Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Yeni Microsoft ® Lync ™ 2010 Platformu Yeşim Sünger İş Ortakları Teknoloji Danışmanı

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Yeni Microsoft ® Lync ™ 2010 Platformu Yeşim Sünger İş Ortakları Teknoloji Danışmanı"— Sunum transkripti:

1 Yeni Microsoft ® Lync ™ 2010 Platformu Yeşim Sünger İş Ortakları Teknoloji Danışmanı

2 Lync 2010 ile Senaryolar  Yardım Masası/ Çağrı Merkezi  İş Sürelerinde Aktifleştirilmiş Birlikte Çalışma  Kişisel Sanal Asistanlar  Konferans  Alert Sistemleri  Web Üzerinde Click-to-Chat  Web Üzerinden Click-to-Call

3 İş OrtağıKurum + Eğitim Kurumları İçin Blackboard ™ Çözümü Çözüm Uygulama: Blackboard, varlık bilgisi, anlık mesajlaşma, e-posta, takvim ve Live Meeting gibi bölümleri içeren Silverlight temelli entegrasyonun sağlandığı bir uygulamadır. Aynı sınıf içerisindeki öğrenciler otomatik olarak kontak listelerine eklenir. Yararları: Öğrenciler arasında takım çalışmasını sağlar ve kampuse gitmeden sınıf arkadaşlarına, fakültelere ve destek gruplarına hemen ulaşır. enablingtechcorp.comwww.aib.edu İş İhtiyacı AIB Üniversitesi, Blackboard çözümü ile uzak lokasyonlardaki öğrenci ve öğretmenler için bilgi paylaşımını sağlamaktadır. Öğrenci ve fakülte çalışanları için gerçek zamanda birbirleri ile sunulan birlikte çalışma ve iletişime geçme ortamıdır.

4 Kurumİş Ortağı + “Confer” NHS Consult System İş İhtiyacı Sağlıkta, doktorlara sürekli ve sistematik bir yolla iletişime geçme eksikliklerinden dolayı, yanlış ya da kötü teşhisler ile sıklıkla yanlış yönlendirmelere sebep olunurdu. Bu yönlendirmeler gereksiz randevulara, ekstra maliyetlere, teşhiste yaşanan gecikmelere ve hastalara karşı kalitesi düşük bakım kontrollerine sebep olurdu. NHS bu yaşanan sıkıntıların sayısının azaltmayı ihtiyaç haline getirerek bir çözüm olarak sundu. NHS dünyanın en büyük sağlık hizmeti sunan firmalarından birisidir ve 1.7 milyon çalışana sahiptir. Çözüm Uygulama: NHS Consult system pretisyen hekimlerin uzmanlara ulaşarak bilgiye hızlıca erişmesini sağlamıştır. Confer adı verilen bu web tabanlı çözüm doktorların profesyonel sağlık kurumlarına anlık mesajlaşma, konferans ve e-posta ile ulaşarak hastaların problemlerini tartışarak hızlıca sonuçlandırma sürecini sağlamaktadır. Yararları: Doktorlar doğru ve zamanında teşhis ve yönlendirmeleri yapabilir. Bu çözüm sadece hastalar için sağlık bakımının kalitesini arttırmıyor, ayrıca hastaların gereksiz ziyaretlerini engelleyerek hastaların maliyetini azaltıyor. Physician’s View of Confer Web Portal

5 İş OrtağıKurum + Uzaktan Eğitim İçin SmartClass İş İhtiyacı Öğrencilerin sınıf ortamının dışıdna online olarak sınıfa katılarak ve uzaktan eğitim alarak aynı anda diğer sınıf arkadaşları ve fakulte üyerleri ile etkileşim içinde bulunabilir. Bu hem işletim sistemi hemde donanım bağımsız gerçekleştirilebilir. Çözüm Uygulama: Silverlight ile geliştirilen bir eğitim portali üzerinden profesörler canlı olarak kursları verebilir, video, chat ve veri paylaşımı yoluyla iletişime geçebilir. Yararları: Öğrenciler için uzaktan öğrenme deneyimi. The largest post- secondary education institution in Northern Ontario.

6 İş OrtağıKurum + Geomant Anlık Bilgi İletişimi An investment and asset management enterprise in Hungary and the surrounding region. Çözüm Uygulama: Geomant Anlık Bilgi İletişimi, UC özellikler ile en uzman kişiyi varlık bilgisine, lokasyonuna ve uzmanlıklarına bakılarak sağlamaktadır. Bu uygulama ile, Kesz en doğru beceri seti ile en uygun kişiyi yerleştirebiliyor. Yararları: Projeler içerisindeki doğru kaynaklara uzmanlık ve projeler içindeki lokasyonlarına bağlı olarak uzman kişileri yerleştirerek zaman, karlılık ve projelerin düzgün devam edebilmesi ile bir çok faydayı elde etti. İş İhtiyacı Kesz, inşaat projeleri içerisinde en uygun kişiyi belirli bir lokasyona yerleştirmek için en etkili yöntemi ihtiyaç haline getirdi. Örnek olarak, bir projenin içerisinde belirli aşamalarda ve lokasyonlarda fransızca konuşabilen bir elektrik mühendisine ihtiyaç duyulabilir. Manuel bir süreçle devam eden bu süreç süreyi, bütçeyi ve karlılığı negatif olarak etkiliyordu.

7 İş OrtağıKurum + NET Web Chat & Expert Finder NET, a pioneer in designing, manufacturing and selling telecom equipment for multi-service networks. İş İhtiyacı NET, web üzerinden özelleştirilmiş satış seviyelerini ve teknik destek yöntemlerini sunmayı bir ihtiyaç olarak belirledi. Specifically, they needed to allow customers to connect with domain experts inside NET based on the product they were looking at. Çözüm Uygulama: Konusuna göre uzman arayan bir web tabanlı bir platform ile ziyaretciler web chat’i kullanarak bir uzmana ulaşırlar. Platform doğru yöntemler ile uygun beceri setine sahip uygun kişilere anlık mesajı yönlendirir. Tüm büyük web tarayıcılarında herhangi bir uygulama yüklemden çalışır. Yararları: Satın alma ve destek özelliklerinin geliştirilmesi ile sağlanan müşteri memnuniyeti. Agent Ekranı Web Tabancı Ziyaretci Ekranı Web Chat Uygulamasını Başlat

8 Lync 2010 Platformu Anahtar Konular  Entegrasyon Lync 2010 Deneyimleri  LoB Uygulamalarına UC Entegrasyonu, Office içinde UC gibi…  Bağlamsal Sohbet Platformunu Geliştirme  Gönderenden Alıcıya Uygulama İçeriğinin Gönderilmesi  Geliştirme Lync 2010 Yetenekleri  Lync 2010 ‘a Özel Uygulamalar Ekleme  Özel İstemci Arayüzü  Özel istemci arayüzleri tasarlama

9 Kişi Bulma Kişilere Göz Atma Detayları Kontrol Etme İletişim için Tıklama Lokasyon bilgisini ayarlama Entegrasyon Lync 2010 Yetenekleri Silverlight ve WPF Kontrolleri

10 Bağlamsal Sohbetler Geliştirme Outlook ile sağlanıyor

11

12 Program Başlangıç Verisi Alıcı, göndericinin gönderdiği linke tıklayarak aynı uygulamayı başlatabilir Basit bir link, Kurumsal bir sitenin iletilmesi Bağlamsal Sohbetler Lync 2010 platformu ile… Alıcı tarafından gönderilen gerçek veri. Uygulamanızdan Bağlamsal Veri

13 İçeriksiz Sohbet Başlangıcı

14 ?CRM İçeriksiz Sohbet Başlangıcı

15 ? Brightwork İçeriksiz Sohbet Başlangıcı

16 ? 2. Çeyrek İçeriksiz Sohbet Başlangıcı

17 CRM Brightwork 2. Çeyrek Durum İçerik İçeriksiz Sohbet Başlangıcı

18 Bağlamsal Sohbetler

19 İçerik

20 Ana Pencere (sağ click menü) Kontak Kart (Üst Menü) Kontağın SIP adresini uygulama içerisinde taşıma Geliştirme Lync 2010 Yetenekleri Menü Geliştirme

21 Özel Arayüz– Şablon Geliştime Şablon Geliştirme Arayüzleri  Expression Blend ile Şablon Geliştirme Desteği  XAML Dosyalarına Erişim  Herhangi bir Lync 2010 Kontrolünü geliştirme ya da ekleyip, kaldırma

22 Programlama yoluyla pencere: UIWindow.ShowExtensibilityWindow(…); Geliştirme Lync 2010 Yetenekleri Sohbet Penceresi Geliştirme

23 Özel Arayüz– Lync 2010 Managed API Lync 2010 yeteneklerine API ile erişim  Tamamen Managed.NET API  Lync 2010 object modele erişim  Silverlight ile API’ye erişim  Lync 2010 Arayüz kullanımı (Lync 2010 required)  Kontroller, Bağlamsal Sohbet Penceresi, İstemci bazlı geliştirmeler

24 UIAutomation.StartConversation( UiaConversationModes.InstantMessaging, myParticipantList, myContextTypes, myContextObjects); CWE API tabanlı arayüz geliştirme Özel arayüz için Lync 2010 API kullanımı Silverlight Uygulaması bu arayüz içerisinde çalışabilir API erişimi ile özel uygulamalar eklenebilir Lync 2010 Arayüzü ve Özel arayüzler atsarlama (Örnek, Güvenlik Kiosk Uygulaması) Güvenlik Kiosk ziyaretcilerin çalışanlara erişimde kullanımı Lync 2010 Özel Arayüz– Lync 2010 Managed API Lync 2010 yeteneklerine API ile erişim

25 Microsoft.Communicator.Model SignIn/Search/ContactIn fo/Availability.Group Contact List/Group Management.Conversation Start Conversation/Instant Messaging/Participants/Conferencing.Devices Audio/Video Device Management.Extensibility Lync 2010 Automation/Extensibility/ Contextual Conversations.Conversation.AudioVid eo Audio/Video Conversations Public classes Özel Arayüz– Lync 2010 Managed API Public Namespaces

26 Contoso App Automation.StartConversation (AutomationModalities InstantMessaging,String ParticipantUris).Model SignIn/Search/ ContactInfo/Availability.Group Contact List/Group Management.Conversation Start Conversation/Instant Messaging/Participants/ Conferencing.Extensibility Lync 2010 Automation/Extensibility/ Contextual Conversations.Conversation.AudioVideo Audio/Video Conversations Public classes Model API UI Controls (Silverlight and WPF) Lync 2010 UI Automation

27 Lync 2010 ile Senaryolar  Yardım Masası/ Çağrı Merkezi / Adres Merkezi  İş Sürelerinde Aktifleştirilmiş Birlikte Çalışma  Kişisel Sanal Asistanlar  Konferans  Alert Sistemleri  Web Üzerinde Click-to-Chat  Web Üzerinden Click-to-Call

28 © 2010 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Lync, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


"Yeni Microsoft ® Lync ™ 2010 Platformu Yeşim Sünger İş Ortakları Teknoloji Danışmanı" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları