Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri."— Sunum transkripti:

1 Rehberlik Hizmetleri

2

3 Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri

4 İstatistikler Rehberlik Hizmetleri

5 İstatistiklere Bir de Böyle Bakalım Rehberlik Hizmetleri

6 Yaşa Göre Türkiye’de Akıllı Telefon Penetrasyonu Rehberlik Hizmetleri Kaynak: Nielsen - Şubat 2013 Raporu

7 Tüm Topluma Bilgi Sunabilmek Rehberlik Hizmetleri Kaynak: TÜİK Türkiye Demografi İstatistikleri

8 Yeniden Soralım MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Bilgi Hizmetleri

9 UYAP’ın Öyküsü Bilgi Hizmetleri

10 UYAP’ın li Öyküsü Bilgi Hizmetleri 4060 MERNIS 7/24

11 Bilginin Kolay ve Herkese Uygun İnsan Odaklı Aktarımı Bilgi Hizmetleri FAYDA: Bilginin, en fazla sayıda insana, en hızlı, en kolay, en düzenli, en güvenli biçimde aktarılması

12 Rehberlik Hizmetleri Pazarı Bilgi Hizmetleri Kaynak: BTK 2013 Q2 - Üç Aylık Pazar Verileri Raporu

13 Bilgi Hizmetlerimizden Bazıları Bilgi Hizmetleri

14 Geleceği Planlarken Şimdiyi, Toplumu ve İnsanı Hatırlamak Bilgi Hizmetleri

15


"Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları