Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02."— Sunum transkripti:

1 ‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

2 TR 07- FI- 022 Soru: Bu faaliyet esnasında neler hissettiniz? Bu 10 dakika boyunca yaşadıklarınızı partnerinize anlatın Eksik olan neydi?

3 TR 07- FI- 023 Bir eğitim ve oturum tasarlarken atılacak ilk adımlar nelerdir? 1. Hedefler 2. Değerlendirme materyalleri 3. Ana konuların listesi

4 TR 07- FI- 024 Hedefler neden önemlidir? Endişeyi azaltır Konsantrasyonu yükseltir Başarı olasılığı daha yüksektir

5 TR 07- FI- 025 Değerlendirme neden çok önemlidir? Öğrenmeye kendini adamak büyük oranda, başarıya ulaşılabileceğine dair inanca bağlıdır Yatırılan kaynaklara değip değmediğini ölçüp tartın Bilgi ve becerilerin gelişimini izleyin

6 TR 07- FI- 026 Değerlendirmeyi nasıl yapacaksınız? Değerlendirme oyunları Öğrenmeyi test edin 4 adımlı süreç

7 TR 07- FI- 027 Alıştırma: Okuyun. Öğretin. Size verilen karttaki değerlendirme faaliyetinin tanımını okuyun Grubun geri kalanı için faaliyete ilişkin bir açıklama ve örnek hazırlayın

8 TR 07- FI- 028 Eğitimin açılışını nasıl yaparsınız? Fiziki düzenlemeler Giriş (Kendini tanıtma) Amaç ve beklentiler

9 TR 07- FI- 029 Soru politikanız ne olmalı? Siz ilerledikçe Sonda “Araba parkı”

10 TR 07- FI- 0210 Oturumlara nasıl başlarsınız? İçeriğin taslağı İlgi yaratın Karşınızdakilerin isteklerini öğrenin

11 TR 07- FI- 0211 Ortamı neleri ısıtır ve hareketlendirir? İnsanları birbirine takdim edin ve bir ‘grup’ ruhu yaratın İlgili ateşleyin ve bir süre hareketsiz oturduktan sonra katılımcıların dikkatini çekin Bir kahve arasının ardından katılımcıları canlandırın

12 TR 07- FI- 0212 Alıştırma: Enerji artırıcılar Oturumları başlatmak veya katılımcıların konsantrasyonunu artırmak için bazı faaliyetler geliştirin  Faaliyet ile kursun liderliğini yaptığınız teknik bileşeni arasında ilişki kurmaya çalışın  Unutmayın, amacımız insanları oturduğu yerden kaldırmak

13 TR 07- FI- 0213 Katılımcıların neleri bildiklerini nasıl anlarsınız? Kurs öncesi araştırma Kurs öncesi okuma ödevi verme Kursa ilişkin tartışma faaliyeti

14 TR 07- FI- 0214 Kurs öncesi çalışma ödevi vermenin avantajları nelerdir? Katılımcılar istedikleri zaman istedikleri hıza çalışabilir Ortak temel bilgiler Eğitim bilginin uygulanmasına odaklanabilir

15 TR 07- FI- 0215 Değerlendirme Şunları hazırlayın:  a) eğitimin açılışı  b) oturumların girişleri Ödev verin:  Tekrar yapma


"‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları