Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi."— Sunum transkripti:

1 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Proje Finali & Kariyer Günü Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Proje Finali & Kariyer Günü

2 PROJENİN DOĞUŞU Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Avrupa Birliği Mali Yardımlar Dairesi Başkanlığı, İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Program Otoritesi (İKG) tarafından Türkiye'de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Artırılması Operasyonu (IQVET) Hibe Programı 25 Mayıs 2012 Tarihinde yayınlamıştır. Projenin hedefine ulaşması için Türkiye'deki tüm meslek liselerine yönelik seminer düzenlenmiş ve proje üretmeleri konusunda teşvik edilmiştir. Proje kapsamındaki ön başvurular 16 Temmuz 2012 tarihinde tamamlanmıştır. Başvuru yoğunluğu nedeniyle 2 Ekim 2012’de açıklanacak olan ön eleme sonuçları 6 ay gecikmeli olarak 5 Nisan 2013 tarihinde yayınlanmıştır. Projemiz ön elemeyi geçmiş yaklaşık 1100 projelerden birisi olmuştur. Tam başvurunun ardından projemiz Türkiye’de destek verilmeye değer 69 projeden birisi olmaya hak kazanmıştır. Aydın’da ise başarıya ulaşan tek projedir. Projenin yazımı yaklaşık 5 aylık yoğun bir emeğin sonucudur. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın

3 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın PROJE TEKNİK BİLGİLERİ Projenin Adı: “Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi” Proje Sahibi: Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Proje Ortakları: 1- Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Teknik And. Lisesi 2- Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Proje İştirakçisi: Win Bilgi İletişim Hizmetleri AŞ. Projenin Süresi: 1 Eylül 2014 – 31 Ağustos 2015 (12 Ay) Hibe Miktarı: Euro ( Euro’su Eş Finansman) Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

4 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Proje Genel Hedefi Mesleki ve teknik eğitimin içeriğinin geliştirilmesi ve kalitesinin artırılmasına katkıda bulunmak. Proje Özel Hedefleri 1- Mesleki ve teknik eğitimin bir alanı olan Büro Yönetimi ve Sekreterlik alanında “Çağrı Merkezi Operatörlüğü” dalını oluşturmak ve dala ait derslerin modüllerini geliştirmek, 2- Mesleki ve teknik eğitimi öğrenciler için cazip bir seçenek haline getirmek, 3- Sosyal ortaklar, okullar, mesleki ve teknik eğitimin merkezleri ve özel sektör arasında işbirliğinin teşvik etmek. Proje Nihai Faydalanıcıları 1- Mesleki ve Teknik Eğitim Kurumları, 2- Mesleki ve Teknik Eğitime yönelecek öğrenciler, 3- Mesleki ve Teknik Eğitim içindeki öğretmenler, 4- Çağrı Merkezi Sektörü. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

5 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Proje Ana Çıktıları 1- Dala ait öğretim çerçeve programını oluşturuldu, 2- Derslere ait tüm yeterlilikler tablosu hazırlandı, 3- Dalda okutulacak 5 ders belirlendi, 4- Derslere ait 15 modül tespit edildi, 5- Tüm modüllerin yazımı sağlandı, 6- Üretilen modüllerden 1 tanesi Fatih Projesiyle uyumlu olarak Z-Kitap haline dönüştürülmüştür. Bu kitabın çekimleri Vestel Müşteri Hizmetlerinin katkılarıyla gerçekleştirilmiştir. 7- Mesleki ve Teknik Eğitimde çağrı merkezi operatörlüğü dalına ait tüm alt yapısı oluşturulmuştur, mezuna çağrı merkezi operatörlüğü kursu verilmiş ve istihdamlarına katkı sağlanmıştır, 9- AloTech tarafından Çağrı merkezi santral sistemi ve bu yazılıma ait görsel eğitim seti üretildi, 10- Formalis Bilgi Teknolojileri AŞ tarafından, CRM yazılımı temin edildi, 11- Sennheiser Firmasının,Türkiye Distrübütörü olan Bircom firmasından çağrı merkezi kulaklıkları hibe olarak temin edildi, 12- Proje kapsamında Alotech, Formalis Bilgi Teknolojileri AŞ ve Vestel Müşteri Hizmetleri firmalarıyla 3 adet işbirliği protokolü imzalanmıştır, 13- Almanya’nın Kassel şehrinde bulunan Reuter Schule ile kardeş okul protokolü imzalanmıştır, 14- Proje iştirakçisi olan Win Bilgi İletişim Hizmetleri AŞ. Aydın Merkez'e yaklaşık 200 kişilik bir lokasyon kurma kararını almıştır. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

6 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Çağrı Merkezi Sektörünün Önemi ve Potansiyeli 1 çağrı merkezi masası ortalama 1-1,5 kişiye istihdam sağlamaktadır. Diğer sanayilerde bir kişilik istihdam yaratma maliyeti çağrı merkezi sektöründeki kişi başı istihdam maliyetine göre yaklaşık 30 kat daha yüksek. Taşıma, yiyecek-içecek, ofis hizmetleri ve eğitim gibi yan sektörler için pazar oluşumu sağlayarak büyük bir ekosistemi de harekete geçirir. Türkiye offshore ismi verilen iş modeliyle özellikle Avrupa ülkelerine hizmet verebilecek önemli bir potansiyele sahiptir.

7 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Çağrı Merkezi Sektörünün Önemi ve Potansiyeli

8 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Çağrı Merkezi Pazarı Genel Değerlendirmesi

9 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Çağrı Merkezi Pazarı Genel Değerlendirilmesi

10 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi İstihdam Alanında Gelişim

11 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi İstihdamın Coğrafi Dağılımı

12 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Müşteri Temsilcisi Cinsiyeti

13 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Müşteri Temsilcileri Ortalama Çalışma Süresi

14 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Proje Temel Faaliyetleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

15 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Çalışma Ekibinin Oluşturulması ve Görev Dağılımı Proje Ortağı 3 okul bünyesindeki meslek dersi öğretmenlerinden, 6 kişilik proje yönetim ekibi oluşturulmuştur. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi İ. Seçkin ÜSTÜN Proje Genel Koord. Ozan ESEN Koordinatör Yardımcısı Erhan BİLGE Proje Koordinatörü Serkan YILDIZ Koordinatör Yardımcısı Osman MİSKET Koordinatör Yardımcısı Ersan ÖZDEMİR Koordinatör Yardımcısı

16 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Çalışma Ekibinin Oluşturulması ve Görev Dağılımı Proje kapsamında 2 personel tam zamanlı olarak çalıştırılmıştır. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Havva KAĞNICI Proje Genel Sekreteri Özlem TOPLU Proje Asistanı Projede mali denetimini için kısmı zamanlı olarak; YMM Şükrü PARLAK, SMMM Hasiyet ELDERE, görev almışlardır.

17 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Proje Çalışma Ekibi ve Proje Bürosu Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

18 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Projenin Kamuoyuna Tanıtılması Proje Kapsamında başta proje logosu ve sloganı olmak üzere birçok görseller üretilmiştir. Projenin paydaşlara ve kamuoyuna tanıtımı için tanıtım toplantısı düzenlenmiştir. Eskişehir ve İstanbul ziyaretleri yapılarak projenin sektörel tanıtımı sağlanmıştır. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Çağrı Merkezleri Derneği Teleperformance Şirketi İstanbul Lokasyonu

19 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Projenin Kamuoyuna Tanıtılması Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Proje İştirakçisi Win Bilgi Hizmetleri AŞ. Genel Müdürüyle Toplantı

20 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri 16/11/ /11/2014 tarihleri arasında yapılan İngiltere’de sektör tanıma ziyaretleri gerçekleştirildi… Londra'da Brain Food Extra şirketinden Mr. Martin Hill Red Hill şehrinde Systems and Network şirketinden Mr. Aston Flood Cambridge University Hastanesinin Contact Center lokasyonu Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

21 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi İngiltere Ziyaret Ekibi Cambridge Üniversitesi Hastanesi Çağrı Merkezi Lokasyonu

22 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Brain Food Extra şirketinden Mr. Martin Hill

23 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Systems and Network şirketinden Mr. Aston Flood

24 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri 23/11/ /11/2014 tarihleri arasında yapılan Almanya’da sektör tanıma ziyaretleri gerçekleştirildi. Almanya Ludwigshafen kentinde MD Medicus Firması, Almanya Offenbach kentinde AOK Firmasında, Almanya Kassel Belediyesinin Çağrı Merkezi (115), Almanya Essen Şehrinde Amevida Çağrı Merkezi Firmaları ziyaret edilmiştir. - Çağrı merkezi operatörlerinin yetiştiği mesleki eğitim okulları ve ilgili bölümler, - Söz konusu okullar ile işletme arasındaki müfredat uyumu, - Sektörün Almanya'daki durumu, - Çağrı merkezlerinin teknolojik alt yapısı, - Pazar analizleri, konularında incelemeler yapılmıştır. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

25 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi MD Medicus Firması Amevida Firması

26 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kassel Belediyesi 115 Çağrı Merkezi AOK Firması

27 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Yerli ve Yabancı Literatürlerin Taranması Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Almanya’da Meslek Liselerinin Diyalog Pazarlama bölümlerinde Çağrı Merkezi Operatörü eğitimi verilmektedir. İlgili bölümde eğitim 3.5 yıl sürmektedir. Operatörlük eğitimi için Almanya’da kullanılan kitaplar proje kapsamında üretilen modüllere kaynaklık etmiştir.

28 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Yerli ve Yabancı Literatürlerin Taranması Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kullanılan yerli ve yabancı birçok kaynaktan bazıları

29 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Donanım ve Yazılım Tedariki Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Proje kapsamında ALOTECH Firması, proje ortağı okulların bilgisayar laboratuarların da Çağrı Merkezi Operatörlüğü Eğitimi verilebilmesi için gerekli olan Müşteri İlişkileri yazılımını ücretsiz tedarik etmiştir.

30 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Donanım ve Yazılım Tedariki Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Proje kapsamında MI4BIZ Firması, proje ortağı okulların bilgisayar laboratuarların da Çağrı Merkezi Operatörlüğü Eğitimi verilebilmesi için gerekli olan CRM programını ücretsiz tedarik etmiştir.

31 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Çalıştay Yapılarak Müfredatın, Derslerin ve Modüllerin Tespiti Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kuşadası Fantasia Otel’de 2 gün süreli Çalıştay düzenlenerek Mesleğe ait yeterlilikler ve modüller tespit edildi.

32 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Modüllerin Yazılması ve Taslak Modüllerin Basılması Çalıştay’da modül içerikleri belirlendikten sonra belirlenen çerçeve programa göre Anadolu Üniversitesi’nden, Doç. Dr. Kamil ÇEKEROL başkanlığındaki bir ekip tarafından 15 adet modülün yazımı sağlanmıştır. Modüllerin Yeterlilikler tablosu ise ADÜ, Eğitim Fakültesinden Yrd. Doç. Dr. İbrahim GÖKDAŞ tarafından hazırlanmıştır. Üretilen modüllerin örnek basımı gerçekleştirilmiştir. Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Yrd. Doç. Dr. İbrahim GÖKDAŞ Doç. Dr. Kamil ÇEKEROL

33 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın E-Öğrenme Materyallerinin Hazırlanması Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi AloTECH Firması projeye sunduğu müşteri hizmetleri yazılımı için ayrıca web tabanlı da ulaşılabilecek görsel eğitim videoları üretmiştir.

34 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Eğitimcilerin Eğitimi Seminerleri Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Eğitimci Eğitimi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

35 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Eğitimcilerin Eğitimi Seminerleri Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Eğitimci Eğitimi

36 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Eğitimcilerin Eğitimi Seminerleri Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Eğitimci Eğitimi

37 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Çağrı Merkezi Operatörlüğü Kurslarının Düzenlenmesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi Mezun Kursları Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

38 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Çağrı Merkezi Operatörlüğü Kurslarının Düzenlenmesi Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Mezun Kursları Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi

39 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Kariyer Günü Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kariyer günü katılımcıları

40 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Kariyer Günü Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kariyer günü katılımcılara öğle yemeği verildi

41 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Kariyer Günü Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Kariyer günü katılımcılarına sertifikaları verildi.

42 21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın KATILIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi


"21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları