Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,"— Sunum transkripti:

1 14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus

2

3 Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama, reklamcılık ve medya dünyası başta olmak üzere iş dünyasındaki en başarılı kadınları onurlandırmak üzere düzenlenmektedir. Advertising Age bugüne kadar 300’den fazla kadını ‘Women to Watch’ listesine almıştır.

4 WOMEN TO WATCH Ad Age, Women to Watch’ı 2012 yılında dünyanın diğer ülkelerine de taşımaya karar vermiştir. İlk olarak Çin’de düzenlenmeye başlanan Women to Watch 2013’ten itibaren Türkiye’de gerçekleşecektir. Women to Watch bir ödül töreni değil, onurlandırma seremonisidir. Women to Watch hayat boyu başarı ödülü olmaktan ziyade; son bir yılda gösterilen performansların değerlendirilmesiyle belirlenir… Women to Watch kadınlarının belirlenmesinde herhangi bir başvuru söz konusu değildir. Ad Age’in belirlediği kriterler çerçevesinde belirlenecek adaylar, Ad Age ile MediaCat’in editöryal standartları içinde incelenecek ve titiz bir çalışma sonrasında kazananlar finalize edilecektir. Women to Watch’da ayrıca bir ilk gerçekleşecek ve yaşamı boyunca önemli başarılara imza atmış bir iş kadını da Ya ş am Boyu Onur Ödülü ile onurlandırılacaktır.

5 Platin iş ortaklığını Hepsiburada'nın üstlendiği Women to Watch ödül gecesi, 14 Mayıs’ta Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecektir. Ödül gecesi gala yemeği olarak organize edilecektir. Gecede Women to Watch kadınları panel düzeninde sahnede oturacak, kariyerleri ve uzmanlıkları konusunda MediaCat ve Advertising Age yayın ve editöryal direktörlerin yönlendireceği soruları cevaplandıracaklardır. Her bir Women to Watch kazananı sorulara stratejik olarak cevap verip tecrübelerini salondakilerle paylaşacaktır…

6 Gecenin sonunda Women to Watch ödülleri tüm kazananlara takdim edilecektir. Her bir kazanan Women to Watch gecesinin özel davetlisidir. ‘Woman to Watch’ seçilen kişiler MediaCat, Ad Age veya sponsor masalarından birinde oturmak üzere geceye davet edilecektir. MediaCat Dergisi Mayıs ayında özel bir Women to Watch sayısı hazırlayacak, kazanan profillere detaylı olarak yer verecektir. Bununla birlikte Women to Watch kadınlarının kariyerleri ve iş yaşamlarından bahsedilecek ve röportajları yer alacaktır. Ad Age kendi platformlarında ve etkinlik takviminde Women to Watch Turkey’e yer verecek, etkinliği takip eden sayısında, Women to Watch Turkey organizasyonu özel haber olarak yer alacaktır.

7 İLETİŞİM FAALİYETLERİ Women to Watch ile ilgili tüm aktif içerikler ve tanıtımlar, sponsorlara da tercih ettikleri sponsorluk kapsamında hedef kitleleri ile buluşma fırsatı vermektedir. Women to Watch sponsorlarının logolarıyla bulunacağı tanıtım mecraları aşağıdaki gibidir: » Web sitesi; mediacatonline.com, mci.com.tr » Gazete ve dergi ilanları, haberler, e-bültenler, direct ler vb. » Ödül Seremonisi » Program Kitapçığı » MediaCat Dergisi Women to Watch özel sayısı

8 Birce Güler Etkinlik Direktörü /232 Umut Özkan Sponsorluk Uzmanı /138 WOMEN TO WATCH | 14 MAYIS 2013 İLETİŞİM


"14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları