Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MEYVELER Çilekte bol miktarda demir ve fosfor bulunmaktadır. Çilek vücuda kuvvet verir. Kolesterolü düşürür ve damar tıkanıklığını önler. Üzümün en güzel.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MEYVELER Çilekte bol miktarda demir ve fosfor bulunmaktadır. Çilek vücuda kuvvet verir. Kolesterolü düşürür ve damar tıkanıklığını önler. Üzümün en güzel."— Sunum transkripti:

1 MEYVELER Çilekte bol miktarda demir ve fosfor bulunmaktadır. Çilek vücuda kuvvet verir. Kolesterolü düşürür ve damar tıkanıklığını önler. Üzümün en güzel kısmı çekirdeğidir. Üzümde A, B, C vitaminleri vardır. Üzüm bir beyin gıdasıdır; beyin ve sinir metabolizmasını destekler. Ananasın içerdiği zengin B vitamini cildi etkili bir şekilde nemlendirir ve saçı da parlatır. Bunun yanı sıra ananas stresin giderilmesi ve bağışıklık sisteminin güçlendirilmesine de yardımcı olur. Üzüm Ananas Çilek

2 SEBZELER Domates, kan basıncınızı düşürmeye yarar. Domatesde A ve C vitaminleri bulunur. Aynı zamanda antiviral özellikleri bulunur. Acı ve tatlı çeşitleri olan, farklı renklerde sebze ve baharat olarak kullanılan bitkilerin genel adıdır. Biber, özellikle C vitamini açısından oldukça zengindir. Kalsiyum minerali ile A ve C vitaminleri açısından zengin bir sebzedir. Ayrıca Marulda B, D, E vitaminleri ve demir, sodyum, bakır, iyot, fosfor ve çinko mineralleri de bulunur. Domates Biber Marul

3 Zararlı Yiyecekler İnsanlar günümüzde daha çok bu tür yemekleri tercih etsede bu tür yemekleri haftada 1 kez yemeliyiz.Bu tür yemeklerin çok riskli hastalıklara yol açtığını bildiren doktorlar,özellikle dısarıdan satın alınan kızartma şeyleri yemeyiniz diyor!

4 SAĞLIKLI YİYECEKLER Salata ve balık haftada en az 1 kere yenmelidir.Özellikle balık,beyine iyi gelir.Salatada bulunan sebzeler zeytin yağıyla birleşince vitamin deposu olur.Onun için sağlıklı yasamak istiyorsak bunları tüketmemiz gerekir…

5 KURU YEMiŞLER Kuru yemişler cok faydalıdır.Özellikle cevizin içerdiği B6 vitamini, bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi ve damar sertliğini önleme açısından yardımcıdır. Kansere karşı bağışıklık kazanmada rol oynar.Doktorlarin tavsiyesi her gun 1 kase kuru yemiş yenmelidir.

6 Dişler Dişlerimizin sağlıklı olmasını istiyorsak, çikolatadan uzak durmalıyız. Cipslerin içindeki yağ oranı çok yüksektir.Sadece dişler için değil sağlık içinde çok cips tüketmemeliyiz. Jelibonlar,diş için en zararlı maddelerden biridir.İçinde çok şeker olduğu için dislere zararlıdır. Dişler için en sağlıklı olan meyve elma dır.İçinde bulunan vitaminler dişi beyaz bir görünüm kazandırır.

7 Hamur İşleri Sağlikli yaşamak için çok fazla hamur işi yememeliyiz.Aynı zamanda hamur işleri kilo problemlerine yol açabilir.


"MEYVELER Çilekte bol miktarda demir ve fosfor bulunmaktadır. Çilek vücuda kuvvet verir. Kolesterolü düşürür ve damar tıkanıklığını önler. Üzümün en güzel." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları