Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

AgeLOC ® BODY TRİO Bilim ve ürünler tarafından desteklenen Nu Generation fırsatı.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "AgeLOC ® BODY TRİO Bilim ve ürünler tarafından desteklenen Nu Generation fırsatı."— Sunum transkripti:

1 ageLOC ® BODY TRİO Bilim ve ürünler tarafından desteklenen Nu Generation fırsatı

2 NU GENERATION FIRSATI •Nu Generation Fırsatı tüm ageLOC ® hikayesinin dünya çapındaki heyecanlandırıcı nitelikteki devamıdır. •ageLOC ® bilimi anti-aging alanında liderliği sürdürüyor ve son zamanlarda gerçekleşen atılımları sizlere yeni ve yenilikçi ageLOC ® ürünleri vasıtasıyla sunuluyor. •Ayrıca, ageLOC ® Body Trio, genç bir vücut görüntüsü için güçlü ürünler temin ederek dünyanın dört bir yanındaki Nu Skin ® Distribütörlerinin hayallerine kavuşmasını sürdürmeyi sağlıyor.

3 ageLOC ® BODY TRIO Anlayış, müşteri eğilimleri ve ürün konumlandırma

4 •İnce ve genç bir fiziksel görünümün kaybı bir yaşlanma problemidir ve tüm dünya piyasalarındaki tüketicileri ilgilendirir. •Dış görünümün ve vücut yapısının bozulması şiddetli bir şekilde benlik bilincini ve kendine güveni etkiler, dış görünüme olan güvenin yitirilmesine neden olur ve vücudu kapama ve şeklini saklama azusuna neden olur. •Özellikle kadınlarda, cildin sarkması, göğüslerin, kalçaların, bacakların ve kolların üst kısmının şeklinin bozulması ve karın bölgesinde ve kalçalarda yağ birikmesi en önemli yaşlanma problemleri arasında yer almaktadır. Erkeklerde ise vücut şeklinin, fiziğin ve kas sıkılığının bozulması ve gücün yitirilmesi en önemli yaşlanma problemleri arasında yer almaktadır. KÜRESEL BİR İHTİYAÇ Kaynak : New Perceptions in Skin Care (Cilt bakımında yeni yaklaşımlar), 2010 Kaynak : Greenfield Anti-aging Exploratory (Greenfield Anti-aging Araştırması), 2008/2009

5 Tüketicilerin önemli bir kısmı dış görünümlerinden, özellikle de vücutlarının şeklinden memnun değildir. Bu durum, güzellik ürünlerinin “gerçekliğin panzehirleri” olarak konumlandırılmasına fırsat tanır. SORU: Lütfen şu an itibariyle aşağıdakilerden ne kadar memnun olduğunuzu belirtiniz: 1. Vücut ağırlığınız ve şekliniz 2. Fiziksel çekiciliğiniz/görünümünüz 41% 46% 47% 43% 38% 42% 22% 29% 30% 27% 18% 24% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% AvrupaABDBrezilyaAsya PasifikMENAKüresel “MEMNUN DEĞİLİM” YA DA “HİÇ MEMNUN DEĞİLİM” ŞEKLİNDE CEVAP VERENLERİN YÜZDESİ” Vücut ağırlığından ve şeklinden memnun değil Fiziksel çekiciliğinden ve görünümünden memnun değil Kaynak: Datamonitor Consumer Survey (Datamonitor Tüketici Anketi), Nisan/Mayıs 2009

6 •Şu an itibariyle, sıkılaştırma ve selülit karşıtı ürün piyasasının değeri 14.7 milyar $.1 •Dış görünüm bilinci dosyal baskılarca ve kişinin krndi dış görünümünden duyduğu memnuniyetsizlikle yönlendirilmektedir. Dış görünüm yönetimi tüketiciler için son teknolojiyi ve inovasyonu “memnuniyetle bekledikleri ve uyum sağladıkları” duygusal anlamda çok önemli bir konudur. •Zayıflama ürünleri profesyönel tedavilerden ilham alır ve tüketicilerinin bu ilkeleri kendi evlerinin rahatlığında kucaklamasını sağlar. GÜNÜMÜZDE VÜCUT ŞEKİLLENDİRME ORTAMI 1 Euromonitor, Global Firming and Anti-cellulite Sales (Küresel Sıkılaştırma ve Selülit Karşıtı Ürün Satışları), 2010

7 •Tüketiciler, vücutlarıyla ilgili sorunlarını çözümlemek için diyetten başka yaklaşımlara daha fazla güveniyorlar. Gerçekten etkili olabilmesi için ürünlerin tesirli olmak için geliştirilmiş olması gerekir. Klinik olarak test edilmiş olan ve bilimsel olarak desteklenen bu ürünler zaman isteyen ve dış görünüm bilinci olan tüketicilerin aradığı sonuçları verir. 2 •Her ne kadar piyasa fiziksel görünümü hedefleyen vücut topikalleriyle dolu olsa da, vücut topikalleri kategorisi hala, özellikle de yaşlanmanın kaynaklarını hedefleyen ürünlere ilişkin önemli bir fırsat alanını temsil etmektedir. 3 GÜNÜMÜZDE VÜCUT ŞEKİLLENDİRME ORTAMI (devam) 2 Kaynak: Datamonitor Consumer Survey (Datamonitor Tüketici Anketi), Nisan/Mayıs Kaynak: Greenfield Anti-aging Exploratory (Greenfield Anti-aging Araştırması), 2008/2009

8 Kendini güzel hissetme”nin daha geniş çaptaki yansımaları, dış görünüm bilincinin tüketicilerin çoğunluğu için günlük bir kaygı haline geldiği anlamına geliyor. 59% 61% 88% 57% 78% 61% 27% 26% 9% 29% 13% 25% 14% 12% 3% 14% 9% 13% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% AvrupaABDBrezilyaAsya PasifikMENAKüresel CEVAP VERENLERİN YÜZDESİ Çok önemliNe önemli ne de önemsizÇok önemsiz SORU: Aşağıdaki sağlık ve güzellik meselesi sizin için ne kadar önemli?: Günlük hayatınızda en güzel şekilde görünmek Kaynak: Datamonitor Consumer Survey (Datamonitor Tüketici Anketi), Nisan/Mayıs 2009

9 •Vücut şeklinin bozulmasında hem iç hem de dış etkenler rol oynamaktadır. •Güneş/UV ışınlarına çok uzun süre maruz kalmak, sigara içmek, yetersiz egzersiz, hayat tarzı seçimleri ve ani kilo kayıpları gibi dış veya davranışsal etkenler ile genetik, diyet, dolaşım bozukluğu, hormonlar, kas gücünün azalması, ciltte elastikiyet kaybı, vücutta su kaybı, hücresel faaliyetlerin azalması, yağ tabakası, genel olarak yaşlanma, gibi iç etkenler vücudun üzerinde bulunan cildin yaşlı görünmesine neden olmaktadır. Bu etkenler cildin sarkmasına, cildin yapısının dengesizleşmesine, nem kaybına ve selülitlere neden olabilir. •Vücut yaşlandıkça, bir zamanlar optimum gen ifadesi olan şeyler bir yaşlanma profiline dönmektedir. ageLOC ® bilimi sayesinde Gençlik Gen Kümeleri’ndeki değişikliklerin yaşlanmayı nasıl etkilediğini biliyoruz. VÜCUDU YAŞLANDIRAN ETKENLER

10 PEKİ YA...? Peki ya yaşlanmanın en önemli kaynaklarını hedefleyerek ve cilde topikal olarak etki ederek vücut üzerinde başarılı bir anti-aging yaklaşımı sergileyebilseydik?

11 • Biyolojik yaşlanma (içsel) – Değişikliklerin sonucu genellikle genetik olarak belirlenir veya vücut içerisinde doğal olarak meydana gelen gen ifadelerine dayanır. • Çevresel yaşlanma (dışsal) – Güneş ışınlarına maruz kalma (foto-yaşlanma), kirlilik, sigara dumanı ve benzeri birikmiş etkenlerce meydana getirilen serbest radikal hasarlarının sonuçlarını içerir. YAŞLANMA ETKENLERİ

12 •Sonuçta yaşlanma hem biyolojimizin hem de çevremizin bir birleşimidir. •İçsel ve dışsal kaynaklardan kaynaklanan serbest radikaller cilt yapısına ve genlere zarar verir. BİYOLOJİK VE ÇEVRESEL YAŞLANMANIN ETKİLEŞİMİ

13 Genç ciltte bulunan önemli proteinlere zarar verme ya da değiştirme •cildin sarkması •selülit görüntüsünün artması •yaşlanmanın diğer belirtileri Cilt proteinleri PROTEİNLERİN AYRILMASI

14 •Biyolojik saat genetik yapımız ve gen ifadelerimiz tarafından belirlenir. Bu durum, cilt hücrelerimiz de dahil olmak üzere tüm hücrelerimiz için geçerlidir. •Biyolojik yaşlanma: Görebildiğimiz veya hissedebildiğimiz harici yaşlanma belirtileri olarak ortaya çıkan vücut içerisindeki doğal değişimlerin sonucudur. BİYOLOJİK YAŞLANMA NEDİR?

15 YAŞLANMANIN TEMEL KAYNAKLARI: arSuperMarker’lar

16 •İnsan genomu DNA’yı oluşturan kimyasal baz çiftlerinin sırasıdır. •İnsan genomu ’den fazla gen içerir. •Bu genleri tanımlamak bilimadamlarının biyokimyasal işleyişleri, son ürünleri ve insan vücudunun işlevlerini daha iyi anlamasını sağlamaktadır. İNSAN GENOMU

17 Bir insanın genetik yapı ve gen ifadesi profilleri, hem dahili olarak hücre düzeyinde hem de harici olarak cilt görünümüyle, o insanın ne kadar hızlı bir şekilde yaşlanacağını belirler. YAŞLANMANIN TEMEL KAYNAKLARI

18 arSuperMarker’lar vücut kimyasının yaşlanmamızı etkileyen parçalarıdır. Onlar yaşlanmayı tetikleyen temel kaynaklardır. arSuperMarker’lar

19 YGC’ler, ifadeleri spesifik nitelikli gençlik geni ifade profili temin etmek için düzenlenebilen işlevsel gen gruplarıdır. ARSUPERMARKER’LAR - GENÇLİK GENİ KÜMELERİ (YGCS)

20 Nu Skin bilimadamları cilt için başka bir YGC tanımladılar. Günümüzde yürütülen bilimsel araştırmalara ve klinik bulgularımıza dayanarak, vücuttaki yaşlanma belirtilerine katkıda bulunan eylem mekanizmaları şunları içerir: •Yapısal proteinlerin ayrılması •Yağların ayrışması azalırken yağ oluşumunun artması •Dolaşımın azalması •Nemlendirmenin azalması arSuperMarker’lar – VÜCUT YGC’leri

21 GENÇLİK GENİ KÜMESİ VE GENÇ VÜCUT GÖRÜNÜMÜ ageLOC ® SCIENCE VÜCUT GENÇLİK GENİ KÜMESİ Aşağıdakilerden sorumlu olan genleri hedefler: • Sıvıların hareketi • Cilt Dokusu • Nemlendirme • Yağ Metabolizması HEDEFLENEN SONUÇLAR Selülit görüntüsünde azalma Sıkılaşma Kaldırma Pürüzsüzleştirme İncelme Nemlendirme Selülit görüntüsü = Derinlik derecesi, yüzey dokusu.

22 Bilimadamları bireysel içerikleri ve ürün formüllerini inceleyerek etkin içerikleri seçebilir ve en iyi cilt bakım ürünlerini yapabilmek için cilt geni ifadesini, proteinleri ve diğer mekanizmaları optimize eden etki artıran formüller oluşturabilirler. ageLOC ® BİLİMİ

23 VÜCUT ÜZERİNDEKİ YAŞLANMA KANITLARI Fizyolojideki Değişimler

24 Yaşlandıkça vücutlarımızı kaplayan cildimiz aşağıdakilere daha fazla yatkın olur: •Selülit görüntüsünün artması •Sıkılık kaybı •Kuruluk •Homojen olmayan cilt biçimi VÜCUDUMUZDAKİ YAŞLANAN CİLT BELİRTİLERİ

25 PÜRÜZSÜZLÜK KAYBI

26 Dermiste bulunan yapısal protein kolajen cilt için eleğe benzer bir destek ve güç çerçevesi sağlar. Dermis Epidermis PÜRÜZSÜZLÜK KAYBI<

27 Yaşlandıkça, kolajen üretimi azalır ve kolajen lifleri daha önceki yıllara oranla daha hızlı bir şekilde ayrışır. Bu durum dermisteki kolajen miktarında genel bir düşüşe yol açar. Daha az desteklenen alanlar çökmeye başlar ve kırışıklıklar oluşmaya başlar. Dermis Epidermis PÜRÜZSÜZLÜK KAYBI

28 SIKILIK KAYBI

29 Cildin dermiste bulunan bir diğer yapısal proteini ise elastindir. Bu sarmal benzeri yapıdaki protein esnedikten sonra geri kendi yerine oturabilir ve böylece cilde elastik niteliğini verir. Dermis Epidermis SIKILIK KAYBI

30 Yaşlandıkça elastin lifleri esnekliklerinin çoğunu kaybeder ve fibroblastların içerisindeki elastin üretimi azalır. Sağlıklı elastin seviyelerindeki bu düşüş bazı alanlarda sıkılığın azalması ile sonuçlanır. Dermis Epidermis SIKILIK KAYBI

31 KURU CİLT

32 Sağlıklı ve genç bir cilt doğru nem seviyelerini seramitlerle, lipitlerle ve yağ asitleriyle çevrili olan ve bunlarla birlikte mühürlenmiş olan keratinositlerden (keratin dolu deri hücreleri) oluşan nem bariyerinin koruyucu özelliklerini mühürleme yoluyla korur. Stratum Corneum (Nem Bariyeri) KURU CİLT

33 Yaşlandıkça cildimiz nem bariyerini mühürleyebilecek olan seramid, lipid ve yağ asitlerini daha az üretir ve bunun sonucunda transepidermal su kaybı ve kuruluk artar. Bu lipit maddelerinin üretiminin azalması hormon seviyelerindeki doğal düşüşe benzer. KURU CİLT

34 DOĞRU CİLT BAKIMI YAPARAK CİLDİN ERKEN YAŞLANMASINI ÖNLEYİN

35 CİLDE ÖZEN GÖSTERMEK Cildin gençliğini korumak iyi bir cilt bakımı ile başlar. Cildin nem bariyerini desteklemek için ürün kullanmak gereksiz cilt hasarlarını önlemenin ilk adımıdır.

36 Geçmişte cildinize yeterince özen göstermemiş olsanız bile, gözle görülebilir yaşlanma belirtilerini azaltmaya yardımcı olan ve teknolojik olarak gelişmiş pek çok bileşen var. CİLDİNİZİN SAATİNİ GERİYE ALMAK

37 Erken ve önlenebilir cilt yaşlanmasının çoğunluğu UV ışını nedeniyle meydana gelir, dolayısıyla güneşe sınırlı olarak maruz kalmak ve güneşe çıkmadan önce güneş kremi kullanmak kesinlikle gereklidir. UV’DEN KORUNMA

38 •Masaj, fiziksel titreşim ve/veya mikrobesinler/uyarıcılar sıvıların dolaşımını destekleyebilir. •Araştırmalar, bir çeşit fiziksel titreşim olan titreşimli doğru akımların sıvıların dolaşımını artıran önemli bir yardımcı olabildiğini göstermiştir. •Fiziksel titreşimler bir dizi etkinliği harekete geçirebilir. SAĞLIKLI DOLAŞIMI DESTEKLEMEK

39 •Titreşimler nitrik oksit (NO) üretimini tetikleyen endotelyumun fiziksel olarak uyarılmasına neden olur. •NO damar genişlemesine yol açar ve bunun sonucunda kan akışı ve sıvıların dolaşımı artar. •Sıvıların dolaşımının artırılması atıkların daha etkin bir şekilde atılmasını sağlar ve cilt hücrelerine daha fazla besinin ulaştırılmasına yol açar. SAĞLIKLI DOLAŞIMI DESTEKLEMEK SIVI TİTREŞİMİ BİYOLOJİK EYLEM SIVILARIN DOLAŞIMINI KOLAYLAŞTIRIR YARARLARI

40 •Hücresel enerjiyi etkileyebilen bileşenler aşağıdakilerin gerçekleşmesine de yardımcı olur: –Dolaşımı artırır –Cildin sıkılığını artırır –Çukurlu ya da gamzeli bölgeleri düzleştirir SELÜLİT GÖRÜNTÜSÜNÜN AZALMASI

41 ageLOC ® bilimi Nu Skin ® ’in biyolojik yaşlanmanın belirtilerini ve kaynaklarını hedeflemeye yönelik özel çözümüdür. Bu patent bekleyen bilim daha genç bir profil için yaşlanmanın temel kaynaklarını yeniden etkinleştirebilir. SIGNS AGELOC ® - ÇÖZÜM

42 ageLOC ® ’u en modern düzeltici bileşenlerle birleştirmek yaşlanmanın GÖZLE GÖRÜLEBİLİR BELİRTİLERİNİ de azaltmaya yardımcı olabilir. Nu Skin ® ’in ageLOC ® bilimi yaşlanmanın içten dışa hem KAYNAKLARINI hem de BELİRTİLERİNİ hedefleyerek sektörde tam bir yaşlanma çözümü sunmaktadır. SIGNS ageLOC ® - çözüm

43 ageLOC ® BODY TRIO Bilim ve ürünler tarafından desteklenen Nu Generation fırsatı

44 ageLOC ® Body Trio şekilli bir görünümü yeniden yapılandırarak ve yağların görünümünü, selülitleri ve cildin pürüzsüzleşmesini hedefleyerek daha ince, pürüzsüz, sıkı ve genç bir görünüm sağlamaktadır. ageLOC ® Body Trio, incelen, pürüzsüzleşen ve sıkılaşan bir görünüm sağlayan faydaları için yeni ageLOC ® Galvanic Body Spa ürününü ve iki gelişmiş anti-aging vücut ürünü olan ageLOC ® Body Shaping Gel ve ageLOC ® Dermatic Effects ürünlerini içermektedir. ageLOC ® Body Trio – genç görünen bir vücut için. ageLOC ® BODY TRIO

45 Birincil Piyasalar: •Sıkılaşmış, gerilmiş ve daha genç görünen bir vücut isteyen kadınlar ve erkekler. •Mevcut ageLOC ® edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II ve Nu Skin Galvanic Spa System™ II Body Shaping Gel müşterileri. İkincil Piyasalar: •Beden imajının farkında olan ve arasıra spa’ya gidebilen yaş arası kadınlar. •Selüliti olan ve vücutlarında yaşlanmanın belirtilerini taşıyan her yaştan kadın. HEDEF KİTLE

46 YARARLARI •Daha ince bir görünüme kavuşmak için selülitlerin ve yağların görünümünü azaltır ve pürüzsüzleştirir. •Vücuda pürüzsüz ve şekilli bir görünüm verir. •Cildin sıkı görünümünü artırır. •Cildin genel durumunu iyileştirir. •Yaşlanmanın temel kaynaklarını hedef alır. •Cildin enerji kazanmasına ve arındırılmasına yardımcı olur. •Cildi nemlendirir.

47 ageLOC ® GALVANIC BODY SPA

48 1791 yılında elektrik akımlarını sağlık amaçlı olarak ilk defa kullanan kişi Luigi Galvani’dir. İsmini İtalyan bilimadamının isminden alan “Galvanik akım” günümüzde faydalı bileşenlerin cilde ulaşmasını kolaylaştırmak için kozmetik amaçlarla kullanılmaktadır. GALVANİK AKIMIN TARİHÇESİ

49 Spa ve güzellik salonu uzmanları nazik galvanik akımını 50 yıldan daha uzun bir süreyle müşterilerin ciltlerini yenilemek ve enerji vermek için uyguladıkları bakımlarda kullanmışlardır. Bu bakımlar, nazik bir masaj hareketi sağlayan silindirli büyük bir makineyi kullanan eğitimli bir estetisyen tarafından yapılmalıdır. Bu bakım cildin duruluğunu artırmak ve rengini iyileştirmek için hücresel enerjinin odaklanmasına ve dolaşımın artırılmasına yardımcı olur. GALVANİK BAKIM NEDİR?

50 Galvanik bakımlar, tıpkı manyetik kutuplarda olduğu gibi, aynı yüklerin birbirini itmesi zıt kutupların birbirini çekmesi gibi temel prensipleri kullanır. Ürünler, pozitif ya da negatif yük içeren ana bileşenlerle formüle edilmiştir. Cihaz üründe bulunan ana bileşenle aynı yükte ayarlanmıştır GALVANİK BAKIM NASIL ÇALIŞIYOR?

51 Birbirini iten aynı yükler ana bileşenleri “iter” ve cildinize kolayca iletilmelerini sağlar. Pozitif ve negatif galvanik akımların cilde dikkatli bir şekilde uygulanması sonucunda bir kişi pek çok faydalı cilt bakımını yapabilir GALVANİK BAKIM NASIL ÇALIŞIYOR?

52 Araştırmalar titreşimli akımın sıvı titreşimini artırdığını ve böylece sağlıklı dolaşımı desteklediğini göstermiştir. Titreşimli galvanic akımlar: •cildin güçlü sıvı titreşiminden faydalanabileceği vücut üzerinde kullanılmak üzere optimal olarak tasarlanmıştır. •cildi arındırmayı ve tazelemeyi desteklemeye ve yaşlanmanın gözle görülür belirtilerini azaltmaya yardımcı olur. VÜCUT İÇİN TİTREŞİMLİ AKIMLAR

53 Sabit galvanik akım, duraksamayan veya genlik içinde değişiklik göstermeyen* daimi akımken; titreşimli galvanik akım, önceden belirlenmiş iki farklı seviye arasında değişiklik gösteren bir tür doğru akımdır (DC). TİTREŞİMLİ GALVANİK AKIMLAR * TITREŞIMLI GALVANIK AKıM BIR ALTERNATIF AKıM (AC) DEĞİLDİR. ALTERNATIF AKıMLARDA POLARITE POZITIF ILE NEGATIF KUTUPLAR ARASıNDA DALGALANıR. TİTREŞİMLİ AKIM ZAMA N AKIM DOĞRU AKIM

54 •Ana bileşenlerin cildinize nüfuz etmesine yardımcı olur. •Optimize edilmiş titreşimli galvanik akım cildi canlandırmaya yardımcı olur, cildi arındırmayı ve tazelemeyi destekler ve yaşlanmanın gözle görülür belirtilerini azaltmayı sağlar. •Laboratuar araştırmalar, galvanik akımlarla yapılan bakımlar, anti-aging bileşenlerinin nüfuzunu 24 saate kadar artırabildiğini göstermiştir. BAŞLICA FAYDALARI

55 •Cildinize göre otomatik olarak ayarlanır: bakımın daha etkin olabilmesi için olması gereken miktarda akımın salınmasını sağlar. •Artırılmış ergonomi: ageLOC ® Galvanic Body Spa cihazının yeni şekli vücudunuzun kıvrımlarını daha iyi takip edebilmek üzere tasarlanmıştır. •ageLOC® iletken yüzeyi: ageLOC ® bileşenlerinin cildinize 10 kat daha fazla nüfuz etmesini sağlayabilen daha geniş ve tescilli bir ageLOC® vücut iletken yüzeyi bulunmaktadır. GENİŞLETİLMİŞ NİTELİKLER

56 Optimum sonuçları elde edebilmek için aşağıdaki bölgeler üzerinde haftada üç gün ageLOC ® Galvanic Body Spa cihazınızı ageLOC ® Body Shaping Gel ile birlikte kullanın: •Kollar •Uyluklar •Kalçalar •Karın bölgesi Not: Yüz üzerinde veya narin cilt bölgelerinde kullanılmaya uygun değildir. KULLANIM ŞEKLİ

57 BÜTÜNLEYİCİ ÜRÜNLER

58 Vücudunuzun ageLOC ® un anti-aging faydalarından yararlanması amacıyla özellikle patentli Nu Skin ® Galvanic cihazlarıyla birlikte çalışmak üzere formüle edilmiştir. Yaşlanmanın gözle görünür belirtilerini azaltırken cildi tazeleyip arındırmaya yardımcı olur. ageLOC ® BODY SHAPING GEL

59 •Cildin genç görünümünü koruyup yaşlanma belirtilerini azaltmak amacıyla yaşlanmanın temel kaynaklarını hedefler. •Daha ince ve biçimli bir görünüme kavuşmak için yağların ve selülitlerin görünümünü azaltır ve düzleştirir. •Daha genç bir görünüm sağlamak için cildin sıkılık görüntüsünü iyileştirir. •Sağlıklı görünen bir cilt oluşturmak ve öylesi bir cildi koruyabilmek için cildin ekstrahücresel matriksini (ECM) güçlendirir. BAŞLICA FAYDALARI

60 •ageLOC ® : yaşlanmanın temel kaynakları olan arSuperMarker’ları hedefleyen spesifik bileşenler içeren tescilli Nu Skin ® teknolojisidir. •Laminaria Digitata: yağ yakılımını artırmaya yardımcı olur; insan keratinositlerinde mitokondri solunumunu ve dolayısıyla enerji üretimini artırdığı görülmüştür; ve yapısal protein sentezini artırdığı görülmüştür. •Theobromine (Theobroma cacao özütü): dermatik yağ hücrelerindeki belirli bir enzimi engellediği görülmüştür. Bu enzimin engellenmesi dermatik yağ yıkımını etkinleştirir, ve böylece daha zayıf ve pürüzsüz bir görüntü elde edilir. BİLEŞENİNDEKİ ANA MADDELER

61 Günde bir defa olmak üzere haftada üç gün aşağıdaki bölgeler üzerinde uygulanır: •Kollar •Uyluklar •Kalçalar •Karın bölgesi KULLANIM ŞEKLİ

62 ageLOC ® DERMATIC EFFECTS

63 Vücudunuza ageLOC ® un anti-aging faydalarını iletebilmek amacıyla formüle edilmiş olan günlük nemlendirme ve şekillendirme losyonudur. ageLOC ® Dermatic Effects yağların ve selülitlerin görünümünü pürüzsüz hale getirmeye ve cildin sıkı görünümünü geliştirmeye yardımcı olur. BÜTÜNLEYICI ÜRÜNLER

64 •Cildin genç görünümünü koruyup yaşlanma belirtilerini azaltmak amacıyla yaşlanmanın temel kaynaklarını hedefler. •Daha ince bir görünüme kavuşmak için yağların ve selülitlerin görünümünün pürüzsüzleştirilmesine yardımcı olur. •Daha genç bir görünüm sağlamak için cildin sıkılık görüntüsünü iyileştirir. •Cildi nemlendirir ve pürüzsüzleşmesine yardımcı olur. BAŞLICA FAYDALARI

65 •ageLOC ® : yaşlanmanın temel kaynakları olan arSuperMarker’ları hedefleyen spesifik bileşenler içeren tescilli Nu Skin ® teknolojisidir. •Hibiscus abelmoschus özütü: serbest radikalleri yatıştıran ve selülitlerin görünümünü engelleyen bitki lipid yönünden zengin olan bir özüttür. •Bal özütü: Cildi pürüzsüzleştirmeyi sağlayan doğal bir alfa hidroksi asit. •Hiyalüronik asit: optimum nem seviyesinin korunmasına yardımcı olur. BİLEŞENİNDEKİ ANA MADDELER

66 Aşağıdaki bölgelere sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa uygulayın: •Kollar •Uyluklar •Kalçalar •Karın bölgesi KULLANIM ŞEKLİ

67 THANK YOU


"AgeLOC ® BODY TRİO Bilim ve ürünler tarafından desteklenen Nu Generation fırsatı." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları