Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK! Artan nüfus, azalan su! 2030 yılında nüfusu 90 milyona ulaşacak olan Türkiye, kişi başına düşen 1100.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK! Artan nüfus, azalan su! 2030 yılında nüfusu 90 milyona ulaşacak olan Türkiye, kişi başına düşen 1100."— Sunum transkripti:

1

2 Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK! Artan nüfus, azalan su! 2030 yılında nüfusu 90 milyona ulaşacak olan Türkiye, kişi başına düşen 1100 m3 kullanılabilir su miktarıyla, su sıkıntısı çeken bir ülke durumuna gelecek. Bireysel çabalarla suyumuzu kurtarabilir miyiz? Türkiye’de suyun önemli bir bölümü de evlerde tüketiliyor. Günlük ihtiyacımız dışında, hiç düşünmeden boşa harcadığımız su, milyonlarca tonu buluyor. Sadece basit önlemler alarak 1 ev bile tonlarca suyu kurtarabilir. BİR EV BİLE FARK YARATIR !

3 İŞLEYİŞ Günlük hayatımızda, su tüketim alışkanlıklarımızda yapacağımız küçük değişiklikler ile 4 kişilik bir aile yılda 140 ton su tasarruf edebilir. TEMA Vakfı, Türkiye’nin suyunu kurtarmak için her ev halkına su tüketiminde çok basit 5 önlem almayı öneriyor!

4 Bulaşıkları elde değil de, bulaşık makinesinde yıkayarak TON Bir ev bile yılda 140 TON suyu kurtarabilir. Traş olurken ve diş fırçalarken musluğu kaparatak 48 TON Sebze yıkarken musluğu açık bırakmayarak, 18 TON Daha kısa duş alarak 18 TON Tasarruflu rezervuarlar kullanarak 16 TON

5 KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması  Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi  Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması  Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması  Calgonit, Arçelik, Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması  Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi  Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

6 BASIN TOPLANTISI

7 EL BROŞÜRÜ

8 POSTERLER

9 İNTERNET Evde su tasarrufu yöntemleri Harcadığın su miktarını hesaplayan hesap makinesi Evin neresinde ne kadar su harcandığını gösteren Sanal tur 600 Bin Tıklanma

10 İNTERNET HESAP MAKİNESİ Evde su tasarrufu yöntemleri 7’den 70’e herkes evde ne kadar su harcadığını hesaplayabilsin diye internet sitemizde özel bir hesap makinesi geliştirdik

11 REKLAM FİLMİ

12 Su faturaları ilk kez bir iletişim mecrası olarak kullanıldı… Ayda 4 Milyon hane FATURA

13 Su kullanılan protestolara takiben 2007 Kupa Finalinde gündem bağlantılı uygulama

14 Dünya Çevre Günü’nde Salı Pazarı’nda yapılan aktivite ile yüzlerce ev hanımına ulaşıldı

15 TEMA Vakfı’nın Avrupa Birliği Projesi DryNet ile işbirliği Konya Çöl Olmasın

16 Koç Grubunun Ülkem İçin Projesi kapsamında Tüm Migroslar’da kampanya tanıtımı

17 2007 COW PARADE

18 Taksim Meydanı Megaboard

19 450 Billboard

20 85 Üst Geçit

21 Bin’in üstünde Elektrik Direği

22 KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması  Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi  Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması  Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması  Calgonit, Arçelik, Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması  Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi  Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

23

24 Kampanyanın sağladığı su tasarrufuna ilişkin Elmalı Barajı’ndaki Basın Toplantısı

25

26 KAMPANYANIN SAFHALARI I: Kampanyanın basın toplantısı ile duyurulması  Halkın çeşitli mecralar aracılığıyla konu hakkında bilgilendirilmesi  Kampanya için hazırlanan reklamın yayınlanması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile ortak çalışmaların başlaması II: Kampanya aktivitelerinin tüm yurda yayılması  Diğer belediyeler ile ortak çalışmaların başlaması  İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin kampanyanın sonuçlarını ile basın toplantısı aracılığıyla paylaşması III: Endustriden kampanyaya destek sağlanması  Calgonit, Arçelik, Vitra/Artema grubu ile ortak bir platform oluşturulması  Kampanya’nın devamlılığını sağlamak amacıyla sponsorlar desteğiyle yeni aktiviteler düzenlenmesi  Sponsor mağazalarında kampanya duyurumu ve bilgilendirmesi

27 Vitra-Artema Calgonit Arçelik Markaları ile ortak platform

28 HABER ÇALIŞMALARI 261 Yazılı Medya Sabah gazetesi ile 2 kez su eki 300’den fazla (tekrar yayınlarla birlikte) Görsel Medya

29

30

31

32

33 TEŞEKKÜR EDERİZ TRİA İLETİŞİM HİZMETLERİ Valikonağı Cad. Valikonağı Plaza No: 173 D:5 Nişantaşı / İstanbul Tel : Fax :


"Su Yaşamın Temel Kaynağı SU YOKSA, HAYAT DA YOK! Artan nüfus, azalan su! 2030 yılında nüfusu 90 milyona ulaşacak olan Türkiye, kişi başına düşen 1100." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları