Sunuyu indir
1
DRAMA
2
DERS:HAYAT BİLGİSİ KONU:DENGELİ VE DÜZENLİ BESLENME SINIF:2
3
KAZANIMLAR : Karşılaşılan sorunlara çözüm üretebilmek,
Anlatılan konuyu pekiştirmelerini sağlamak, Duygu ve düşüncelerini dil kurallarına uygun biçimde ifade edebilmek.
4
HEDEFLER Dengeli ve düzenli beslenme konusunda bilgi sahibi olabilme,
Empati yoluyla dengeli ve düzenli beslenme alışkanlığı kazandırma.
5
ISINMA ÇALIŞMALARI
6
AŞAMA 1 Çok acıkmışsınız ve üzerinizde hiç paranız yok. Yolda çaresiz bir şekilde yürüyorsunuz.
7
Birden karşınıza elma ağaçlarının olduğu kocaman bir bahçe çıktı
Birden karşınıza elma ağaçlarının olduğu kocaman bir bahçe çıktı. Şimdi bahçenin sahibine yakalanmadan bahçeye doğru yürüyorsunuz.
8
Bahçenin önüne geldiniz ,kapının kilitli olduğunu gördünüz.
Şimdi ne yapacağınızı düşünüyorsunuz. Birden bütün ihtimalleri göze alıp duvardan atlamaya karar verdiniz ve atladınız.
9
Artık bahçedesiniz. Şimdi istediğiniz ağaçtaki tüm elmaları toplamaya başlayınız. Bazı elmalar ise çok yukarda şimdi onlarada ulaşmaya çalışınız.
10
AŞAMA 2 OYUN ZAMANI Sınıf 2 gruba ayrılır. Her grup kendi içinde birerli sıraya geçer. Gruplarda ilk sırada yer alan kişi liderin söylediği meyve veya sebze isimlerini tersten tahtaya yazar. İlk olarak yazan kişi liderde bulunan mendili kapar ve sıradaki yerini alır. 2 şerli yarışan bu kişilerden ilk olarak süreci tamamlayan gruba puan verilir. Her birey yarıştıktan sonra en çok puanı alan grup yarşmayı kazanmış olur.
11
DOĞAÇLAMA Ayşegül ilkokul 2.sınıf öğrencisidir.
Ayşegül bir fast food çocuğudur. Meyve ve sebze yemekten nefret eder. Çevresindeki herkes bu duruma çok üzülür ve bu duruma çözüm üretmeye karar verirler.
12
Sınıf 3 gruba ayrılır.
13
1. GRUP; Ayşegül’ün ailesi olur ve Ayşegül’ün bu durumuna çözüm üretirler.
14
2.GRUP; Ayşegül’ün arkadaşları ve öğretmeni olur , bu duruma çözüm üretirler.
15
3.GRUP; Ayşegül’ün gittiği doktorlar olur ve bu duruma çözüm üretirler.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.