Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi
2
Dünyada MetLife 140 yılı aşkın tecrübe
Dünya çapında öncü sigorta sağlayıcısı 50’den fazla ülkede 90 milyon müşteri ABD, Japonya, Latin Amerika, Asya, Avrupa ve Ortadoğu pazarlarında lider Fortune 500 listesindeki ilk 100 şirketin 90’ından ve Fortune 500 listesindeki tüm şirketlerin % 70’inden daha fazlasıyla iş ilişkisi
3
MetLife Türkiye MetLife’ın Türkiye’deki iştiraki olan American Life Hayat Sigorta A.Ş., 27 Haziran 2011 tarihinde DenizBank’tan Deniz Emeklilik hisselerini satın aldı. Satın almayla birlikte Türkiye’deki müşteri tabanımızı, erişimimizi artırıp çoklu dağıtım kanalına sahip bir güç merkezi haline geldik. DenizBank şubeleri, acente ofislerimiz, tele-satış ekibimiz ve kurumsal satış kanalımızla hem bireysel emeklilik planları hem de hayat ve ferdi kaza sigortası ürünleri sunuyoruz.
4
Süreç Geliştirme Bilgi Teknolojileri Süreç Geliştirme Ürün Satış Bakım
Operasyon Bakım Mali İşler Fon Yönetimi Altyapı Bilgi Teknolojileri İletişim Merkezi İç Kontrol & İç Denetim Süreç Geliştirme Süreç İnsan Kaynakları İş Analizi
5
Neyi Hedefliyorduk? Tek adresten müşteri, dağıtım kanalı ve iç müşteri taleplerinin takibi İletişim Merkezi (Access) Banka (E-posta) Acente (E-posta) SLA tanımı ile olası gecikmelerin önlenmesi İş kuralları ile otomatik atamaların yapılması Taleplerin ve son durumlarının raporlanabilmesi Performans takibinin yapılabilmesi İş yükü analizine veri sağlaması
6
Neden ManageEngine? Kullanıcı dostu ara yüz Fiyat avantajı
İhtiyaçlarımıza kısıtlar da olsa cevap verebilmesi Hızlı kurulum
7
Memnuniyetimiz Hızlı müşteri desteği Dinamik raporlama (free sql)
Raporlamalara zamanlama tanımlanabilmesi Şablon tanımının kolay olması
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.