Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI"— Sunum transkripti:

1

2 İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
PR NEDİR? NEDEN PR? REFERANSLARIMIZ BİZ KİMİZ? HABER ÖRNEKLERİMİZ HİZMETLERİMİZ NE YAPARIZ HAZIRLIK AŞAMASI ÇALIŞMA SÜRECİ İÇERİĞİN ÜRETİLMESİ İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI HABERLİN YAYINLANMASI RAPORLAMA VE DEĞERLENDİRME

3 PR NEDİR? PR (Public Relations-Halkla İlişkiler), kurumun amaçları doğrultusunda kendisi için geliştirdiği tanımın kamuoyu tarafından aynı biçimde algılanmasını sağlayacak faaliyetler bütünüdür. PR geliştirdiği stratejiler, uyguladığı teknikler ile kurumların fikirlerini ve hizmetlerini sundukları topluluklar ile devamlı iletişim içinde olmasını sağlar.

4 NEDEN PR? Günümüzün küreselleşen dünyasında şirketler,
"NASIL DAHA FAZLA SATARIM?" sorusundan daha çok "MARKA VE KALİTEYİ NASIL OLUŞTURURUM?" sorusunun yanıtını aramaya başladı. Dünyanın en iyi ve en kaliteli ürününü en ucuza üretiyor olsanız bile bundan kimsenin haberi yoksa geri dönüşü olmayan bir hizmet ve ürün ortaya koymanın hiçbir anlamı olmuyor. İşte bu noktada devreye PR giriyor.

5 BİZ KİMİZ? Gündem PR olarak, yirmi yılı aşkın basın tecrübesine sahip bir lider önderliğinde çalışan bir ekipten oluşuyoruz. Ekip üyelerimizin her biri gazeteci kökenli olup PR’ın her aşamasına hakimler. PR hizmetleri için en önemli konulardan biri de basın ile ilişkiler. Basın kökenli ekibimizle kurum ile basın arasında ideal iletişimi kurarken, bu özelliğimizle diğerlerinden de ayrılıyoruz.

6 HİZMETLERİMİZ Lider İletişimi Marka İletişimi Pazarlama İletişimi
Ürün İletişimi Kriz İletişimi Basınla İlişki Geliştirme

7 NE YAPARIZ? Gündem PR olarak alışılagelmiş tabuları yıktık ve kendimize has çalışma sistemleri ile metodolojiler geliştirdik. Bu metodolojileri müşterilerimizin gereksinimleri doğrultusunda en verimli sonuca ulaşmak üzere kullanıyoruz: Basın bülteni Özel haber Yuvarlak masa toplantısı Basın gezisi Basın toplantısı Masa başı ziyaretleri

8 NE YAPARIZ? Hazırlık Aşaması Çalışma Süreci Raporlama
En verimli sonuca ulaşmak için gereksinimler doğrultusunda belirlenen metodolojiyi üç temel adımda uyguluyoruz: Hazırlık Aşaması Çalışma Süreci Raporlama

9 HAZIRLIK AŞAMASI Hazırlık aşamasına, firmanız ve hizmet verdiğiniz sektör hakkında bilgiler toplayarak başlıyoruz. Topladığımız bu bilgiler ışığında içerik üretiyor söz konusu içeriğe uygun metodolojiyi belirliyor bunu bir iletişim planı haline getiriyor ve uygulama aşamasına geçmeden önce müşterimize sunuyoruz. Karşılıklı uzlaşarak belirlemiş olduğumuz iletişim planıyla birlikte uygulamaya geçiyoruz.

10 ÇALIŞMA SÜRECİ İçerik üretimi İçeriğin haberciye sunulması Haberlerin yayımlanması Aylık değerlendirme toplantıları Hazırlık aşamasında şekillendirdiğimiz çalışma planını bu süreçte hayata geçiriyoruz. Bu süreç ana hatlarıyla şekildeki aşamalardan oluşuyor.

11 İÇERİĞİN ÜRETİLMESİ Müşterimizden aldığımız firma faaliyetleri ile ilgili bilgiler ışığında, haber olmaya değer noktaları belirliyor ve bu konu/konuların hangi metodolojiyle haberciye sunulacağına karar veriyoruz. Haber içeriğinin belirlenmesi aşamasında firmanız ile ajansımız arasındaki bilgi alış verişi çok önemlidir. Sonucun kusursuz olması bu iletişimin güçlü olmasına doğrudan bağlı.

12 İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
Haber içeriği belirledikten ve hazırlandıktan sonra konuyu belirlenen yöntemle haberciye ulaştırıyoruz. Bu aşamada röportaj, fotoğraf çekimi gibi hizmetleri profesyonel ekiplerimiz yürütüyor. Talebe bağlı olarak basın toplantısı ve benzeri organizasyonlar da tarafımızca yapılıyor.

13 HABERİN YAYIMLANMASI Haberin yayımlanması aşamasında Gündem PR olarak sizler için hazırladığımız özel paket devreye giriyor. Hazırlanan bülten hangi gazetelerde, hangi internet haber sitelerinde yayımlanacak? Nasıl ücretlendirilecek? Tüm bu sorulara cevap niteliğini taşıyan özel teklifimizle tüm olası sürprizler de ortadan kalkıyor.

14 RAPORLAMA VE DEĞERLENDİRME
Müşterimiz için yaptığımız çalışmaların sonuçlarını rapor halinde hazırlıyor ve sunuyoruz. Raporlamada çıkan sonuçlara göre izlenen stratejinin verimini ölçerken, gerekirse strateji üzerinde güncellemeler yapılıyoruz. Elde edilen sonucu paylaşmak ve değerlendirmek üzere yapacağımız toplantıda gelecek ayın konularını belirliyor, planlıyoruz.

15 REFERANSLARIMIZ

16 REFERANSLARIMIZ

17 REFERANSLARIMIZ

18 HABER ÖRNEKLERİMİZ

19 HABER ÖRNEKLERİMİZ

20 HABER ÖRNEKLERİMİZ

21 HABER ÖRNEKLERİMİZ

22 HABER ÖRNEKLERİMİZ

23 HABER ÖRNEKLERİMİZ

24 HABER ÖRNEKLERİMİZ

25 HABER ÖRNEKLERİMİZ

26 HABER ÖRNEKLERİMİZ


"İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları