Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli."— Sunum transkripti:

1 HAFTA III KISIM 4

2 Raketler

3 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli

4 Otobüs Durakları

5 Megaboardlar (Megalight)

6 3 ayrı görseli kısa zaman aralıklarıyla sunar 3m, 4m, 5m ebatlarında olabilir

7 Silindir Reklam 317X118 cm

8 Duvar ve Çatı Reklamları

9 Cam Cephe

10 Parapet

11 Otobüs Giydirme

12 Full kaplama Şerit reklam Arka tarafın giyidirilmesi

13 Doğrudan Postalama Hedef kitleye mesaj taşıyan föy, katalog, mektup, posta kartı, fiyat listesi, broşür gibi reklam malzemelerinin hedef kitleye posta aracılığıyla ulaştırılmasıdır. Doğrudan postalamada reklam kampanyası ile uyumluluk göstermelidir.

14 Bir Reklam Ortamı Olarak Doğrudan Postalamanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları Tüketiciye birebir seslenilir Broşür ve el ilanları kullanıldığında ekonomiktir Hedef kitle doğru tespit edilirse mesaja cevap verme oranı yüksektir Hedef kitlenin tepkisi çabuk ölçülebilir Dezavantajları Hedef kitlenin adreslerini belirlemek zahmetli ve zaman alıcıdır Yapım maliyetinin ucuzluğuna rağmen ulaşılan kişi açısından pahalıdır Dikkat çekmede sınırlı olabilir

15 Dünyanın İlk Sinema Reklamı Hangi Yılda Yayınlanmıştır?

16 1897

17 Sinema Dünyanın ilk sinema reklam filmi Admiral Sigaralarının reklamıdır.

18 Bir Reklam Ortamı Olarak Sinemanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları İzleyici reklamdan kaçamaz Güçlü ses sistemleri sayesinde reklamın etkisi güçlüdür Hedef kitlesini seçebilir Dezavantajları Ulaştığı kişi sayısı sınırlıdır Genelde televizyon reklamlarının aynısı yer alır

19 Sponsorluk Nedir?

20 Sorumluluk Sahibi Reklam: Sponsorluk Diyebilir miyiz?

21 Sponsorluk bir şirketin adını, ürününü ya da hizmetini tanıtmak amacı ile bir sanat ya da spor kuruluşuna paralı ya da parasız olanaklar sağlamasıdır.

22 Sponsorluk Bir reklam aracı olarak sponsorluk şu amaçları taşır: Satış hacmini artırmak, marka imajını ve şirket saygınlığını geliştirmek, marka bilincini arttırmak Ürünleri desteklemek Farklı reklam ortamlarını kullanmak

23 Sponsorluk Örnekleri Düşünelim

24 Ma ğ azada Alı ş veri ş Ederken Satın Alma Kararınıza Ne Etki Eder?

25 Satış yeri reklam uygulamaları, tanıtım amacıyla bir mağazada satışları sağlamak, ürün ve hizmetlerin reklamlarını yapmak için kullanılan gösteri, işaret, yapı ve uygulamalardır. P.O.P

26 P.O.P. Uygulamaları Özel vitrin düzenlemeleri Kasa yanındaki standlar Posterler Mağaza anonsları Özel raflar Satış makineleri Yer grafikleri

27 Yaratıcı P.O.P Uygulamaları

28 Reklam Ortamı Olarak İnternet

29 İnternet’in Gelişimi Hakkında Ne Biliyorsunuz?

30 Amerika Birleşik Devletleri Savunma Bakanlığı (1957) ARPA (Advanced Research Project Aceny) Türkiye 1995

31 İlk İnternet Reklamı Hangi Tarihte Yayınlanmıştı?

32 1994 – ilk Banner

33

34 İlk Ticari Arayüzlü İnternet Programı Netscape Nevigator


"HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları