Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Süleyman Sağlam Öğrenci Kasabası Oryantasyon Oyunu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Süleyman Sağlam Öğrenci Kasabası Oryantasyon Oyunu."— Sunum transkripti:

1 Süleyman Sağlam Öğrenci Kasabası Oryantasyon Oyunu

2 2 Grup BaMFeST Vahap Polat Seyhan Sönmez Mustafa Büyükgebiz Aykut Durak Yasemin Can Sevilay Durdu Öğretim Yılı Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Beytepe-ANKARA Ders Sorumlusu: Yard. Doç. Dr. Hakan Tüzün

3 3  Hedef kitlemiz?  Hedef grubumuz Hacettepe üniversitesi Beytepe Kampüsünde öğrenimine başlayacak öğrenciler.  Bir takım özellikleri; Mantıksal işlemler gerçekleştirebilen soyut kavramlarla üst düzey akıl yürütme bilişsel gelişimine sahip bireyler. Sosyal gelişimleri açısından toplumla barışık ve insan ilişkileri konusunda bilinçli bireyler. Duygusal açıdan ise kendinin ve çevresinindekilerin duygu dünyalarını dengede tutabilen bireyler. Durumları değerlendirerek karar alma yetisine sahip bireyler.

4 4  Amacımız?  Kullanıcı grubuna Beytepe kampüsünde yeni tanıştığı Öğrenci Kasabasını tanımak adına ilgili deneyimleri çeşitli yönergelerle oyun tadında yaşatmak.  Senaryomuz?  Öğrenci kasabasına hoş gelen kullanıcımızı muhteşem bir festival beklemektedir.  Tek koşul görev kağıdındaki görevleri tamamlayarak şifrenin parçalarını elde etmektir.

5 5Ortamımız…

6 6  Öğrenci evleri ve çok katlı J Blok

7 7  Öğrenci Yurtları ve Yurt Kantini

8 8  Beytepe Alış Veriş Merkezi

9 9  Proje teklifimizle ◦ Kullanıcı grubumuzu tanımladık ◦ Focusumuzu belirledik ◦ Senaryomuzu yazdık  Arayüz tasarım belgelerimizi oluşturduk ◦ 2D ve 3D akışlarımızı çizdik  Tasarımlarımızı gerçeklendirmeye başladık  Tasarım kaynaklı hatalarla hesaplar birbirine uymadı  Alanımızda bazı yerleri yıkarak tasarımlarımızın üzerinden geçtik  Tekrar yapım çalışmalarımıza başladık ve bu sefer oldu  Kullanılabilirlik testi için belgelerimizi hazırladık  Testi uygulayarak sonuçları doğrultusunda eksikliklerimizi giderdik ve  Sürecin sonuna geldik

10 10  Bu sürecin en iyi giden tarafı; ◦ İşbirlikçi çalışmayı başarabilen bireylerden oluşan bir grupla çalışmak, ◦ Sınıf arkadaşlarımızın “Yapabilirsiniz” destekleri,  Senaryomuzu amacımızla örtüşük oluşturabildik.  Ortamın sağladığı nesnelerle nesne konusunda sıkıntı yaşamadık.  Planlı ve işbirlikçi çalıştık.  Toplantılar yaparak çalışmalarımızı gözden geçirebildik.

11 11  Öğrenci kasabasında var olan eğim inşaa çalışmalarımızda bizi oldukça zorladı  Karelerde ortamımız tasarlama konusunda iyi bir planlama yapamadık  Büyük alan içeren kasabamız için bize ayrılan alan yetmedi  İnternet bağlantı kesintileri kimi zaman bize zor anlar yaşantı

12 12  Ortamın kağıt üzerinde tasarımı konusunda daha ayrıntılı çalışırdık. ◦ 3D ortamının kuş bakışı planı ◦ Kasabanın genel planı yanında BAM’ın içerisini oluşturan plan  PHP öğrenerek 3D ile 2D etkileşimlerini fazlalaştırabilirdik.

13 Bizi dinlediğiniz için Teşekkürler!


"Süleyman Sağlam Öğrenci Kasabası Oryantasyon Oyunu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları