Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ÖĞRENCİ ARAŞTIRMA VE DEĞİŞİM PROGRAMI DOÇ. DR. İPEK K. ÇELİKYURT KOORDİNATÖR KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ & HARVARD ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI OKULU.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ÖĞRENCİ ARAŞTIRMA VE DEĞİŞİM PROGRAMI DOÇ. DR. İPEK K. ÇELİKYURT KOORDİNATÖR KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ & HARVARD ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI OKULU."— Sunum transkripti:

1 ÖĞRENCİ ARAŞTIRMA VE DEĞİŞİM PROGRAMI DOÇ. DR. İPEK K. ÇELİKYURT KOORDİNATÖR KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ & HARVARD ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI OKULU ÖĞRENCİ ARAŞTIRMA VE DEĞİŞİM PROGRAMI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

2 Koordinatörlük görev tanımı  Öğrencilerimizi ve projelerini yakından tanıma fırsatı  İyi bir takım çalışması örneği  Uluslararası network  Öğrencilerimizin proje kavramına eğitimin erken yıllarında katılımı

3 Dönem 2,3 ve 4’lerden 33 Tıp Fakültesi öğrencimiz projelerde yer almaktadır Nerden başlasak?

4 Yoğun bir iletişim trafiği Dr. Mehmet Furkan Burak’a program konusunda gösterdiği hassasiyet ve fakültemize katkılarından dolayı çok teşekkür ediyoruz

5 Araştırma ve değişim programı öğrencilerimize neler kazandırır? Tıp Fakültesi öğrencisi iken Harvard gibi 378 yıllık bir üniversiteyi tanımak Öğrencilerin özgüven duygusunun gelişmesi, Değişik kültürlerden öğrencilerle tanışılmasına olanak sağlaması HARVARD ÜNV. 8 EYLÜL 1636 da kuruldu

6 Bir projenin başlatılması-sürdürülmesi süresince karşılaşılan olumlu ve olumsuz yönlerin görülmesi

7 ANABİLİM DALI PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ Projelerde birebir yer alan ÖĞRENCİLER Dönemi Enfeksiyon ve Klinik Mikrobiyoloji Yrd.Doç.Dr. Emel Azak KARALİ 1-Nur Hilal Köse III 2- Meltem Uzunkol 3-Ömer Erdem Şevik II Tıbbi Biyoloji Doç.Dr. Murat KASAP 1-Yavuz Zahid III 2-İrem N.Torunoğulları III 3- Musa Çallı IV Tıbbi Biyoloji Prof.Dr. Ali SAZCI 1-Ezgi Sönmez III Tıbbi Biyoloji Yrd.Doç.Dr. Emel ERGÜL (gelecek yıl) 1- Aziz Demir IV 2- Mustafa Akduman IV 3- Gencay Kaya IV

8 ANABİLİM DALI PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ PROJEDE GÖREVLENDİRİLEN ÖĞRENCİLER DönemiFarmakoloji Doç.Dr. Oğuz MUTLU 1- Ozan Can Tatar II 2- İlayda Ekin Çetinkaya II 3- Elif Çil 4- Hakan Çelik IV Fizyoloji Doç.Dr.Deniz ŞAHİN 1- Sümeyye Beyaz III 2- Cem Onur Erdolu II 3- Buse Demir 4-Günce Bayrak II Genel Cerrahi Yrd.Doç.Dr.Sertaç Ata GÜLER 1- Nihal Şimşek IV 2- Süha Ahmet Aktaş III 3- Sertaç Kırnaz III 4- İshak Yıldız III Fizik ted. Reh. Doç.Dr. Barın SELÇUK 1- Nuray Çorapkulu V 2-Can Korkmaz II 3- Ceyda Koç IV Kök hücre Prof.Dr.Erdal KARAÖZ 1- Şeyma Erdem III 2- Mehmet Aksu IV 3- Gökhan Birşen IV 4- Zehra Öztürk Klinik arş birimi (KABİ) Yrd.Doç.Dr. Halime KENAR 1- Ayşegül Çiğdem Yalçın IV 2- Leyla Yılmaz II 3-Şule Ordukaya 4-Hasan Keskin II

9 Programın Süreci nasıl işledi?-1  İlk aşamada Tıp Fakültesi öğretim üyelerimizden gönüllü olarak bu projeye katılmak isteyenlerle çalışıldı.  Bir danışman önderliğinde iş bölümleri yapılması hedeflendi.  Projelerde yer almak isteyen öğrenciler çalışmak istedikleri öğretim üyelerini kendileri seçtiler.

10 Programın Süreci nasıl işledi? -2  Çalışma grubu, birlikte karar vererek projelerini oluşturdu  Maksimum proje süresi 24 ayı geçmeyecek şekilde,  proje konusu ve süresi her yıl Kasım ayı içinde Dekanlığa bildirilecek şekilde planlandı.

11 Bu aşamadan sonra süreç nasıl işleyecek? Her yıl Mayıs ayinin 3.hft’da gruplar projelerini İngilizce olarak Tıp Fakültesi Dekanlığı tarafından oluşturulan akademik jüriye sunacaklar. Oylama yapılarak en iyi 2 proje seçilecektir En iyi 2 projenin grup liderleri Haziran ayında Harvard Üniversitesine resmi davetli olarak gönderilecektir. Kazanan projesini Harvard’da sunacak, ilgili bölümlerde çalışmalara katılacaktır. Kazanan gruplar bir sonraki yıla kadar fakülte de duyurulacak.

12 Sorumlu öğretim üyesi ve ekibin diğer üyeleri araştırma yayın ödülleri kapsamında ödüllendirilecek (ödül miktarları Araştırma ve Yayın Destek Kurulu tarafından belirlenecektir).

13 Proje seçimindeki kriterlerimiz neler? Puanlama sistemi kullanılacaktır Danışman öğretim üyesinin referans mektubu: 20 puan Proje sunumunda, bilimsel kalite: 50 puan ve sunum kalitesi: 30 puan

14 PROJELERİMİZ

15  Atipik ve yeni nesil antipsikotik ilaçların depresyon, anksiyete, ağrı üzerine etkileri; bu etkilerde rol oynayan moleküler faktörler ve FTIR düzeyinde bu etkilerin araştırılması Doç.Dr.Oğuz Mutlu, Farmakoloji

16  Omurilik yaralanmalı hastalarda ve primer refakatçi hastalarda yaşam kalitesi Doç.Dr.Barın Selçuk,FTR

17  Hastane atık suyunda dirençli mikroorganizmaların araştırılması Yrd.Doç.Dr.Emel Azak Karalı Enfeksiyon Hast.ve Klinik Mikrobiyoloji A.D  Hastane atık suyunda dirençli mikroorganizmaların araştırılması

18  Omentin-1 eksprese eden 3T3-L1 hücrelerinin proteomik analizi Doç.Dr.Murat Kasap Tıbbi Biyoloji

19  Saitohin Geninin rs Varyantıyla Parkinson ve Alzheimer Hastalıkları Arasındaki İlişki Prof.Dr.Ali Sazcı Tıbbi Biyoloji

20  Tip 1 diyabetli hastalardan elde edilecek CD8+T hücrelerinin in vitro koşullarda insan beta hücreleri üzerine etkileri Prof.Dr.Erdal Karaöz Kök Hücre

21  Gebelik ve Emzirme Döneminde Düşük Doz Merkür Klorür (HgCl2) Maruziyetinin WAG / Rij Sıçanlarda Epileptojenez ve Absans Epilepsi Özellikleri Doç.Dr.Deniz Şahin Fizyoloji

22  Kocaeli İli Dahilinde Obezitenin Ciddiyetinin Farkındalığı Ve Halkın Bariatrik Cerrahi Hakkında Bilgilendirilmesi Üzerine Sosyal Sorumluluk Projesi Yrd.Doç.Dr.Sertaç Ata Güler Genel cerrahi

23 Söz şimdi projelerin esas sahibi olan TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİMİZDE!!


"ÖĞRENCİ ARAŞTIRMA VE DEĞİŞİM PROGRAMI DOÇ. DR. İPEK K. ÇELİKYURT KOORDİNATÖR KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ & HARVARD ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI OKULU." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları