Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
0
GÜRSEL TURİZM’ in KURUMSAL YAPISI
300’ ü özmal olmak üzere toplam 5000’ in üzerinde araç, günde ortalama personel ve öğrenciye hizmet vermekteyiz. FORTUNE 500 Türkiye’ ye göre Türkiye’ nin en büyük 500 şirketi arasında yer almaktadır. Öğrenci Servis Taşımacılığında ana politikamız, taşımış olduğumuz öğrencilerimizin güvenlik ve konforunu sağlayarak, kurumsal iş yapış tarzımız ve kalitemizle, müşterilerimizin, Gürsel Turizm‟ i güvenli, dakik, konforlu,istikrarlı ve ileri teknolojiyi kullanan bir firma olarak algılamalarını sağlamaktır. Gürsel Turizm olarak, Okul Hizmetleri Merkez ofis ekibimiz ve 70 kişilik okul ofis ekibimiz ile servis hizmetlerimizi yerine getirmekteyiz. İstanbul, İzmit, Ankara ve İzmir’ de 20 adet ilköğretim okulu ve lise, 7 adet anaokulu 5 adet üniversite olmak üzere toplam 31 adet okulun öğrencilerine hizmet vermekteyiz. Servis Araçlarımız ve Özellikleri Sürücülerimiz ve Servis Rehberlerimiz Araçlarımızda görev yapan servis rehberlerimiz, 22 – 50 yaş aralığında En az ilköğretim mezunu İK işe alım kriterlerine uygun seçilmiş Sağlık taramasından geçirilmiş olmalıdır. ARAÇLAR ÖĞRENCİ TAŞIMACILIĞI İÇİN GEREKLİ ‘OKUL SERVİS ARAÇLARI HİZMET YÖNETMELİĞİ’NE UYGUN OLACAKTIR. ARAÇLARDA GPRS BULUNACAKTIR. Araçlarımızda görev yapan sürücülerimiz, yaş aralığında En az 3 yıllık E sınıfı ehliyete sahip Sağlık taramasından geçirilmiş olmalıdır.
1
TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ:
EĞİTİMLERİMİZ: TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ: Okullarımızda görev yapan sürücü ve servis rehberlerimiz düzenli olarak Gürsel Turizm Eğitim Sorumluları, çözüm ortaklarımız ve okullarımızın Rehberlik Bölümleri tarafından, * Oryantasyon, * Problem Çözme ve Yaratıcılık *90 dk ve Etkili iletişim, * Stresle Başa Çıkma Teknikleri * Güvenli Sürüş, * Yangın * İlk Yardım, * Acil Durum eğitimleri verilmektedir. Okullarımızda görev yapan araçlarımız periyodik aralıklarla, proje yöneticilerimiz tarafından; ogs, emniyet kemeri ve far kullanımı ile trafik kurallarına uygun seyir etme konularında ani olarak denetlenmektedir. İLAÇLAMA: Okullarımızda görev yapan araçlarımız yılda 2 kez, anlaşmalı olduğumuz kurumlar tarafından haşerelere karşı ilaçlanmaktadır. Ayrıca, salgın hastalıklara karşı da periyodik olarak ilaçlamalar yapılmaktadır. C- ALKOL KONTROLÜ: Okullarımızda görev yapan sürücülerimiz, proje yöneticilerimiz tarafından, periyodik aralıklarla yılda 2 kez ani olarak alkol kontrolüne tabi tutulmaktadır. DENETİMLERİMİZ: Denetim mekanizmasını kurmamızdaki amaç, Hizmet verdiğimiz konudaki her bir noktayı, çözüm ortaklarımızın gözüyle denetlemek İşi yapanla denetleyeni ayırmak, Daha objektif saplamalarda bulunarak verdiğimiz hizmet kalitesini daha da yükseltmek, Riskleri sıfıra indirmektir. İlgili konudaki çalışmalarımız ve denetim sonuçları çözüm ortaklarımıza raporlanarak paylaşılmaktadır. Okullarımızda görev yapan araçlarımızın araç ve dosya kontrolleri, Proje Yöneticilerimiz tarafından 2 kez, Gürsel Turizm Denetim Departmanı tarafından 2 kez olmak üzere yılda toplam 4 kez yapılmaktadır.
2
GPRS İZCİ TAKİP SİSTEMİ
Öğrenci taşımacılığında güvenliği ön planda tuttuğumuzdan, tüm araçlarımıza GPS cihazları takılmaktadır. Bu cihazlar sayesinde, Araçlarımız GPRS takip sistemi ile kontrol edilmekte Günlük, haftalık ve aylık gibi belirli periyodlarla hız raporları ve buna benzer bir çok rapor alınabilmesine olanak sağlamaktadır. Velilerimiz, adresinden kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifreler ile servis aracının güzergahını, hızını ve servis aracıyla ilgili diğer tüm bilgileri internetten takip edebilmektedir. IPHONE-BLACKBERRY-ANDROID UYGULAMALARI Velilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına, öğrencilerin kullandığı servis aracını, velilerimizin cep telefonundan takip edebilmesi amacıyla, Gürsel Iphone, Blackberry ve Android uygulamasını başlattık. Kullanım kılavuzu yandaki şekildedir.
3
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
AYLIK OPERASYON RAPORLARI: Okullarımızda gerçekleşen operasyonel faaliyetler, aylık olarak okullarımıza ve Gürsel Turizm Üst Yönetim’ e raporlanmaktadır. GÜRSEL, personel ve öğrenci taşıma faaliyetlerinde kullandığımız araç ve aksesuarların, çevreye zarar vermesini engellemek, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevreye katkı yapabilmek, kirliliği önlemek, müşterilerinin, çalışanlarının ve şirkete gelen ziyaretçilerinin sağlığına yönelik oluşabilecek tehlikeleri ve riskleri kontrol altına alarak minimum seviyeye indirmek veya yok etmek amacıyla bir takım faaliyetlerin gerçekleştirilmesini ve sürdürülmesini taahhüt etmektedir. Ve bu taahhüdün yerine getirilebilmesi için güvence olarak; ISO 9001 KALİTE YÖNETİM BELGESİ, ISO ÇEVRE YÖNETİM BELGESİ, OHSAS İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİK BELGESİ ISO MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BELGESİ ile sektöre sürekli olarak öncülük yapmaktadır. GÜRSEL ayrıca KALDER’ in başlattığı “ ULUSAL KALİTE HAREKETİ” nin de aktif katılımcıları arasında yer almaktadır. 1-Operasyon Raporu A- Araç B- Hostes 2- GPRS Raporu 3- Veli Öneri, İstek ve Şikayet Raporu VELİ MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: Vermiş olduğumuz servis hizmetinden memnuniyet derecesini ölçmek amaçlı olarak, İlk dönem sonunda Telefon ile veli aramaları yapılmakta, 2. dönem sonunda Tüm velilerimize veli memnuniyeti anketleri uygulanmaktadır. Çıkan sonuçlar, Gürsel Turizm Üst Yönetim’ e ve Okul Yönetimleri’ ne rapor olarak sunulmakta olup; anketlerde tarafımıza iletilen şikayet, istek, talep ve dilekler ile birebir ilgilenilmektedir. Bu uygulama ile amaç, Memnuniyet oranını artırmak, Hizmet kalitemizi daha da yükseltmektir. Ulusal Kalite Harekatı Kalder ödül töreni
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.