİÖREN PROJESİ ; Gazi üniversitesi iletişim fakültesi öğrencileri kamu kuruluşlarında basın ve halkla ilişkiler uygulamaları dersi kapsamında dersin öğretmeni Emrah Alparslan Konukman eşliğinde Keçiören Belediyesini ziyaret etti. Ziyarete Gazi Üniversitesi iletişim fakültesi radyo televizyon sinema, gazetecilik ve halkla ilişkiler bölümlerinden 26 öğrenci katıldı. Ziyaret kapsamında Keçiören belediyesi basın yayın ve halkla ilişkiler müdürlüklerini ziyaret eden iletişim fakültesi öğrencileri basın yayın ve halkla ilişkiler müdürlüklerinin faaliyetlerini yerinde görme ve merak ettikleri konularda bilgi sahibi olma fırsatına sahip oldu “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

28 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü ŞEHİT AİLELERİNİ ZİYARET: Müdürlüğümüz ve özel kalem müdürlüğünün ortaklaşa gerçekleştirdiği proje kapsamında ilçemizde ikamet eden şehit aileleri evlerinde ziyaret edilerek başkanımızın selamı ve hediyeleri şehit ailelerine iletildi. Çok duygusal anların yaşandığı proje kapsamında ziyaret edilen şehit yakınları kendilerini yalnız bırakmadığı için belediye başkanımıza hayır dualarını ilettiler ve ziyaretlerden duydukları memnuniyeti dile getirdiler BAŞKANIMIZIN HEDİYE VE DAVETİYELERİNİN DAĞITIMI: Özel günlerde ve programlarda başkanımızın davetiye ve hediyeleri müdürlüğümüz tarafından dağıtılmaktadır. Bu bağlamda milletvekillerine, siyasetçilere, kamu kurum ve kuruluşlarında görevli bürokratlara, ilçemizdeki kamu hastanelerinin başhekimlerine, sivil toplum kuruluşlarının başkanlarına, mahalle muhtarlarına, okul müdürlerine, berberlere ve taksi duraklarına başkanımızın selamıyla birlikte hediye ve davetiyeleri iletilmiştir.

29 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ 2016 STRATEJİK PLAN Keçiören ‘de yaşayan vatandaşlarımızdan gelen başvurulara en kısa sürede geri dönüş yapmak. Birimimize başvuru yapan vatandaşlarımızı evlerinde ziyaret ederek anında çözebileceğimiz konuları çözmek,belirli süre gerektiren başvuruları hızlandırmak. Etkili halkla ilişkiler çalışması yapmak; Belirli gün ve haftaları düzenli takip ederek önemli günleri sayın başkan adına kutlamak İlçemizde vefat eden vatandaşlarımızın ve yeni doğan bebeklerimizin ailelerine ulaşarak sayın başkanımızın selamlarını ileterek taziye ve hayırlı olsun dilerlerini sunmak Personelimizin özel günlerinde aidiyet duygusu artırmak amacıyla sayın başkan adına personelimizin doğum gününü kutlamak

30 “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü İlçemizde yaşayan vatandaşlarımıza ilçemizi tanıtmak, sosyal tesislerimizi yerinde göstermek ve bilgilendirmek amacıyla Keçiören tanıtım gezisi yapmak İlçemizde faaliyet gösteren mahalle bakkallarını ziyaret ederek başkanımızın selamını ileterek belediye çalışmaları hakkında bakkal esnafımızı bilgilendirmek. Belediyemize iş talebi ile gelen vatandaşlarımıza yardımcı olabilmek amacıyla ilçemizde bulunan iş yeri sahipleriyle birebir görüşerek ve vatandaşlarımızı İş-Kurdaki uygun işlere yönlendirerek istihdamın daha çok sağlanmasını hedefliyoruz. Müdürlüklerimizdeki irtibat personellerimiz ile her hafta düzenli toplantı yapmak ve farkındalığı artırmak.

31 AK MASAYA GELEN İLGİNÇ İSTEKLER Anne kızlık soyadımı öğrenmek istiyorum. Evlilik tarihimi unuttum,bana evlilik tarihimi mail olarak gönderebilir misiniz hanımdan fırça yemeyeyim. Bağlum’daki köpeklerden değilde onlara zarar veren iki ayaklı hayvanlardan şikayetçiyim. Binamızdaki her dairede kadınlar sürekli yaprak sarma yapıyor, bıktım, şikayetçiyim. Kertenkele isimli diziyi yayından kaldırın “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü

32 “Hizmet gereklidir, ama tek başına yeterli değildir. Önemli olan, hizmet verdiğiniz vatandaşın gönlüne girmektir.” Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı R. Tayyip ERDOĞAN “Daha Mutlu Bir Keçiören İçin Çalışıyoruz” Halkla İlişkiler Müdürlüğü


"Halkla İlişkiler Müdürlüğü Keçiören Belediyesi Halkla İlişkiler çalışmaları Basın Yayın Müdürlüğümüze bağlı olarak 2009 yılında kurulan Ak Masa Halkla." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları