Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi"— Sunum transkripti:

1 DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi
Elektronik Belge Yönetim Sistemi

2 Sahip Olduğum Roller İşlerim Süreç Belge Arşivi
Kullanıcının mevcut rollerini görüntüleyip, rollerinin arasında geçiş yapacağı Kullanıcının bekleyen işlerini görüntüleyeceği Kullanıcının yeni yazışma süreçlerini başlatacağı Kullanıcının eski evraklarını sorgulayıp, görüntüleyeceği

3 Islak İmzalı bir evrağın sisteme dahil edilerek sayı alınabilmesi için
Süreç başlağının altından evrak oluştura tıklanılır. Resmi Yazışma(İçeriği Daha Önce Hazırlanmış Döküman Kullanarak) seçeneğinin karşısında bulunan koşan adam tıklanılır..

4 PDF belgesi : Gönderilecek olan dosyanın / yazının bilgisayardan seçilerek yüklenmesi.
Taranmış PDF Belgesi: Gönderilecek olan dosyanın / yazının tarayıcıdan taranarak sisteme yüklenmesi.

5 ÖNİZLEME SEKMESİNDE Bilgisayardan veya tarayıcıdan yüklenen belgenin ön izlemesi yapılır. Değiştirilmesi gerekiyor ise içerik sekmesine geçilerek belge değişikliği yapılabilir.

6 EVRAK SEKMESİNDE Konu türü vs. genel bilgiler girilir. Kaydet butonu ile değişiklikler kaydedilir.

7 taranarak belgeye eklenilir.
EK-İLGİ SEKMESİNDE Belgeye ait ilgi veya ekler bu ekranda bulunan seçenekler ile masaüstünden veya tarayıcıdan taranarak belgeye eklenilir.

8 filtreler arasında geçiş yapılarak seçilir.
DAĞITIM SEKMESİNDE Ekle butonuna tıklanılarak belgenin gönderileceği birim veya dış kurumlar/paydaşlar filtreler arasında geçiş yapılarak seçilir.

9 SÜREÇ SEKMESİNDE Evrak sekmesinde girilen veriler gelir. Evrağın nasıl gönderileceği ile ilgili posta türü vs. seçilir. Veriler doldurulduğunda sayfa kaydedilip – süreç adımını onayla tıklanılır. Süreç adımını onayla tıklandığında evrak sayı alma işlemi de gerçekleşmiş olur. Sayıyı görmek için üstten evrak sekmesine tıklanılır.

10 Dağıtım kopyalarını oluştur butonuna tıklanılır
Dağıtım kopyalarını oluştur butonuna tıklanılır. Dağıtım ekranında seçilen dağıtım yerleri ekrana gelir. Onaya gönder tıklanılır. Evrak kurum içi ise gideceği birime, Kurum dışı ise Yazı İşleri Kurum Giden Belge ekranına düşer.


"DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları