Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAysel Duygu Güneş Değiştirilmiş 7 yıl önce
1
Hakkari Üniversitesi Öğrenci Memnuniyet Anketi Sonuçları (2017 Mart)
KYS Ölçme ve Değerlendirme
2
Memnuniyet Anketi Üniversitemizin sahip olduğu güvenilirlik imajı
Hizmet taleplerinizin karşılanabilme yeteneği Temin edilen hizmetlerin kalitesi Aradığınız zaman ilgili kişilere ulaşabilme Taleplerin zamanında karşılanabilmesi Bildirdiğiniz taleplere karşı gösterilen ilgi Talebinize/sorularınıza karşı aldığınız bilgi Üniversitemizin yeniliklere ve gelişmelere karşı gösterdiği açıklık Üniversite personelinin yaklaşım şekli Üniversitemizden memnuniyet dereceniz
3
Memnuniyet Anketi Memnuniyet anketi maddeleri öğrenci işleri sistemi üzerinden öğrencilerimize online olarak uygulanmıştır. Sonuçlar Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak 100 üzerinden değerlendirilmiştir.
4
Ankete Katılan Öğrenci Sayısı : 1314
Memnuniyet Oranları Tüm birimler bazında yapılan analizler sonucunda Öğrenci memnuniyet oranı: % 58 (Önceki Sonuç:52) Ankete Katılan Öğrenci Sayısı : 1314
5
Memnuniyet Oranları Eksik kalan %42’lık faaliyetin kaynaklarına inmek için sorular tek tek kendi içlerinde veri analiz talimatı çerçevesinde değerlendirilmiştir. Maddeler tek tek incelendiğinde…
6
Memnuniyet Oranları
7
Memnuniyet Göstergeleri
Birim bazında yapılan incelemeler, Fakülte Yüksekokullar açısından sunulmuştur.
8
Birim Bazında
9
Çölemerik MYO
10
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
SINIF,KORİDOR VE LAVABOLAR KONUSUNDA HİJYEN EKSİKLİĞİ VAR Öğrenci kimliği olmayan üniversiteye girmesin vs. Yemeklerin daha iyi cikarilmasini istiyorum hijyenin artirilmasini istiyorum ULAŞIM SIKINTILARI DIŞINDE GAYET MEMNUNUM... Yeterli ilgi bulunmuyor,hocalar ile öğrenci diyaloğu zayıf. Üniversitenin hiç bir etkinliği yok yani bir kaç tane etkinlik yani bir farklılık olmasını rica eder
11
Sağlık MYO
12
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
öğrenci kimliği istiyoruz Tuvaletlere önem verilmesi sınav esnasında koridorlarda gürültü olmaması tşkler. Yönetimin anlayışlı olması
13
Yüksekova MYO
14
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
okul cok kucuk ve cok dar onun icin degismesini isterdim ve kantinde aynı sekilde daha cok etkinlik ve universite ortaminin saglanmasi Yemekler kötü calisma yeri yok kantin küçük Okul idari binamızın biran önce degiştirilmesini istiyorum. Bi sosyal aktivite il dışı gezisi istiyo
15
İlahiyat Fakültesi
16
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
Hiç bir etkinlik yapılmıyor spor kulüpleri kurulmalı geziler düzenlenmelidir teşekkürler öğrenci merkezli eğitim arttıralabilir araştırma görevlisi hocaların abartılı tavırlardan kaçınmalı. İlahiyat fakültesi hazırlık sınıfına bir ısı aracı istiyorum hastalıktan öldük sersefil olduk sıcak
17
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
18
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
Biraz daha öğrenci ve yenilik merkezli olunmalı biraz gayret ve ogrenci odaklı çalısma sosyal aktıvıte ogrenci merkezli egitimci... Universite bunyesimde etkinlik ,kaynak ,bilgi ,ilgi,ders anlatim sekli vb konularda yetersiz
19
Eğitim Fakültesi
20
Öğrencilerin Önerilere İlişkin Doğrudan Alıntılar
öğrenci isleri personelinin daha bilgili olması gerekiyor.sorulara yeterli yanit vermeleri gerekir. güvenlik acisindann kesinliklee berbattt bunun düzeltilmesi gerekiyor Öğrenci işleri memurlarının ders kaydıyla ilgil daha çok bilgi sahibi olmaları gerekir.... Okula girerken öğrenci kimliği olmayan kesinlikle alınmamalı.herkes girip çıkıyor.
21
Eğitim-Öğretimin Kalitesi
Yeni öğretim yaklaşımlarını kullanabilme Yeni ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarını kullanabilme Teknolojiyi etkin biçimde kullanabilme Öğrenciyi yalnızca eğitim öğretim sonunda değil süreç içinde değerlendirebilme Derste zamanı etkili kullanabilme Öğrenciyi derse karşı motive edebilme Akademik konularda öğrenciye rehberlik edebilme Öğrenci ihtiyaçlarını dikkate alabilme Eğitim öğretim sürecini günlük yaşamla ilişkilendirebilme Öğrenci ile iyi iletişim kurabilme Eğitim öğretim ile ilgili öğrenciye iyi geribildirim sağlayabilme Eğitim öğretim boyunca etkili bir sınıf yönetimi sağlayabilme
22
Eğitim-Öğretimin Kalitesi
Genel olarak tüm üniversite bazında Eğitim öğretimin kalitesi % 54
23
ÇMYO %58
24
YMYO % 59
25
SMYO % 57
26
İİBF % 44
27
İlahiyat % 52
28
Eğitim % 56
29
Çalışan Memnuniyet Anketi
1. İşinizi iyi şekilde yapmak için kullanılan araç-gereç ve donanımlardan; 2. Yönetiminin, personel istek ve ihtiyaçlarına gösterdiği ilgiden; 3. Kurumun birimler arası iletişiminden; 4. Çalıştığınız ortamın temizlik ve hijyeninden; 5. Yönetimin size karşı tutum ve davranışlarından; 6. Yönetimin sorumluluk dağıtımından; 7. Kurumda Çalışanların güvenliği için alınan önlemlerin yeterliliğinden; 8. Kurumun yemekhane hizmetlerinden; 9. Kurumda alınan güvenlik önlemlerinden; 10. TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi uygulamaya başladığından beri yapılan çalışmalardan;
30
Memnuniyet Anketi Memnuniyet anketi maddeleri Kalite Yönetim Sistemi doküman deposu güncel anketler sistemi üzerinden çalışanlarımıza online olarak uygulanmıştır. Sonuçlar Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak 100 üzerinden değerlendirilmiştir.
31
Memnuniyet Oranları Tüm birimler bazında yapılan analizler sonucunda Müşteri memnuniyet oranı: % 55 (Bir önceki sonuç: % 62) Ankete Katılım: 123
32
Memnuniyet Oranları Eksik kalan % 45’lık faaliyetin kaynaklarına inmek için sorular tek tek kendi içlerinde veri analiz talimatı çerçevesinde değerlendirilmiştir. Maddeler tek tek incelendiğinde…
34
Çalışan Memnuniyet İstenen Sosyal Aktiviteler -Lokalin canlanması
-Spor salonunun yenilenmesi, -Doğa Sporları yapılmasına imkan tanınması -Bahar şenliklerinin yapılması -Özel günlerde tanışma, açılış ve toplantıların düzenlenmesi
35
Çalışan Memnuniyet İmkanınız olsa kurumda neleri değiştirme isterdiniz? -Yemekhane -Yemekler -kampüsün yeri -Misafirhane -Başka bir binaya taşınma
36
Çalışan Memnuniyet Hangi eğitimleri almak isterdiniz? -Yazılımlar -Dil
-ALES -Yüksek Lisans -Satranç -Proje hazırlama
37
Çalışan Memnuniyet Kurumda sizi olumsuz etkileyen 3 şey?
Yemek, ulaşım, kampüsün yeri, güvenlik, rektörlük binasının soğukluğu, ısınma problemi, çamur ve toz
38
Çalışan Memnuniyet Kurumda sizi olumlu etkileyen 3 şey?
İletişim, arkadaşlık, …
39
Hakkari Üniversitesi Kalite Yönetim Sistemi (2017)
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.