Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör."— Sunum transkripti:

1 Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör

2 Alexander Kühnel Genel Müdür HİFAŞ

3 Türkiye ve Avrasya Bölgesi Türkiye bilişim tedarikçileri için büyüyen pazarların en önemlilerinden biri konumundadır. Yakın zamanda etkisini hissettiren sıkıntılı döneme rağmen, stratejik konumda yer alan Türkiye’de bilişim sektörünün 2008 yılında 6.5 Milyar $ olan hacminin 2013 yılında 13.6 Milyar $’a çıkması bekleniyor.* * Kaynak: Türkiye Bilgi Teknolojileri Raporu Q / Business Monitor International OECD’nin raporuna göre Türkiye 2010 yılında %3.7 büyüme hızıyla Avrupa’daki en hızlı büyüyen ülke olacak.

4 Türkiye’de Ekonomik Görünüm Hedefler Göstergeler Reel GSYH büyümesi (%) GSYH (milyar ABD doları) Kişi başına düşen GSYH (ABD doları) İhracat (milyar ABD doları) İthalat (milyar ABD doları) Turizm gelirleri (milyar ABD doları) Source: Orta Vadeli Program , Devlet Planlama Teşkilatı

5 2009 Pazar Hacmi : 28 Milyar $ 2009 Pazar Hacmi : 28 Milyar $ Bilgi Teknolojileri : 7,4 Milyar $ İletişim Teknolojileri : 20,6 Milyar $ Türkiye Bilişim Endüstrisi Kaynak: IDC Araştırma Şirketi ’da BT sektörü 13 % büyüyecek! 2009 (Milyon $) 2010 (Milyon $) (%) Donanım5.964,86.819,914,3 Yazılım608,7667,89,7 IT Hizmetleri871,69337 Toplam7.445,18.420,713,1

6 Bu pazarda yer almak ne için önemli*: • 2009 yılında 7,5 Milyar $ pazar hacmi • 65 milyonun üzerinde cep telefonu kullanıcısı • 32 milyonun üzerinde internet kullanıcısı • 26 Teknopark • 2010 sonunda tahmini 10 milyon ADSL kullanıcısı • 30 ulusal TV, 250 yerel TV kanalı • Genişlemekte olan e-Devlet uygulamaları Türkiye Bilişim Endüstrisi *Kaynak: IDC Araştırma Şirketi

7 Farklı sektörlerde Bilişim hizmeti harcamaları *Source: IDC Araştırma Şirketi

8 Murat Özer Fuar Direktörü HİFAŞ

9 CeBIT Bilişim Eurasia Bir fuardan çok daha fazlası Uluslararası Konferans Forum Alanları Matchmaking Etkinlikleri Küresel Network Yıl boyu pazarlama faaliyetleri Satınalma Heyetleri Bilişim Zirvesi

10 Fuar Planı İş Dünyası Medya ve Özel sunumlar Kamu Sektörü Dijital Yaşam Bilişim Market

11 Tematik Bölümler 1.Webciety 2. İş ve Kariyer 3. TÜTED alanı 4. eSağlık / TeleSağlık 5. TeknoPark 6. TÜBİDER alanı 7. Yazılım

12 Rakamlarla Fuar Toplam Ziyaretçi Sayısı Katılımcı Sayısı Net Fuar Alanı20918 m24246 m m2 İş Dünyası Bölümü Ziyaretçileri67122 Ziyaretçi Basın Mensupları1775

13 Uluslararası Katılım 22 ülkeden katılımcı 79 ülkeden ziyaretçi

14 Katılımcıların ülkeleri A.B.D Almanya Bulgaristan Çek Cumhuriyeti Çin Fransa Güney Kore Hindistan Hollanda İngiltere İran İspanya İsveç İsviçre İtalya K.K.T.C. Lüksemburg Malezya Polonya Rusya Tayvan Türkiye

15 Ziyaretçilerin Ülkeleri A.B.D.BulgaristanHindistanK.K.T.CMakedonyaSudan AlmanyaCezayirHollandaKanadaMısırSuriye ArnavutlukÇek CumhuriyetiHongkongKaradağMoldovaSuudi Arabistan AvustralyaÇinIrakKatarMozambikTayvan AvusturyaEtiyopyaİngiltereKazakistanNijeryaTunus AzerbaycanFasİranKenyaNorveçTürkiye BahreynFilipinlerİrlandaKuzey KoreÖzbekistanUkrayna BangladeşFilistinİspanyaKosovaPakistanÜrdün BelçikaFinlandiyaİsrailLibyaRomanyaYemen Beyaz RusyaFransaİsveçLitvanyaRusyaYunanistan Birleşik Arap EmirlikleriGüney AfrikaİsviçreLübnanSenegalSudan Bosna HersekGüney KoreİtalyaLüksemburgSingapur BrezilyaGürcistanJaponyaMacaristanSlovakya

16 Tüm sektörlerden ziyaretçiler * Fuarda İş Dünyası Bölümü’ne kayıt yaptıran ziyaretçilerin dahil oldukları sektörlerden seçilenlerdir.

17 Uluslararası Satınalma Programı 20 Hedef Ülke!

18 Anadolu Satın Alma Heyetleri 20 Hedef şehir!

19 Matchmaking Etkinlikleri Firmaların satın alma yetkilileri ve karar vericileri düzenlenen matchmaking aktivitesi sayesinde katılımcılarla yüz yüze görüşmeler yapabilecekler. Bu etkinlik dünya çapında fi rmalara yeni iş ortakları, müşteriler ve tedarikçiler bulmanın hızlı ve kolay yollarını sunan b2fair iş birliğiyle gerçekleştirilecek. Profesyonel ziyaretçiler, katılımcılarla akıllı bir sistem aracılığı ile randevu alabilecekler. B2fair Matchmaking Etkinliği Smart Appointment System

20 Etkin Pazarlama İletişimi Deutsche Messe AG’nin 80 ülkedeki temsilcilikleri vasıtasıyla CeBIT Bilişim Eurasia’nın küresel tanıtımı Avrasya Bölgesi’nde yoğun iletişim • Tüm bölgede yapılan reklam kampanyaları • Çevre ülkelerden davet edilen basın mensupları • 10 sanayileşmiş şehirde düzenlenen basın toplantıları • Anadolu VIP Programı : Üst düzey karar vericiler seyahat masrafları karşılanarak fuarda ağırlanacak, satın alma yetkilileri ve bilişim uzmanları oda ve derneklerin iş birliğiyle fuara davet edilecekler • Anadolu Heyetleri: Satınalma müdürleri ve bilişim uzmanları odalar ve dernekler işbirliği ile Istanbul’a davet edilecekler. Sektörel medya buluşmaları Sosyal Ağlar: XING, Facebook, Youtube, Flickr, Twitter ve diğer sosyal ağlar Bazı Avrasya ülkelerinde yürütülen Google ADWords kampanyası

21 Doç Dr. Asım Balcı Genel Müdür Danışmanı TÜRKSAT

22 Ufuk Altıntop Genel Müdür Yardımcısı Hannover- Messe International Istanbul

23 İki fuarın sinerjisi Broadcast, Cable & Satellite Eurasia 14. Uluslararası Uydu İletişimi, Yayıncılık, Kablo ve TV Sekt ö r ü Fuar ve Konferansı Avrasya Bölgesi’nin en büyül uydu iletişimi, yayıncılık ve TV sektörü fuarı

24 Uluslararası Konferans Programı Anadolu Heyetleri TUYAD işbirliği ile Hedef pazarlardan uluslararası satın almacılar Ses & Işık Özel Gösterimi İki fuarın sinerjisi

25 Alexander Kühnel Genel Müdür HİFAŞ

26 Dünya Çapında CeBIT Etkinlikleri 10 – 12 May 2011 Porto Alegre, Brazil 6 – 10 October 2010 Istanbul, Turkey 1– 5 March 2011 Hannover, Germany 6 – 10 October 2010 Istanbul, Turkey May 2010 Sydney, Australia

27 Teşekkürler!


"Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları