Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMete Unal Değiştirilmiş 10 yıl önce
2
Öğrencilerin birbirlerini tanımasına, görüşlerini, çözümlerini birebirleriyle paylaşmalarına el verişli yeni bir öğrenme tekniğidir.
3
1.konu belirlenir. 2.öğrencilere küçük parçaları dağıtılır. 3.öğrencilerin her bir kağıda duruma göre ; Konuyla ilgili sormak istediği soru. Konuyla ilgili görüşü. Verilen problemin yaratıcı bir çözümü. gibi verileri yazmaları istenir.
4
4.öğrencilerin yazacaklarını bitirdikten sonra kağıtları üzerlerine takmaları ve sınıfta birbirlerinin üstlerindekileri okuyarak dolaşmaya başlarlar. 5. yazılanlarla ilgili soruları varsa birbirlerine sormaları ve beğendikleri kart olursa değiştirmeleri sağlanır.
5
6. Değişimin iki yönlü olması sağlanmalı ve mümkün olduğu kadar çok değişikliğin yapılmasına teşvik edilmelidir. 7. Sınıfın tekrar toplanması, hangi değişiklerin yapıldığını ve nedenlerinin konuşulması.
6
1. Öğrencilerin birbirlerini tanımasına elverişlidir. 2. Öğrencilerin görüşlerini, çözümlerini birbirleriyle paylaşmalarını sağlar. 3. Fikir alış verişini kolaylaştırır.
7
4. Derse aktif katılım artırır. 5. Bir başkasının düşünce ve görüşlerini saygı göstermeyi sağlar. 6. Herkesin düşüncesini aynı anda belirtmiş olmasına imkan sağlar.
8
1. İyi bir koordinasyon gerekir 2. İyi koordinasyon olmadığında ; Zaman kaybı Sınıf hâkimiyetinin kaybına neden olur.
9
AÇIKGÖZ. Aktif öğrenme, 9. baskı
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.