Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanNurcan Arikan Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
2009
2
Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile konvansiyonel mecralarda edindikleri reklam ve satış deneyimlerini online alana taşıdılar. Logaritma, yılda ortalama 350 farklı markanın 1200’ü aşkın kampanyasında 100’den fazla yayıncı ile yer alıyor.
3
Logaritma 2009 Biz Kimiz? 2000 yılından beri internet reklam satışı yapan ekibin bilgi ve tecrübesi 70’i aşkın yerli ve yabancı internet sitesinin reklam satış yetkilisi Adlink Internet Media AG’nin Türkiye temsilcisi ABD, Almanya, Rusya ve Yunansitan ile satış ortaklıkları Insites E-Research şirketi ile site araştırmalarını gerçekleştirir. IAB Türkiye kurucu üyesidir.
4
Logaritma 2009 Hizmetlerimiz Logaritma, anlaşmalı sitelerinin reklam gelirlerini maksimize etmek için çalışır. Logaritma, yenilikleri takip eder ve sitelerini yeni reklam modelleri ile tanıştırır veya uygular. Logaritma, CPM, CPC, CPL veya CPA gibi tüm modellerde reklam satma ve online raporlama kapasitesine sahiptir.
5
Logaritma 2009 Logaritma Adlink Türkiye Temsilciliği Dünyanın en büyük internet servis sağlayıcı şirketlerinden United Internet’in internet reklam satış şirketi Alman Borsasına kote 80 milyondan fazla kullanıcıya erişim Yılda 12.000’den fazla kampanya 4000’den fazla yüksek bilinirlikli yayıncı 200’den fazla çalışan
6
Logaritma 2009 Reklam Satış Modelleri Pazarlara yönelik Satış Modelleri: Premium Sales: Brand network: Her bir sitenin reklam satış ekibi gibi çalışır, reklam pazarındaki paydan maksimum payı almayı hedefler. •Aylık 2.000.000.000 reklam alanını temsil eder. Performance Sales: Adex network: CPC, CPL ve CPA gibi performans bazlı kampanyaların, internet üzerinden satış yapan reklamverenin sürekli kullanımına uygun şekilde en iyi optimizasyon ile sunar. •Aylık 7.000.000.000 Türk kullanıcı reklam alanını temsil eder. Hedefleme: Premium Sales: Kategori ve IP hedefleme ile Türk ve Avrupa pazarında yer alır. Adex Network: Tüm teknik hedeflemeler mevcuttur.
7
Logaritma 2009 Logaritma Kategorileri Haber Spor Yaşam Tarzı Kadın Çocuk Oyun Blog Eğlence E-ticaret Teknoloji Seyahat Emlak
8
Logaritma 2009 Logaritma Sitelerinden Örnekler...
9
Logaritma 2009 Logaritma’nın performans bazlı networküdür. Türk ve yabancı, yüksek trafikli sitelerin, ortak bir platformda tüm hedeflemelerin yapılmasına imkan veren bir altyapı ile fazla envanterlerini birleştirmeleri üzerine kurulu bir sistemdir. Amaç, en iyi geri dönüşü en iyi fiyata almaktır. ROI maksimizasyonu temeline dayalıdır.
10
Logaritma 2009 adex’in faydası nedir? Her bir gösterimin reklamverenin hedefleri açısından değerini hesaplayan akıllı bir reklam satınalma sistemidir. CPM, CPC, CPA, dCPM modellerinde satınalma yapar. Hangi modelde, ne harcama yapacağını reklamveren belirler, sistem uygular. Artık nereye reklam verdiğiniz değil, kimi hedeflediğiniz önemlidir: Eğer hedef kitlenize en doğru şekilde ulaşmak istiyorsanız, onları nerde yakaladığınız değil, onları yakalamanız artık önem kazanıyor.
11
Logaritma 2009 Adex network sitelerinden örnekler
12
Logaritma 2009 Kreatif Standart Banner: 468x60 Super Banner: 728x90 Showcase: 300x250 Sky Scraper: 120x600 Wide Sky Scraper: 160x600 Ağırlık: Max 30kb Gif, flash, jpeg, java •IAB standartları
13
Logaritma 2009 Raporlama Impressions; Clicks; Conversions; Spent; eCPM; eCPC; eCPA; ROI değerleri, Kampanya, kreatif, reklam boyutu ve yayın ülkesine göre gruplanabilir. • Online ve realtime raporlama
14
Logaritma 2009 Reklamverenlerimizden Bazıları...
15
Logaritma 2009
16
Teşekkürler... Logaritma Internet & BT (212) 273 10 27
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.