Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren."— Sunum transkripti:

1 BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren aile babalarıydı. Kampanyanın dijital iletişim stratejisini ise tüm aile fertlerini harekete geçirmek üzere kurguladık. Ailenin geri kalan bireylerini hedef alan iletişim çalışması yapıp, onların üzerinden aile babaları ile duygusal bağ kurmak iletişim stratejimizin ikincil amacıydı. Yaklaşan Babalar Günü’nü kampanyamızın merkezine koyduk ve tüm aileyi harekete geçirecek bir mikro site tasarladık. Bu mikro site, tüm aile üyelerinin Babalar Günü hediyesi yaratmasına aracı oldu. Kampanyamız için seçtiğimiz konu, herkesin kolaylıkla katılım gösterebileceği “Babaların favori sözleri”ydi.

2 UYGULAMA KALİTESİNİN YÜKSEKLİĞİ, FARKLILIĞI VE YARATICILIĞI: BabamDerKi.com sitesi, kullanıcılarımızın “Babam Der Ki” kitabına babalarının favori sözlerini yazabildikleri mikro siteydi. Siteye giriş yapan kullanıcılar, kitabın yazarlarından biri olma hakkını elde ediyordu. Tek yapmaları gereken babalarının favori sözlerini yazmak oldu. BabamDerKi.com mikro sitemizin en önemli özelliklerinden biri tamamen organik yayılım düşünülerek kodlanmış olmasıydı. Yazılan tüm sözler, kullanıcıların Facebook duvarına özel SWF animasyon ile düşüyordu. Böylece ilk kez kullanıcıların wall’larında animasyonlu duvar post’ları yayınlamış oldu. (Her söz, kendine özel kişiselleştirilmiş animasyon ile kullanıcının duvarına düşüyordu.) Ayrıca ticker entegrasyonu sayesinde, kullanıcının sitede aldığı tüm aksiyonlar arkadaşları tarafından görülebiliyordu.

3 UYGULAMA KALİTESİNİN YÜKSEKLİĞİ, FARKLILIĞI VE YARATICILIĞI: Babalarının favori sözlerini yazarak, arkadaşlarına oylatan ve Babam Der Ki kitabının en favori sözleri arasına kendi babasının sözlerini yazdırmak için yarışan kullanıcılarımız 6 hafta boyunca ödüller kazandı. Babalar Günü geldiğinde ise en favori sözlerin seçildiği Babam Der Ki kitabı piyasaya çıktı. Hem kitabın dijital kopyasını mikro sitemizden indirmek, hem de yetkili Fiat satıcılarından kitabın basılı kopyasını almak mümkündü. Ayrıca kitaba sözlerini sokmayı başarmış tüm yazarlara, adlarına göre özel düzenlenmiş özel kapaklı bir kopyasını gönderdik.

4 TEMEL YARATICI FİKRİN HEDEF KİTLEYE UYGUNLUĞU VE MARKAYI HEDEF KİTLEYLE BULUŞTURMA BAŞARISI: Fikrimizin temelinde satın alma kararını veren babalara, aileleri üzerinden ulaşmak vardı. Hedef kitlemizi harekete geçirdik. Konvansiyonel Türkiye aile yapısı için anlamlı bir gün olan Babalar Günü’nü, kampanya için de önemli bir gün haline getirdik. Ailelerin babalarına para ile satın alınamayacak, tüm Fiat ailesinin beraber hazırladığı bir hediye almanın mutluluğunu yaşattık. Ayrıca kitabı hedef kitlemiz ile sürekli iletişim halinde kalabilmek için Fiat yetkili bayilerine ve satış noktalarına koyduk. Siteye gelen ziyaretçi sayısı: 208.000 Yazılan favori baba sözü: 12.265 Paylaşılan favori baba sözü: 37.505

5

6

7


"BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları