Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı."— Sunum transkripti:

1 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

2 İYİLEŞTİRME TAKIMI SEÇİMİ TAKIM ADI VE GÖREVLERİN BELİRLENMESİ 31/01/2012 tarihinde gerçekleştirilen iyileştirme takımımızın ilk toplantısında Takımın adı, lideri ve raportörü belirlendi. Kararlar oy birliği ile alındı. Takımın Adı; 31/01/2012 tarihinde yapılan toplantıda, İyileştirme Takımının adı oy birliği ile “NİRVANA” olarak belirlendi. “Cumhuriyetin Temelini Burada Attık” TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı 4 EYLÜL 1919-Sivas Kongresi

3 Takım Lideri: İbrahim FERİK Takım Rehberi: Gürkan Veysi ÖZÇAĞLAR Takım Raportörü: Hüseyin ER Takım Üyeleri: N. Murat AKALIN Osman ÖZBİLÜM Mehmet ÇAKMAK Sinan GÖĞSU Erol ÇELİK Erdal GÜRBÜZ Nihat ÜRKMEZ Nevzat ASLAN Doğan KAYNARCA Mehmet YÖRÜK Özlem İŞÇİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

4 NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA PLANI Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

5 PROBLEM HAVUZU Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

6 İyileştirme takımımız tarafından ‘’SWOT ANALİZİ’’ yöntemiyle “PROBLEM HAVUZU” oluşturulmuş ve bunun için ‘’BEYİN FIRTINASI’’ yöntemi kullanılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

7 PROBLEM HAVUZU PUANLAMA Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

8 Beyin Fırtınası sonucunda oluşturulan Problem Havuzunun puanlaması neticesinde “KURUM ÇALIŞANININ MEMNUNİYETSİZLİĞİ” problemi en yüksek puanı almıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

9 Oylama sonucunda seçilen “KURUM ÇALIŞANININ MEMNUNİYETSİZLİĞİ” problemi için Balık Kılçığı yöntemi kullanılarak “NEDEN ANALİZİ” yapıldı. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

10 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

11 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizde Yapılan İşlemlerle İlgili El Broşürleri

12 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Personel Yaka Kartı

13 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Etik Faaliyetleri

14 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

15 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

16 2012 yılı Kalite Yönetim Sistemi içerisinde iyileştirme takımlarının kurularak sunum yapılacağı talimatı Kalite Müdürlüğünce Aralık 2011 tarihinde Bölge Müdürlüğümüze iletilmiştir. Gereği için Kurum Çalışanlarının Memnuniyetsizliği probleminin bilimsel verilerle ortaya konulmasını sağlamak amacıyla ANKET YÖNTEMİ (Vatandaş/Çalışan Memnuniyeti) kullanılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

17 MÜDÜRLÜKLERİMİZCE VERİLEN HİZMETLERDEN MEMNUNMUSUNUZ? EVET %93.65 HAYIR %6.35 Vatandaşlarımızın müdürlüklerimizden %93.65 gibi yüksek bir memnuniyet oranı ile ayrıldıkları görülmüştür. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

18 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

19 MEMNUNİYET VATANDAŞ (DIŞ MÜŞTERİ) ÇALIŞAN (İÇ MÜŞTERİ) Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

20 BUGÜN MESLEK SEÇİMİ YAPIYOR OLSAYDINIZ AYNI KURUMDA ÇALIŞMAK İSTERMİYDİNİZ? HAYIR %73 EVET %27 Buna karşın bir memnuniyetsizlik göstergesi olarak %73 lük bir oranla personelin KURUMDA ÇALIŞMAK İSTEMEDİĞİ tespit edilmiştir. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

21 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

22 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

23 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

24 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

25 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

26 Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

27 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

28 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

29 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

30 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

31 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

32 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

33 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

34 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

35 Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

36 SONUÇ Yapılan tüm çalışmaların birlikte değerlendirilmesi sonucunda;vatandaş memnuniyetinin % 93.65, çalışan memnuniyetinin ise % 27 olduğu anlaşılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

37 ÇÖZÜM ÖNERİLERİ İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMA PROGRAMI Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

38 kriterlerini gerçekleştirebilmek için ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİ NİRVANA’ ya çıkarma zamanıdır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Teknoloji ŞİMDİ ZAMAN Memnuniyet Kalite Güven

39 ARZ EDERİZ… Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ


"TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü 30 Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları