Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

#TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015. İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "#TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015. İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl."— Sunum transkripti:

1 #TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015

2 İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl Hayata Geçirileceği 02 – Kampanya Kurgusu 03 – İletişim Detayları 04 – Sonuçlar

3 KAMPANYA YAPISI #TweetCar Autoshow 2015

4 Kampanya Yapısı Peugeot Deneyimini Autoshow Alanının Dışına Taşımak Peugeot Hakkında Olumlu Algı Oluşturmak İletişim Hedefi İnsanların Peugeot Otomobili Twitter Üzerinden (Erişimi Genişlet & Olumlu Algı Oluştur) Kontrol Etmesini (Deneyim Yarat) Sağla Everytime they control the car, they would act as an ambassador for Peugeot with their social sharings Yaratıcı Fikir Birincil: Autoshow Ziyaretçileri İkincil: Autoshow Takipçileri (sosyal medya üzerinden) *Twitter hesabı olanlar Hedef Kitle Sosyal Medyayı hem bir Arayüz hem de Kazanılmış Medya (Earned Media) olarak kullan. Paralı ve Organik destek ile WoM yarat. Take advantage of occasional user involvement increase thanks to Istanbul Autoshow 2015 to increase Peugeot’s share of voice on social media Fikrin Nasıl Hayata Geçirileceği

5 KAMPANYA KURGUSU #TweetCar Autoshow 2015

6 Dünyanın İlk Tweet İle Çalışan Otomobili

7 Nasıl Çalışıyor? – Yönergeler Stand Üzerinde Bulunan 80 inç Boyutundaki Ekranda Gösterildi

8 Nasıl Çalışıyor? – 3 Adımlı Mobil Kontrol Mekanizması Cep telefonundan 308tweetcar.com adresine gir Sayfayı kaydır ve 6 farklı fonksiyondan birini seç Cep telefonundaki Twitter uygulaması otomatik olarak açılsın Gelen tweet metnini düzenle ya da sadece «Tweetle» butonuna bas ve sahnedeki otomobili izle

9 Seçilen Fonksiyonlarla İlintili Markalı Tweet Metinleriyle Olumlu Algı Yaratıldı #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #selektoryap Autoshow'un en dikkat çekici otomobili TweetCar. #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #flasorleriyak Autoshow'un en özel otomobili Peugeot'dan! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #oncamlariac Bu sene Autoshow'da TweetCar rüzgarı esiyor. #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #sisfarlariniyak Peugeot, Autoshow'da TweetCar ile yine farklı! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #ledleriyak Peugeot, TweetCar ile Autoshow'da da iddialı! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #sescikar TweetCar Autoshow'da ses getiriyor.

10 Nasıl Çalışıyor? – Gelen Tweet’ler Stand Üzerinde Bulunan 80 İnç Boyutundaki Ekranda Gösterildi

11 İLETİŞİM DETAYLARI #TweetCar Autoshow 2015

12 Sahip Olunan & Kazanılmış Medya Odaklı Düşük Bütçeli İletişim Planı -peugeot.com.tr üzerinden duyuru -kampanya mikrositesi: 308tweetcar.com -kurallaratakilsaydik.com üzerinden 5 VIP davetiye ödüllü teaser yarışması -kurallaratakilsaydik.com üzerinden 50 davetiye ödüllü ara yarışma -1 hafta önce teaser içerikler -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -içerik, fotoğraf albümü, video vb. + reklam desteği -1 hafta önce teaser tweet’ler -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -Tweet, fotoğraf albümü, video vb. -Katılımcıların tweet’leri ile organik erişim + reklam desteği -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -fotoğraf ve video Stand üzerinde; -Etkileşimi artırmak için Hostes ile animasyon -Son haftasonundaki etkileşimi artırmak için atılan her 20. tweet için küçük hediye

13 facebook Kampanya İçerik Planı Örnekleri Teaser

14 twitter Kampanya İçerik Planı Örnekleri Teaser

15 facebook Kampanya İçerik Planı Örnekleri Kampanya

16 twitter Kampanya İçerik Planı Örnekleri Kampanya

17 SONUÇLAR #TweetCar Autoshow 2015

18 TweetCar 10 Günde Yaklaşık 3.500 Kez Çalıştı 632x917x368x333x702x470x En Popüler fonksiyon 917 talep ile Motor Sesi oldu Ayrıca; TweetCar ile her etkileşime geçtiklerinde olumlu algı mesajlarını takipçilerine yaydılar (hazır markalı tweet metinlerimiz sayesinde) 1175 3422 kişi TweetCar’ı ortalama 3 fonksiyon kullanarak toplam kez deneyimledi

19 Kazanılmış Medya’nın Gücüyle Twitter’da %70 Pay* Elde Edildi *#istanbulautoshow2015 resmi hashtag’ini kullanan tweet’ler arasında

20 Sosyal Medyada 10 Günde Tam 6.2 Milyon Kişiye Erişildi Twitter üzerinde;  3.642.633 kişiye erişim  #308tweetcar hashtag’i ile toplam 3.422 tweet  %18.72 etkileşim oranı (önceki aya kıyasla +15.72 puan artış) 2008 DKR fotoğraf albümü ile %23.5 etkileşim oranı Quartz fotoğraf albümü ile %61.5 etkileşim oranı  2.764 yeni takipçi (önceki aya kıyasla %6.41% büyüme) Facebook üzerinde;  2.633.477 kişiye erişim  %6.42 etkileşim oranı

21 Ziyaretçiler Stand Üzerinde TweetCar ile Tanıştı ve Keşfetti

22 TweetCar Basılı Medyada Haber Oldu

23 TweetCar Dijital Medyada Haber Oldu

24 #TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015


"#TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015. İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları