Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ YÜZ YÜZE EĞITIMIN DEZAVANTAJLARıNA AÇıK VE UZAKTAN EĞITIMIN KATKıSı PROF. DR. ALPER CIHAN PROF.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ YÜZ YÜZE EĞITIMIN DEZAVANTAJLARıNA AÇıK VE UZAKTAN EĞITIMIN KATKıSı PROF. DR. ALPER CIHAN PROF."— Sunum transkripti:

1 İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ YÜZ YÜZE EĞITIMIN DEZAVANTAJLARıNA AÇıK VE UZAKTAN EĞITIMIN KATKıSı PROF. DR. ALPER CIHAN PROF. DR. ALPER CIHAN, 2014-MAYıS, BALTALIMANI

2 EĞİTMEK VE ÖĞRETMEK  BİLGİ VE BECERİ AKTARMAK Eğitim - Öğretim

3 Uzaktan eğitim nedir? Uzaktan Eğitimin Tanımları Uzaklık (Distance) Yönüyle Yapılan Tanımlar Öğretmen Eksikliği Yönüyle Yapılmış Tanımlar Teknoloji Yönüyle Yapılan Tanımlar

4 Medya Trendleri – Geleneksel Medyanın Sonu Kaynak: rapidly-as-shift-to-online-entertainment-consumption-gains-momentum/

5

6 Enflasyon: Gofreti her gün daha pahalı yemek 1. Gün 2.Gün

7

8

9 Zenginleştirilmiş Sunum Konuşma Video Ses Metin Okuma Test Oyun Bilmece Meydan Okuma Harmanlanmış Öğrenme

10 Dokunulabilir Tadılabilir İşitilebilir Görülebilir Koklanabilir 5 Duyuya Hitap Etmek

11

12

13 Ders videosu ÜRÜNLER

14 Kurgulu ders anlatımı Kurgulanmış yerinde ders anlatımı ÜRÜNLER

15 Yardımcı öğretim seti ÜRÜNLER

16  3D Sanal Öğrenme Materyalleri ÜRÜNLER

17  İnteraktif Bilgi Bankası ÜRÜNLER

18

19 Özetlerin Gücü

20 Editörlük Hedef Kitleni Tanı Y Nesli Yeni Nesile Uygun İçerik Mesaj bir cümle Çerçeveleme Harmanlanm ış Öğrenme Ayrıntılar Nasıl Öğreniyoruz Netlik Öykülerin Gücü Akıl HaritasıSoru Sorma Reçetelerin Gücü Listelerin Gücü

21 Bu dersin amacı nedir? Bu dersle ne/neler öğrenecekler? Neyi ne kadar öğrenecekler? Hangi yeterlilik düzeyine ulaşacaklar? Öğrenmelerini ne yaparak / Ne sunarak sağlayacağız? Bu yeterlilik düzeyine ulaştıklarını nasıl ölçebiliriz? Bir Ders Planının Temellerini Oluşturmak

22 Ders Planı Hazırlama Dersin İçeriği Dersin Öğrenme Çıktıları Dersin İşleniş Yöntemi Dersin Değerlendirme Sistemi Ödevler Sunum Ara sınavlar Proje Klinik Uygulama Laboratuvar Saha Çalışması Diğer Uygulamalar Kısa Sınavlar Dönem Ödevi / Projesi Portfolyo Çalışmaları Raporlar Öğrenme Günlükleri Bitirme Tezi/Projesi Seminer Yarıyıl Sonu Sınavı Diğer (sözlü vb.)

23 Formal Sunum

24 Uzunluk İçerik Zamanlama

25 Prova

26 Renk Seçimi Hangisi Okunaklı

27 Görseller YANLIŞ DOĞRU Ne Yapmalı? - Az Yazı - Etkili Mesaj - Odaklanma

28 Daha İyisi Olabilir Satışlarla birlikte, satış maliyetleri giderek yükseliyor. Satış maliyetlerinin yükselmesinin bir nedeni de satışların geniş bir coğrafyaya yayılması dır. Birim satış maliyeti, satışların dağınıklığıyla artıyor.

29 Klasik Eğitim ile Bilgisayar Destekli Eğitim Karşılaştırması Geleneksel ve Görsel uygulamalara eşlik eden 80 Coğrafya Lisans öğrencisi seçilmiştir. Aldıkları derslerden sonra kendilerine görsel teknolojilere dayalı eğitim hakkındaki görüşleri sorulmuştur.

30 Ders Sürecinin Hızı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

31 Dersin Anlaşılması Kolaylaştı mı?

32 Dersin İçeriğinde Artış Oldu mu?

33 Sorulara Daha Kolay Cevap Verebiliyor musunuz?

34 Dersin İşlenmesini Pedagojik Buluyor musunuz?

35 Coğrafi Algınız Değişti mi?

36 Geleneksel Klasik Yöntemler Görsel Teknolojiler Yenilikçi Yöntemler

37 auzef.istanbul.edu.tr Teşekkürler 1. Melih Arat, AUZEF Sunumu 2. Deniz Ekinci, İÜ Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü çalışması


"İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ YÜZ YÜZE EĞITIMIN DEZAVANTAJLARıNA AÇıK VE UZAKTAN EĞITIMIN KATKıSı PROF. DR. ALPER CIHAN PROF." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları