Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Germe – Esnetme Güçlendirme Egzersizleri. “ esnetme egzersizleri, eller ” Önce ellerinizle yumruk yapın, sıkın; sonra karışlar gibi parmaklarınızı açarak.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Germe – Esnetme Güçlendirme Egzersizleri. “ esnetme egzersizleri, eller ” Önce ellerinizle yumruk yapın, sıkın; sonra karışlar gibi parmaklarınızı açarak."— Sunum transkripti:

1 Germe – Esnetme Güçlendirme Egzersizleri

2 “ esnetme egzersizleri, eller ” Önce ellerinizle yumruk yapın, sıkın; sonra karışlar gibi parmaklarınızı açarak olabildiğince gerin.

3 “ esnetme egzersizleri, eller ” Kollarınızı karşıya gergin bir biçimde uzatın, ellerinizi bilekten önce gövdenize doğru geriye, sonra öne ve aşağıya doğru kıvırın.

4 “ esnetme egzersizleri, bilekler ” Avuçlarınızı, parmak uçları tavana bakacak şekilde, birbirine yapıştırın. Parmaklarınızı birbirinden ayırmadan, gerginlik hissedinceye kadar ellerinizi aşağı doğru döndürün.

5 “ esnetme egzersizleri, omuzlar ” • omuzlarınızı öne ve arkaya doğru dairesel şekilde döndürün, • omuzlarınızı yavaşça sallayın. omuzlarınızı kürek kemiklerinizi birbirine değdirecek şekilde geriye doğru sıkıştırın.

6 “ esnetme egzersizleri, omuzlar ” Ellerinizi başınızın üzerinde birleştirip gerin, gerginliği koruyarak iki yana esneyin.

7 “ esnetme egzersizleri, boyun ” Çenenizi ellerinizle destekleyip, öne - boynunuza doğru bastırın.

8 “ esnetme egzersizleri, boyun ” Başınızı her iki yana, omuzlarınıza doğru eğerek, gerin.

9 “ esnetme egzersizleri, boyun ” Başınızı sağa ve sola doğru iyice çevirin, omuzunuzun üstünden arkaya bakmaya çalışın.

10 “ esnetme egzersizleri, sırt, omuzlar, kollar ” Ellerinizi, kollarınızı arkanızda birleştirin ve geriye ve aşağıdan yukarı doğru gerin.

11 “ esnetme egzersizleri, sırt, omuzlar, kollar ” Dik oturur pozisyonda, ellerinizi başınızın arkasına yerleştirin; kürek kemiklerinizi birbirine yaklaştıracak şekilde dirseklerinizi geriye doğru itin.

12 “ esnetme egzersizleri, sırt, kollar ” Avuçlarınız dışa bakacak şekilde parmaklarınızı birbirine geçirin ve vücudunuzdan aşağı doğru mümkün olduğunca uzatın, kollarınız gergin olsun; sonra kollarınızı aynı pozisyonda tavana doğru kaldırın.


"Germe – Esnetme Güçlendirme Egzersizleri. “ esnetme egzersizleri, eller ” Önce ellerinizle yumruk yapın, sıkın; sonra karışlar gibi parmaklarınızı açarak." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları