Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Avrupa Perspektifinden Lojistik Son Trendlerin Genel Görünümü: I Bölüm: „Yönetimsel Düşüncede Uzun Dalgalar”

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Avrupa Perspektifinden Lojistik Son Trendlerin Genel Görünümü: I Bölüm: „Yönetimsel Düşüncede Uzun Dalgalar”"— Sunum transkripti:

1

2 Avrupa Perspektifinden Lojistik Son Trendlerin Genel Görünümü: I Bölüm: „Yönetimsel Düşüncede Uzun Dalgalar”

3  „Çerçeveleri Kırmak“: Resmi Daha Geniş Açıyla Görmemizi Sağlar  Genel Görev: İşi Başarılı Hale Getirmek - Siz ve Sizin Müşterileriniz için  Çerçevenin Dışına Çıkmak – Geriye doğru: Yönetimsel Düşüncede “Uzun Dalgalar” üzerine Görüşler  Birleşme Hipotezi  İleriye Bakmak: Lojistiğin ve Tedarik Zinciri Yönetiminin Geleceğindeki Üç Temel Trend Düşünce Dizini Düşünce Dizini :

4 -> İşte Başarının Anahtarları! Siz ve Sizin Müşterileriniz‘! O yere varma yolundaki en iyi uygulamalar O yere varma yolundaki en iyi uygulamalar I. Genel Görev ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? “Yönetim” Sanatı ve Bilimi içersinde aradığımız nedir /„Betriebswirtschaftslehre“:

5 II. „İşi Başarılı hale Getirmek: Yönetimsel Düşüncede Yedi „uzun dalga“

6 II-1. “Maliyet“ ve “Üretim Faktörlerinden“- Dünya...... HİSSEDARLAR için DEĞER yaratan oryantasyonlara Çalışanlar-Katılım „Hissedar“-Değeri ÇevreselSorumluluk İyi Vatandaşlık  „Müşteri Değeri“

7 II- 2. ROI, Başa baş noktası, EVA: „finansal yapıları kullanma“ sürecinden, ör. „Üretimsiz Kazançlar?“ Quelle: Suzaki, The New Shop Floor Management, New York, 1993  MBWA  Zaman Bazlı Yönetim  Andon-Prensibi  „hands on“ Yönetim Tekrar “gerçek olay yönetimi“ sürecine: „Genba..“

8 III-3. „problemlere tepki gösterme “sürecinden...  “Kalite Özgürdür” ve “Zero-Defekt”  Poka Yoke  Toplam Kalite Yönetimi  Robust Sistem Tasarımları Kriz Yönetimi İtirazlar ve Eksikler Birimi Hızlı Kurye „Müşteri Hizmetleri“... Önleyici Kalite Yönetimine Yönetimine

9 II-4. Karmaşıklığın üstesinden gelmek ve onu kontrol etmek için oluşturulmuş sistemler sürecinden...  Hücre Bölünmesi  Geniş/dar çiftlemesi  Öz organizasyon, öğrenme sistemleri  “Fractals“ tarafından organizasyon  SAP (??)... İlk adım olarak karmaşıklığı azaltma sürecine!

10 II-5. Kapasite kullanımı ve ürünleri itme sürecinden  Kanban  Tam zamanında  Toplu Özel Tasarım, lot büyüklüğü 1, Mikro - Pazarlama  Çabuk cevap  ECR  SCM ... ? çekme itme... „eğimli“ akışlar, harekete geçiren aktiviteler ve sadece talep tarafından “itilen” ürünlere:

11 II- 6. „ayrıştırılmış“ dış ve iç spot piyasa işlemlerinden  Dış kaynak kullanımı  Kiralama  Kontrat Lojistiği  “Partnering”, Kyosei  Kazan-Kazan Oryantasyonu... Entegre, uzun vadeli „ortak“ ilişkilere: Quelle:Prof. P. Klaus Ve tekrar? E-satın alma, müzayedeler vs. ???

12 II-7. Kapalı, hiyerarşik „fonksiyonel silolar“ ve organizasyonel kutulardan....

13 7-2. Basit ve yanal süreç yapılarına Quelle:Prof. P. Klaus

14 Fakat: tüm bunlar mevcut ve gelecekteki “en iyi” yönetim uygulamaları için ne anlama gelmektedir? Quelle:Prof. P. Klaus

15 „uzun dalgalar“ a tekrar bakarsak... III. “Birleşme“ Hipotezi:

16 IV. İleriye bakmak: Bazı bilinene dayanan tahminler ve spekülasyonlar Üç temel trend?

17 İlk trend: Yeni müşteri ilişkileri biçimleri, yeni bireyselleşme „derinlikleri“ (boyutları) ve müşterilerle entegrasyon

18 IV-1. vakası: Müşteri Entegrasyonu ve Radikal Süreç Şekillendirme Effiziente Cash-Logistik: Bargeldlos Effizientes Tamamlama: schmaler Sortiment, kontinuierlicher Warenzu-/Abfluß Effizientes „Sipariş Takibi“: getaktet, programmiert, zentralisiert Effiziente Bestellung aktiver Verkauf Effizientes Flächenmanagement Kostengünstige Lage Effiziente Kommissionierung: zeitlich entkoppelt Effiziente Auslieferung: entkoppelte Tourenplanung

19 Özel tasarım için müşterinin „Tedarik Zincirine“ entegrasyonu: the Würth-Orsymat IV-2. „SoHo“/“Kullanım Noktası“- Oryantasyonu Hizmet Endüstrileri Hazır Yemek-, Ofis-, Her türlü Malzeme- Hazır Hastane Teçhizatları (Bağlılık!)

20 IV-3. Bir örnek daha: Müşterinin Tasarım Sürecine Entegrasyonu: Matsushitas „görsel“ mutfak tasarım lab. Müşteri/kullanıcı, üretici ve dağıtıcı arasında sürekli bağlantı

21 IV-4. Bilgi ve Planlama Sistemleri Veri Deposu Talep Yönetimi Tedarik Ağı Yönetimi Üretim Planlama

22 IV-5.... Yeni bir iş süreci tasarım olanakları dünyası yaratmak!

23 İkinci Trend: Yeni Organizasyonel Yapılar

24 BMW- 1992 Efsanesi V- 1. Yeni Organizasyonel Yapılar 2

25 V-2. „Süreç Organizasyonu“ Trendi CT Süreç Organizasyonu

26  „öz -organizasyon“/“kendi kendini harekete geçirme“ „Kanban“-Fikir her yerde!  Küçük operasyonel birimler: müşteri odaklı süreç birimleri- girişimci yönetici gözü ve duygusu?  „analog“ bilgi rönesansı?  IT’ için başka bir rol?  Toplam „Tedarik Zinciri Netliği“ – SAP’ nin ötesine geçmek  Skywa Yaklaşımı ? V-3. Karmaşıklığın azaltılması yönündeki çalışmaların önemli sonuçları...


"Avrupa Perspektifinden Lojistik Son Trendlerin Genel Görünümü: I Bölüm: „Yönetimsel Düşüncede Uzun Dalgalar”" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları