Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011."— Sunum transkripti:

1 T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011

2 22 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI FUAR DESTEKLERİ I. Yurt içi AmaçMevzuat Uluslararası düzeyde katılımın arttırılmasıDestektenkimleryararlanabilir? 30 Kasım 2011 Yurt içi ihtisas fuarlarının dış tanıtımının sağlanması Uluslararası düzeyde katılımın arttırılması 95/7 Sayılı Uluslararası Nitelikteki Yurt İçi İhtisas Fuarlarının Desteklenmesine İlişkin Tebliğ ve bu Tebliğe ait Uygulama Usul ve Esasları Bakanlık tarafından belirlenecek kriterlere uygun yerli organizatörler İzmir

3 3 FUAR DESTEKLERİ II. Yurt dışı AmaçMevzuat FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Yurt dışında düzenlenen ticari nitelikli fuarlara katılım sağlamak yoluyla ihracatımızın arttırılması 2009/5 Sayılı Yurt Dışında Gerçekleştirilen Fuar Katılımlarının Desteklenmesine İlişkin Tebliğ ve bu Tebliğe ait Uygulama Usul ve Esasları 2010/5 Sayılı Yurt Dışında Fuar Düzenlenmesine ve Değerlendirilmesine İlişkin Tebliğ ve bu Tebliğe ait Uygulama Usul ve Esasları İzmir 30 Kasım 2011

4 4 2009/5 Sayılı Yurt Dışında Gerçekleştirilen Fuar Katılımı Desteği; Bakanlar Kurulu’nun tarih ve 94/6401 sayılı Kararı’nın 4’üncü Maddesi’nin verdiği yetkiye dayanılarak “İhracata Yönelik Devlet Yardımları” kapsamında yürütülen bir destektir. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011

5 /5 Sayılı Tebliğ ve Uygulama Usul ve Esasları Destekten Kimler Yararlanabilir? FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Üretici/imalatçı organizasyonları (Federasyon, Birlik, Tanıtım Grupları, Dernek, vb.) Tüzel kişiliği haiz kurum ve kuruluşlar (MKE, TCDD, Eti Holding, Çaykur, vb.) Türk Ticaret Kanunu hükümleri çerçevesinde kurulmuş şirketler Bakanlıktan izin alarak milli düzeyde fuar katılımı gerçekleştiren organizatörler 30 Kasım 2011 İzmir

6 6 FUAR KATILIM TÜRLERİ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Yurt Dışı Fuar Katılımı Milli Katılım Türk İhraç Ürünleri Fuarı Sektörel Türk İhraç Ürünleri Fuarı Yabancı Firma Katılımlı Sektörel Fuar Bireysel Katılımı İzmir 30 Kasım 2011

7 7 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Yurt Dışı Fuar Katılımı Türk ihraç ürünlerinin tanıtılması ve pazarlanması amacıyla yurt dışında düzenlenen; ticari nitelikli Türk İhraç Ürünleri Fuarı, Sektörel Türk İhraç Ürünleri Fuarı,Yabancı Firma Katılımlı Sektörel Fuar ve genel veya sektörel nitelikteki uluslararası fuarlara Milli Katılım organizasyonudur. İzmir 30 Kasım 2011 Türk ihraç ürünlerinin tanıtılması ve pazarlanması amacıyla yurt dışında düzenlenen; ticari nitelikli Türk İhraç Ürünleri Fuarı, Sektörel Türk İhraç Ürünleri Fuarı,Yabancı Firma Katılımlı Sektörel Fuar ve genel veya sektörel nitelikteki uluslararası fuarlara Milli Katılım organizasyonudur.

8 8 Yurt Dışı Fuar Katılım Türleri 8 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Türk İhraç Ürünleri Fuarı: Bakanlık tarafından görevlendirilen organizatörlerce sadece Türk ihraç ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen yurt dışı fuarlardır. Sektörel Türk İhraç Ürünleri Fuarı: Bakanlık tarafından görevlendirilen organizatörlerce Türk ihraç ürünlerinin tanıtımı amacıyla düzenlenen sektörel yurt dışı fuarlardır. Milli Katılım: Yurt dışında düzenlenen genel veya sektörel nitelikteki uluslararası fuarlara,Türk firmalarının Bakanlık tarafından görevlendirilen organizatör koordinatörlüğünde gerçekleştirdiği toplu katılımlardır. Yabancı Firma Katılımlı Sektörel Fuar: Bakanlık tarafından görevlendirilen organizatörlerce sektör bazında ihraç ürünlerimizin tanıtımı amacıyla yurt dışında gerçekleştirilen, yabancı katılımcıların da iştirakine açık uluslararası sektörel nitelikli fuarlardır. 30 Kasım 2011 İzmir

9 9 30 Kasım FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Yurt Dışı Fuarlarda Destek Kapsamı Katılımcı için Katılım Bedeli Yer kirası Stand konstrüksiyonu ve dekorasyon Nakliye, gümrükleme, sigorta Organizatör hizmet bedeli Temsilci Ulaşım Masrafları 2 temsilcinin ekonomi sınıfı gidiş-dönüş ulaşım masraflarının %50’si İzmir

10 10 İlave Nakliye Desteği Yurt dışı fuarlara iştirak eden; katılım payına ilavetten desteklenir. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir30 Kasım 2011 Komple tesis imalatı, makine, yat imalatı ve otomotiv ana sanayi sektöründe faaliyet gösteren katılımcıların fuar nakliye masraflarının destek kapsamında bulunmayan kısmının ABD Dolarını geçmemek üzere %50’si Doğal taş, seramik, mobilya, otomotiv yan sanayi, elektronik, beyaz eşya, endüstriyel mutfak eşyaları, mücevherat ve halı sektöründe faaliyet gösteren katılımcıların fuar nakliye masraflarının destek kapsamında bulunmayan kısmının ise ABD Dolarını geçmemek üzere %50’si

11 11 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir30 Kasım 2011 DefileReklam panoları, afiş, katalog, broşür/kitapçık Seminer, basın toplantısı ve duyuru Elektronik ortamda tanıtım/videowall, multivizyon gösterileri Yazılı ve görsel kitle iletişim araçlarında reklamlar 25 m2’yi geçmemek üzere info stand Sektörel fuarlarda, katılımcılara kiralanan toplam fuar alanının %15’ini geçmemek üzere Gösteri/Etkinlik/Trend alanı Organizatör Tanıtım Faaliyetleri Desteği

12 12 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Organizatör Tanıtım Faaliyetleri Destek Oranları ve Limitleri Genel Fuarlarda $ Sektörel Fuarlarda $ Destek Oranı % 75 Sektörel Fuarlarda, Bakanlığın vereceği ön uygunluğa istinaden, fuar konusu sektörün tanıtımına yönelik gerçekleştirilecek gösteri/etkinlik/ trend alanı harcamaları için yukarıda belirtilen destek miktarına ilaveten; katılımcılara kiralanan toplam fuar alanının %15’ini ve fuar kapsamında yapılacak harcamaların %75’ini geçmemek üzere ABD Doları 30 Kasım 2011İzmir

13 13 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Yurt Dışı Fuarlarda Destek Limiti İzmir30 Kasım 2011 Genel Fuarlarda Azami $ Sektörel Fuarlarda Azami $ Belirli Sektörlerde İlave Nakliye Komple tesis imalatı, makine, yat imalatı ve otomotiv ana sanayinde $ Doğal taş, seramik, mobilya, otomotiv yan sanayi, elektronik, beyaz eşya, endüstriyel mutfak eşyaları, mücevherat ve halı $

14 14 BireyselKatılım Halihazırda 2011 yılında 2768, 2012 yılında 2780 uluslararası sektörel fuar; bireysel destek kapsamına alınmıştır. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Bakanlık tarafından belirlenerek ilan edilen ve yurt dışında düzenlenen sektörel nitelikteki uluslararası fuarlara firmaların doğrudan katılımlarıdır. İzmir30 Kasım 2011

15 15 Bireysel Katılımlarda Destek Limiti ve Kapsamı Boş Stand Standart donanımlı stand Standart donanımlı stand Nakliye Temsilci Ulaşım Masrafları Temsilci Ulaşım Masrafları FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Azami $ 30 Kasım 2011 İzmir

16 16 YURT DIŞI-BİREYSEL FUARLARDA DESTEK ORANLARI * Katılımcının; gen mühendisliği /biyoteknoloji, uzay ve havacılık teknolojileri, ileri malzeme teknolojileri, nano teknoloji, teknik tekstil, yenilenebilir enerji, donanım (hardware), yazılım (software), bilişim ve elektronik konularında üretim yapması veya film yapımcısı olması halinde… FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Genel Destek Oranı Hedef Ülkelerde Belirli Sektörlerde * SDŞ, Üretici/İmalatçı Organizasyonları için %50 %70 %75 36 m2 ve %75 İzmir 30 Kasım 2011

17 17 Hedef Ülke Desteği Bakanlık tarafından yürütülen İhracat Stratejisi çerçevesinde; İhracatımızın ülke ve pazar açısından çeşitlendirilmesi, Firmalarımızın hedef pazar olarak nitelenen ülkelere yönlendirilebilmeleri, amacıyla her yıl belirlenen 15 hedef ülkede düzenlenecek fuarlara iştirak eden katılımcıların %50 destek oranına 20 puan ilave destek sağlanır. 17 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011

18 , 2011 ve 2012 YILLARI İÇİN HEDEF ÜLKELER A.B.D.KANADA BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİMALEZYA BREZİLYAMEKSİKA ÇİN HALK CUMHURİYETİNİJERYA ENDONEZYAPOLONYA GÜNEY AFRİKA CUMHURİYETİNİJERYA GÜNEY KOREŞİLİ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım , 2011 ve 2012 YILLARI İÇİN HEDEF ÜLKELER A.B.D.KANADA BİRLEŞİK ARAP EMİRLİKLERİMALEZYA BREZİLYAMEKSİKA ÇİN HALK CUMHURİYETİNİJERYA ENDONEZYAPOLONYA GÜNEY AFRİKA CUMHURİYETİŞİLİ GÜNEY KOREVİETNAM HİNDİSTAN

19 19 Prestijli Fuar Desteği Yılda bir defa, Destek limiti $, Destek oranı % 50, Diğer ilave destek unsurları uygulanmaz. 50 m 2 stand alanı sınırlamasından muaftır. 262 uluslararası fuar prestijli fuar kapsamına alınmıştır. 30 Kasım FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir

20 2030 Kasım FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI STAND ALANI LİMİTİ En az 9 m 2 En çok 50 m 2 Ürün yerine katalog vb.sergilenmesi halinde36 m 2 Komple tesis imalatı, makine, mermer-doğal taş ve seramik, halı, ev tekstili, otomotiv ana ve yan sanayii, yat imalatı, mobilya, beyaz eşya ve endüstriyel mutfak eşyaları sektöründe faaliyet gösteren firmalar stand alanının desteklenmesine ilişkin azami 50 m 2 ’lik, mücevherat ve tekstil aksesuarları sektöründe faaliyet gösteren firmalar ise asgari 9 m 2 ’lik sınırlamadan muaftır. İzmir

21 2130 Kasım 2011 İzmir 21 ÜRÜN TEŞHİR ŞARTI Katılımcıların, bu Tebliğde yer alan desteklerden yararlanabilmeleri için bizzat ürünlerini standlarında sergilemeleri gerekmektedir. Ancak; ürünlerini kendi tercihleri ile sergilememeleri ve fuara broşür,katalog, maket vb. ile katılım sağlamaları durumunda katılımcılar azami 36 m 2 üzerinden desteklenirler. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

22 22 Katılımcı firma; Türkiye’deki merkezinden iştirak edecek temsilcileri veya yurtdışında kurulu şube, temsilcilik v.b. bağlı şirketlerinde görevli personeli veya Katılımcının ortaklık ilişkisi bulunan yurt içindeki şirket personeli vasıtasıyla tanıtım ve pazarlama işlevini yerine getirebilir. Katılımcı firmanın, fuar alanındaki standında kendi personeli olmaksızın hostes, tercüman gibi firmada görev yapmayan şahıslar ile temsil edilmesi durumunda destek müracaatı kabul edilmez. Katılımcı; stand alanında ticaret unvanı veya tescilli markasına yer vermek zorundadır. Katılımcı ayrıca, ticaret unvanı veya tescilli markası ile birlikte kullanılmak şartıyla, logosuna da yer verebilir. Katılımcı ile aralarında ortaklık ilişkisi bulunan firmanın ticaret unvanı veya fuarın konusu ile ilgili olmak kaydıyla tescilli markasına veya logosuna da yer verilebilir. Katılımcı, standında ortaklarından birine veya ortaklık ilişkisi bulunan diğer bir firmanın ortağı adına tescilli markayı da markanın standda sergilenmesine yazılı olarak izin vermesi sergileyebilir. Katılımcı stand alanında, kapasite raporu / ruhsat veya statülerini gösterir belge bilgilerini içeren sözleşme yaptığı şirket, kurum ve kuruluşların ticaret unvanına/ismine veya tescilli markasına ancak kendi ticaret unvanı veya tescilli markası ile beraber yer verebilir. Özel üretim (private label), fason üretim gerçekleştiren firmalar, yerli ve yabancı firmalar veya zincir mağazaların unvan, marka ve logolarını, söz konusu firmalar veya zincir mağazalar için üretim yaptıklarını tevsik etmek kaydıyla, kendi ticaret unvanları, tescilli markaları ve logoları ile beraber stand alanlarında kullanabilirler. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 30 Kasım 2011 İzmir KATILIMCININ YÜKÜMLÜLÜKLERİ

23 23 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 30 Kasım 2011 İzmir Katılımcı; fuarın ilk günü standını açmak zorundadır. Katılımcı; fuar sona ermeden ürünlerini toplamak suretiyle standını boşaltamaz veya görevli personelini fuardan çekemez. Katılımcı; kendi ürünleri veya pazarlamasını yaptığı Türkiye’de üretilen ürünler dışında farklı firmalara ait ürünleri sergileyemez. Katılımcı; fuar süresince gösterdiği pazarlama yaklaşımı ile ticari imajımızı ve ülkemiz itibarını zedeleyemez. KATILIMCININ YÜKÜMLÜLÜKLERİ

24 2430 Kasım 2011 İzmir 24 Müracaat Şekli ve Müracaatın Değerlendirilmesi Destek için gerekli tüm bilgi ve belgeler fuarın bitiş tarihini müteakip en geç 3 ay içerisinde; Organizatörler ile katımlarda; katılımcı ve/veya organizatör tarafından Bakanlık tarafından belirlenen İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliklerine, Bireysel katılımlarda ise; katılımcı tarafından katılımcının üyesi olduğu İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliklerine, intikal ettirilir. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

25 2530 Kasım 2011 İzmir 25 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Katılımcı adına düzenlenmiş faturaStandda kullanılan markalara ilişkin Marka Tescil Belgesi Organizatöre banka aracılığıyla yapılmış ödeme belgeleri İmza Sirküleri Organizatör ve Katılımcı arasında yapılmış sözleşme ve Katılımcının banka hesap bilgilerini de içerir taahhütname Belirli sektörlerde (uzay/havacılık, nano teknoloji, vb.), TÜBİTAK/belirli üniversitelerin düzenleyeceği üretime ilişkin rapor Ticari Sicil GazetesiEn son tarihli Vergi Levhası Kapasite RaporuStand fotoğrafları Kapasite Raporu ibraz edilememesi durumunda Faaliyet Belgesi Temsilcinin ekonomi sınıfı uçak/tren/gemi/otobüs ile seyahatine ilişkin bilet (fuardan en erken 5-en geç 5 gün sonra) Destek Müracaatı (Organizatörler ile katımlarda)

26 2630 Kasım 2011 İzmir 26 Organizatörün tanıdığı nakliye hakkının aşıldığı durumda, G.Beyannamesi,/ATA Karnesi, Gümrük onaylı Çeki/İcmal listesi Film yapımcıları için film ile ilgili Kültür ve Turizm Bakanlığından alınan kayıt tescil belgesi, vb. Pazarlamacı firmaların film yapımlarını tanıtmak üzere fuara katılımı halinde eser sahibi film yapımcısından fuarda yapımın tanıtım ve promosyonu konusunda yetki aldığına veya eserin haklarını devraldığına dair belge Sağlık kuruluşları için Sağlık Bakanlığı tarafından verilen ruhsat Destek Müracaatı (Organizatörler ile katımlarda) FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

27 2730 Kasım 2011 İzmir 27 Fuarın başlama tarihinden en az 15 gün önce İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliğine ön başvuru Fuarın yetkili organizatörü tarafından düzenlenmiş boş stand veya standart donanımlı stand Faturası ve Türkçe tercümesi Kapasite Raporu Nakliye FaturasıKapasite Raporu ibraz edilememesi durumunda Faaliyet Belgesi Boş stand veya standart donanımlı stand kirasının banka aracılığıyla yapılmış ödeme belgeleri Belirli sektörlerde (uzay/havacılık, nano teknoloji, vb.), TÜBİTAK/belirli üniversitelerin düzenleyeceği üretime ilişkin rapor Gümrük Beyannamesi veya Ata Karnesi ile gümrük işlemlerini tevsik eden belge Sağlık kuruluşları için Sağlık Bakanlığı tarafından verilen ruhsat Ticari Sicil GazetesiFuar Kataloğu İmza SirküleriStand fotoğrafları Katılımcının banka hesap bilgilerini de içerir taahhütname Standda kullanılan markalara ilişkin Marka Tescil Belgesi Destek Müracaatı (Bireysel Katılımlarda) FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

28 2830 Kasım 2011 İzmir 28 Destek Ödemeleri ve Başvuru Sayıları FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

29 2930 Kasım 2011 İzmir 29 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

30 3030 Kasım 2011 İzmir 30 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

31 3130 Kasım 2011 İzmir 31 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

32 /5 SAYILI TEBLİĞ Organizatörlerin görev ve sorumluluklarının tespit edilmesi ve faaliyetlerinin değerlendirilmesini ele alır; Organizatörlerin Hak ve Yükümlülükleri Yurt Dışı Fuarların Denetimi ve Değerlendirilmesi Müeyyideler FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir30 Kasım 2011

33 33 ORGANİZATÖR; -Başvuru Formu, -Yer Tahsis Belgesi, -Tahmini Maliyet Tablosu Ticaret Müşavirliğinin Görüşü Daire ve Genel Müdürlüğün Değerlendirmesi Bakanlık Makam Onayı Yurt Dışı Fuar Organizasyonu Başvuruları FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir30 Kasım 2011

34 34 Değerlendirme Formu Yurt Dışı Fuarlarda Katılımcıların fuar gözlemcisi tarafından dağıtılan Fuar Değerlendirme Formunu titizlikle doldurup iade etmeleri gerekir. Aksi takdirde, 2009/5 sayılı Tebliğ kapsamındaki destek talebi değerlendirmeye alınmaz. FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 30 Kasım 2011İzmir

35 35 BAKANLIĞI YURTDIŞI FUAR ORGANİZASYONU DEĞERLENDİRME FORMU EK1 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Değerlendirme Formu 30 Kasım 2011 İzmir

36 36 Fuar Puanı Katılımcı Formları Puan1, Puan2, Puan3,..., Puan N Katılımcı Değerlendirme Formları Puan Ortalaması (%50) + Gözlemci Değerlendirme Formu Puanı (%30) = Fuar Puanı (%80) FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 30 Kasım 2011 İzmir

37 37 Organizatör Puanı Fuar Puanı 1, Fuar Puanı 2,...,Fuar Puanı N Fuar Puanları Ortalaması (%80) Bakanlık Puanı (%20) += Organizatör Puanı (%100) FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI 30 Kasım 2011 İzmir

38 3830 Kasım 2011 İzmir /5 SAYILI TEBLİĞ (Organizatör Kuruluşlar) SIRA YURTDIŞI FUAR ORGANİZATÖRÜ KURULUŞ ÜNVANI BELGE SINIFI 1 İSTANBUL MADEN VE METALLER İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ A 2 İSTANBUL TEKSTİL VE KONFEKSİYON İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ A 3İSTANBUL İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİB 4İSTANBUL TİCARET ODASIB 5ULUDAĞ İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİB 6AKDENİZ İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİGEÇİCİ 7EGE İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİGEÇİCİ 8ORTA ANADOLU İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ GEÇİCİ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

39 3930 Kasım 2011 İzmir /5 SAYILI TEBLİĞ (Organizatör Şirketler) SIRAYURTDIŞI FUAR ORGANİZATÖRÜ KURULUŞ ÜNVANI BELGE SINIFI 1EXPOTİM ULUSLARARASI FUAR ORG. A.Ş. A 2SELTEN ULUSLARARASI FUAR VE AKSESUARLARI TİC. LTD. ŞTİA 3SENEXPO ULUSLARARASI FUARCILIK A.Ş.A 4ADG ULUSLARARASI FUARCILIK LTD. ŞTİ. B 5FOREM FUAR YAPIM VE HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.B 6FORUM FUARCILIK VE GELİŞTİRME A.Ş. B 7HANNOVER-MESSE INT. İSTANBUL ULUSLARARASI FUARCILIK LTD ŞTİ B 8LADİN FUAR VE KONGRE ORGANİZASYON HİZMETLERİ A.Ş.B 9MERİDYEN ULUSLARARASI FUARCILIK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. B 10PYRAMIDS GRUP FUARCILIK A.Ş. B 11TÜRKEL FUARCILIK A.Ş. B 12TÜYAP TÜM FUARCILIK YAPIM A.Ş.B 13MERKÜR ULUSLARARASI FUARCILIK LTD.ŞTİ.GEÇİCİ 14ROTAFORTE REKLAM, FUAR ORG., TANITIM, TİC. ENT. A.Ş. GEÇİCİ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

40 4030 Kasım 2011 İzmir 40 FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

41 4130 Kasım Teşekkürler… FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir


"T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ FUAR İZİNLERİ VE DESTEKLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İzmir 30 Kasım 2011." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları