Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

“Benim Bestem” Sınıf 6-8. Her öğrenci kendi bestesini yapıp, içinde bulunduğu duygu ve düşüncesini ifade edecektir. Bir beste oluşturmak için aşamaları.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "“Benim Bestem” Sınıf 6-8. Her öğrenci kendi bestesini yapıp, içinde bulunduğu duygu ve düşüncesini ifade edecektir. Bir beste oluşturmak için aşamaları."— Sunum transkripti:

1 “Benim Bestem” Sınıf 6-8

2 Her öğrenci kendi bestesini yapıp, içinde bulunduğu duygu ve düşüncesini ifade edecektir. Bir beste oluşturmak için aşamaları belirleyecektir. Bu çalışmanın sonunda da bestesini seslendirecektir.

3 Neden Müzik Dinliyoruz ?

4 Herkesin dinleyebileceği bir besteyi nasıl yapabilirim? Bestelerim hakkında nasıl iyi geribildirim alabilirim ve ben sınıf arkadaşlarıma nasıl onların bestelerine yönelik iyi geribildirim verebilirim? İyi besteciler bestelerini nasıl yaparlar? Besteciler ezgilerinin iyi olduğundan nasıl emin olurlar? Beste yapmak için neleri bilmem gerekir? İçerik Soruları

5  Öğrenciler duygularını ifade etme becerilerini kendileri için önemli olan bir konuda (müzik) kullanırlar.  Bestelerinin gerçek bir dinleyici kitlesi vardır—sınıf arkadaşları,öğretmenler,aileler.  Beste yapma aşamaları için akranlarıyla iş birliği yaparlar.  Proje üzerinde çalışırken duygu, düşünce ve hislerini yönlendirmeyi öğrenirler.  Proje boyunca çalışmaları hakkında geribildirim verir ve alırlar.

6 Öğrencilerim:  Gerçek bir dinleyici kitlesi için besteleyecek ve öğrenmelerini zenginleştirmek amacıyla teknolojiyi kullanacaklar  Tüm yıl boyunca kullanabilecekleri öz değerlendirme ve öz yönelim becerilerini kazanacaklar

7 Temel Sorular ve Ünite Sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Öğrencilerin beste yapmayı ve iyi bestecilerin nasıl çalıştıklarını öğrenmesi Akranlarıylaiş birliği yaparak bestesini daha iyi hale nasıl getireceğini öğrenmesi Üst düzey düşünme becerileri ve 21. yüzyıl becerilerine yönelik bilgi toplama: İyi bestecilerin nasıl bestelediklerine ilişkin bir yazıyla, öğrenciler kendi beste yöntemlerine ilişkin farkındalıklarını sergileyecekler Öğrenciler farklı bakış açılarını ve ihtiyaçları öğrenerek, insanların ne tür müzik dinlemek isteyeceklerini tahmin edecekler

8 Ölçme sonucunda ne öğreneceğim Öğrencilerimin iyi beste hakkında düşüncelerini ve dolayısıyla benim onlara ne öğretmem gerektiğini Öğrencilerimin besteleme sürecinde neler yaptıklarını takip edeceğim Öğrencilerim ölçme sonucunda ne elde edecek İyi bestenin ne olduğunu Daha iyi bir besteyi nasıl yapacaklarını

9 Öğrencileri bu ünite sırasında en az üç aşamada değerlendireceğim. ÖN DEĞERLENDİRME: Üniteye başlamadan önce değerlendirme araçları (K-W-L şeması) yardımı ile öğrencinin ders hakkında hazır bulunuşluğu, ne öğrenmek istediği gibi ihtiyaçları belirlemek.

10  Öğrencilerimi güdüleyecek farklı teknolojiler hakkında bilgi sahibi olma  Öğrencilerimin daha fazla üst düzey düşünme becerisi kullanmalarını sağlayacak yollar bulma  Öğrencilerimin 21.yüzyıl becerilerini daha iyi kullanmalarını sağlamak için yollar bulma  Öğrencilerimin projeleri gerçekleştirebilmelerine yardım edebilmem için diğer öğretmenlerden çeşitli stratejiler öğrenme

11  Ünite sonunda ise üniteye başlamadan önce yaptığımız değerlendirme yardımı ile hedeflere ne kadar ulaşabildiğim.

12


"“Benim Bestem” Sınıf 6-8. Her öğrenci kendi bestesini yapıp, içinde bulunduğu duygu ve düşüncesini ifade edecektir. Bir beste oluşturmak için aşamaları." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları