Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;"— Sunum transkripti:

1  Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum; Tahsis Durumu Ekranını girecek  Kurum bir başka okul/kurumun binasında kiracı iken kendisine ait binaları da varsa; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı, Tahsis Durumu ekranlarının hepsini dolduracak,  Bina bilgileri girilirken binanın projesine uyulacak okul idaresince okul binasında yapılan değişikliğe göre bilgi girişi yapılmayacak  Not: !!!!! Derslik Sayısı, Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç), Konferans Salonu, Spor Salonu, Toplantı Salonu, Çok Amaçlı Salon vb. bilgiler okul/kurumun projesinde var ise girilecektir. Projede olmayan bu bilgiler kesinlikle girilmeyecektir. VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR

2  KURUM HİZMETE GİRİŞ YILLARINDAKİ EKSİK LİKLER TAMAMLANACAK.  TAHSİS DURUMU EKRANININ YANLIŞ KULLANIMI ÖNLENECEK, gerekirse yanlış giren okul/kurum yöneticileri ilçe milli eğitim müd. çağırılarak buradaki ilgili personel ile birlikte doğru giriş yapılması sağlanacaktır.  KÜTÜPHANE SAYILARI, bina durumu/bina kullanımı ekranına girildikten sonra, kütüphane meteryal/kütüphane kullanım ekranları meis modülünden mutlaka doldurulacak.  ANASINIFI OLAN OKULLARIMIZ, aday kayıt durumundan kesin kayıt durumuna geçişi mutlaka belirtilen zaman içerisinde yapmaları gerekir. eğer zamanında bu işlem yapılmaz ise, o okuldaki anasınıfı bilgileri sistemde yer almayacaktır.  ÇIRAK SAYILARI GİRİLİRKEN dikkat edilmesi gereken en önemli husus, sınıflara göre kursiyer sayıları ile öğrenim durumuna göre kursiyer sayılarılarının eşit olması gerekir.

3  ÖZEL DERSANELERDE, branş öğretmenleri ile öğretmen durumu ekranındaki öğretmen sayıları birbirine eşit olması gerekir. kurs grup sayılarına kursiyer sayıları girilmemesi gerekir. kurs grup sayısı kursiyer değildir,  BİLİM SANAT MERKEZLERİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN, öğrenim durumuna göre kursiyer sayısı ile yeteneklerine göre öğrenci sayıları eşit olması gerekir.  MTSK’ LARDA ÖĞRETMEN SAYILARI GİRİLİRKEN, öğretmen ve öğretici ekranı ile öğretmen/öğretici (mtsk branş) ekranı birbirine eşit olması gerekir  ÖĞRETİLEBİLİR ZİHİNSEL ENGELLİLER İŞ EĞİTİM MERKEZİ KURSİYER VERİLERİ GİRİLİRKEN; kursiyer sayısı (alanlara göre) ile kursiyer sayıları (öğrenim durumuna göre) öğrenci sayıları, yani iki ekrandaki öğrenci sayıları eşit olmak zorundadır.

4  KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; başlayan kursiyer devam edenden, devam eden bitirenden büyük veya eşit olmaları gerekir.  ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI KURS GRUP SAYILARI GİRİLİRKEN; Örneğin bir bir dershanede İlköğretim 6. sınıfta 60 Öğrenci varsa 3 Grup olarak gösterilebilir. Kurs Grup Sayısı 15 – 30 ( Arası) Kişi olarak düşünebilirsiniz. İlgili kursta kaç tane öğrenci varsa 15 veya 30 kursiyeri bir grup sayarak, toplam ilgili kurstaki kursiyer sayısını kurs grup sayısı olarak kabul ettiğimiz sayıya bölmemiz gerekir.


" Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları